Vad fick dig att le idag?

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Ja, eller K1200 s, K1300 r, F800R eller HP2 Sport :):tummenupp

Ah, sporttourers-, fighter- eller supersporthoj.

Länge sen tiden var att man åkte antingen offroad, custom eller "landsvägshoj"... :rolleyes: Får en le lite grann. ;-)

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Ah, sporttourers-, fighter- eller supersporthoj.

Länge sen tiden var att man åkte antingen offroad, custom eller "landsvägshoj"... :rolleyes: Får en le lite grann. ;-)

Precis :)
Men en offroad hade inte varit fel det heller. Men som ett komplement till något snabbare i så fall :tummenupp:)

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Precis :)
Men en offroad hade inte varit fel det heller. Men som ett komplement till något snabbare i så fall :tummenupp:)

Min XL används bara under vintrarna som pendlarhoj. Under vår, sommar och höst får viffern slita hund med pendling och gokartbanekörning, och en annan utflykt av det längre eller kortare slaget. Två hojar är nog ett minimum för ett rättrogen motorcyklist. :tungan

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Börjar jobba som MC-Mekaniker på BMW i Göteborg på måndag!
Hur kul som helst! Sen ler jag även med tanke på att det är fredag och Valborg, ölen står i kylen, köttet ligger i marinad! Pang Pang!:yoparty:yoparty:)
Man får väl säga grattis!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att jag hunnit med mycket mer än jag trodde denna veckan, och allting verkar kunna funka som jag vill denna helgen. :)

Grattis Limez, kan du behöva! Så blir det mindre alkoholkonsumtion! ;)

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Börjar jobba som MC-Mekaniker på BMW i Göteborg på måndag!
Hur kul som helst! Sen ler jag även med tanke på att det är fredag och Valborg, ölen står i kylen, köttet ligger i marinad! Pang Pang!:yoparty:yoparty:)
Grattis mannen! Sup lite för mig med ikväll, ja ska ful mecka istället för att supa :)

speedfreak404

Touring Fantast
Gick med
20 May 2009
Hoj
;)
Fick äntligen tag på en Risk 2 Utbildnings plats om en månad... Dock var den i Stockholm så jobbigt att åka..

Men hoppet om att få åka med på Lelleveckan ljusnar..

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Ja, idag ler jag från öra till öra. Det beror på minst 2 saker, det första är att jag äntligen ska åka och hämta hojen idag. Stått alldeles för länge nu. Det andra är att jag sovit i min egen säng för första gången på 1 månad. Den månaden har spenderats på havet med HMS Gladan. En fruktansvärd upplevelse kan jag säga. Dem första dygnen spydde jag nog 2-3 gånger i timmen, sjösjuk som en häst vilket inte är kul. Speciellt inte när man balanserar 25 meter upp på en liten järnring och fixar segel med en hand, drar i tamp med en hand och håller sig fast i masten med ögonbrynen. Aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Eller när man av utmattning somnar p däck under ett ledigt vaktpass och det slår in vågor på 6 meter över relingen. Det är ett bryskt uppvaknande om något... :tummenupp

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Första semesterdagen idag! :)

Har haft max 14dagar de senaste 8åren så i år fick jag för mig att ta sommarlov,enda som får mig att känna lite vemod är att jag måste tillbaka till jobbet om 4mån.......:tungan

Henrik

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...