Vad fick dig att le idag?

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Efter tre säsonger på "sitta rakt-upp-hojar" beslutade jag mig i höstas att köpa en sporthoj igen, trots att handlederna brukar somna efter tio minuter på grund av otaliga haverier genom åren.
Kastade mig ju rakt ut i skogen förra året, närmare bestämt för exakt nio månade sen idag.
Va lite konfunderad om jag fortfarande kom ihåg hur man gör, men efter femtio meter var jag hemma på 750:n, fantastiskt lätt och välbalanserad hoj.
En sån borde alla ha :)

:yoparty

Jag hade en kul dag jag med, busrunda med grabbarna från Köping. Suraåsen hemma var verkligen kronan på verket idag, italienskan älskar den vägsnutten.

sportbike

Guest
:yoparty

Jag hade en kul dag jag med, busrunda med grabbarna från Köping. Suraåsen hemma var verkligen kronan på verket idag, italienskan älskar den vägsnutten.

Jag trodde jag skulle ruttna på radfyra efter ett par mil, men jag gillar den.
Fett :banana

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hustru och hund godkända till internationella räddningsstyrkan.

Grattis!:tummenupp Vet ju hur förbannad du var senast de försökte och inte blev godkända, så stor grattis till att de nu är med!:tummenupp

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
Det står en båt på en tomt längs med bulten som någon tossig människa har döpt till... håll i er nu.... VAGINA!!
Det fick mig att le så stort att jag nästan körde av vägen.

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Det står en båt på en tomt längs med bulten som någon tossig människa har döpt till... håll i er nu.... VAGINA!!
Det fick mig att le så stort att jag nästan körde av vägen.

Om du gillar den nu, vänta tills den sjösätts och blir våt. :brynad

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Tjurfäktare svårt skadad
Jaja, man ska inte gotta sig i andra människors olycka men när det kommer till såna lowlifes som tjurfäktare så kan jag inte göra annat än att le åt fanskapet. Hoppas han överlever och blir svårt invalidiserad för resten av livet, och att alla hans "kollegor" går samma öde till mötes :mad:
Fan, nu blev dagen genast mycket bättre :)

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Det faktum att det automatiska övervakningsystemet varnade att vi hade tappat kontakten med uppsala siten... I normala fall hade det satt fart på saker och ting men
nu lutade vi oss tillbaka... Siten stängde nämligen för 2 ÅR sen...
:skrattaåt

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Det faktum att det automatiska övervakningsystemet varnade att vi hade tappat kontakten med uppsala siten... I normala fall hade det satt fart på saker och ting men
nu lutade vi oss tillbaka... Siten stängde nämligen för 2 ÅR sen...
:skrattaåt

Jag hoppas de inte har övervakningssystem från samma tillverkare på våra kärnkraftverk. :gnissla

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati