Vad fick dig att le idag?

Woltarn

Wanted
Gick med
6 Oct 2008
Hoj
Kawasaki
Jag log åt att en tjej sa på msn att jag inte va som alla andra...:va
Hon kunde inte svara på hur eller varför men det var på ett bra sätt iaf:krama:rolleyes:

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
48000kr senare kommer hushållet att ha en ny familjemedlem ikväll! Gröna Faran är nog lite sne' på mig, och har aldrig gått bättre än nu, bara för att retas typ... :D

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Åkte hoj till gymet idag. Blev inspanad av en väldigt söt tjej när jag parkerade. :) Stötte ihop med henne inne på gymet och tog mig mod att öppna truten i ett trevande kontaktförsök. Då visade det sig att hon höll på att ta lappen och spanade in min hoj, inte mig. :huvet

Log litet åt mig själv. Samt klappade mig på axeln för att jag i alla fall försökte...

adrian_vg

Gick med
4 Oct 2008
Hoj
Denna fick mig att le idag; från öra till öra!

:banana

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Jag log imorse när jag fick ett sms av några polare som sa att det blev en tur till brostugan, men det blev inget med den kakan... kom hem precis från jobbet... jävla helvete, varför ska man jobba över onsdagar för?? /emo

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Åkte hoj till gymet idag. Blev inspanad av en väldigt söt tjej när jag parkerade. :) Stötte ihop med henne inne på gymet och tog mig mod att öppna truten i ett trevande kontaktförsök. Då visade det sig att hon höll på att ta lappen och spanade in min hoj, inte mig. :huvet

Log litet åt mig själv. Samt klappade mig på axeln för att jag i alla fall försökte...

Erbjöd du inte henne en åktur "där bak" så att hon skulle lära sig något :confused:

creare

Guest
svängde undan så att den svarta r1 bakom mig lättare kunde ta sig emellan bilarna i kön utanför kista. Fick den klassiska mc-hälsningen som svar tillbaka och jag log lite :p Hoppas folk gör samma sak när man har lappen inom kort, troligen inte, men man kan alltid hoppas!

sportbike

Guest
Åkte färja i glada vänners sällskap från Vaxholm till Värmdölandet.
Mötte en sån där storscooter, typ Yamaha Majesty så jag sket i att morsa.
När scootern passerat såg jag att det var en Hayabusa -08:a.
Hoppla :)

adrian_vg

Gick med
4 Oct 2008
Hoj
Man släpper styret med vänster hand och håller ut handen en 1-2 dm i ungefär samma höjd, med handflatan ner mot marken i en horisintell vinkel.

Jaha, den. Trodde det var nåt annat mer akrobatiskt eller hemligt. :D

Jag brukar vinka lite med vänsterhanden bara. Ibland ser de det och helljusblinkar tillbaka, ibland ser de ut som ollonskallar och fattar inget. Imorgon är en annan dag... :rolleyes:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Hade en liten personal-aktivitet på jobbet nu under kvällen. Målet var Gokart-körning i Varberg. Ett gäng demo-bilar stod till förfogande för transport och provkörning (ca 9 mil enkel väg). Började i en nercabbad Z4, äckligt gött i solen! Efter ett tag var det dags att sätta sig bakom ratten på nya hybriden X6 M (555 hk, 680 nm, 0-100 på 4,7).

Bilen hade bara gått ca 3 mil (flång ny), så det var ju vissa varvtal som inte fick besökas, men helvette vad det stora jävla aset rörde på sig! Så jävla mäktigt när man i en klump på 2,3 ton vrålade förbi både 3 och 5-serien:yoparty:)

Sen blev det en nercabbad 120 d, inte jättemycket mos i den men ändå go bil!

Efter den körde jag en 525 D, den körde jag nästan hela vägen hem sen också. Otrolig komfort, även i alldeles för höga farter :gnissla

Sen massa varv på gokartbanan med ett trevligt gäng arbetskamrater. Livet kan fan inte bli bättre!

Detta fick mig att le idag! :)

Last edited:

adrian_vg

Gick med
4 Oct 2008
Hoj
Bytte till en smalare bakfälg och däck på svart-viffern igår. Hej vad det svänger nu!! :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Har haft ett brett leende över hela ansiktet hela dagen, fyller 20 idag:)

Ett systembesök har det redan hunnit bli, åkte dit så fort de öppnade:D :fyllisar Köpte mig en påse blandat smågodis (sex olika öler jag inte testat tidigare men hört mycket gott om) samt en flaska Bollinger champagne. Fint ska det vara när det är fösledag:tummenupp

adrian_vg

Gick med
4 Oct 2008
Hoj

Grattis!

Själv lockade jag fram ett leende genom att köpa mig en Piggelinglass att äta efter lunchen. Barndomsminnen. :)

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09

Ett systembesök har det redan hunnit bli, åkte dit så fort de öppnade:D :fyllisar Köpte mig en påse blandat smågodis (sex olika öler jag inte testat tidigare men hört mycket gott om) samt en flaska Bollinger champagne. Fint ska det vara när det är fösledag:tummenupp

Grattis! :tummenupp Drick inte upp alla ölen med en gång bara. Då kanske du inte kommer ihåg din tjugoårsdag imorgon. :tungan

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Grattis!

Själv lockade jag fram ett leende genom att köpa mig en Piggelinglass att äta efter lunchen. Barndomsminnen. :)

Tack!:)

Oh, piggelin är gott! Vi har fortfarande kvar ett gammalt paket piggelin i fryset, inhandlat från glassbilen någong gång nittonhundrafrösihjäl. Sockret börjar kristalliseras ut och de är täckta med is, men de är ätbara och smakar piggelin:D

Grattis! :tummenupp Drick inte upp alla ölen med en gång bara. Då kanske du inte kommer ihåg din tjugoårsdag imorgon. :tungan

Tack!:tummenupp

Lovar att hålla igen:D Men bara sex öl och en flaska bollie kan väl aldrig vara farligt?...:gnissla

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...