Vad fick dig att le idag?

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Folk som blockar en på msn bara för att man råkar vara lite obekväm/ärlig och skriva vad man tycker :D

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Bilderna från när jag och RebeX lyckades lura upp 10 små moppepojkar (så fick vi tydligen inte säga om deras hojar...) på våra hästar och tävla gymkhana (typ stafett).

Jag har nog aldrig sett så många bilder på ansikten förvridna av skräck! Sjukt roligt! :D

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Tanken på gårdagen. Heldag på hoj. Nyservad, nybänkad, nytankad. Nya bekantskaper fick jag också. Bara trevligheter. :)

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Det är måndag! Regnade på mig när jag åkte hoj både till och från jobbet. Hektisk dag med massa nya hojar som måste packas upp och slutmonteras, och samtidigt hinna med att serva de hojar som är bokade för service under dagen.

Kan man göra annat än att le? :)

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Att man försöker göra ingenjör av mig här i Försvaret. Skojar dem med mig? Jag gick med för att fladdra runt i skogen, skjuta, plågas av sömnbrist för att sen skickas till Afghanistan som kanonmat. Inte för att räkna matte. :gnissla

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Att man försöker göra ingenjör av mig här i Försvaret. Skojar dem med mig? Jag gick med för att fladdra runt i skogen, skjuta, plågas av sömnbrist för att sen skickas till Afghanistan som kanonmat. Inte för att räkna matte. :gnissla

Det är inte jättebra om du beräknar fel när du tex ska understödja med granatkastareld och träffar egna styrkor, så plugga på nu :tungan

Jag log förut när en snorunge i volvo pekade finger för att han gjorde fel och jag hade förkörsrätt och han väjningsplikt, nästa gång blire kettingen :yoparty

Sen är folk rätt roliga som ringer på annons och skambudar, sen blir dom arga när dom inte får grejerna till sitt pris och börjar kalla en för drömmare osv.
Bara garva åt dom och be dom dra åt helvete :)

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Jag log förut när en snorunge i volvo pekade finger för att han gjorde fel och jag hade förkörsrätt och han väjningsplikt, nästa gång blire kettingen :yoparty

Ingen har "förkörsrätt". Däremot har snorungen antagligen väjningsplikt, om han nu vet vad det innebär. Du är i vilket fall skyldig att iaktta försiktighet, liksom snorungen. Hellre försiktig och misstänksam mot snorungar i bil, än en pinne i statistiken. Gör det mindre ont om du har rätten och lagen på din sida? :tungan

Tankarna har farit runt kättingar och påkar på mig också. Hitills har det stannat vid en reflexväst med lite sk attityd... ;)

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Det är inte jättebra om du beräknar fel när du tex ska understödja med granatkastareld och träffar egna styrkor, så plugga på nu :tungan:)

Om det hade varit så intressant ändå, nu tvingar dem mig att räkna på el och såna saker. Läser in M8 just nu, så inga intressanta beräkningar tyvärr. Känns som man börjar få kalla fötter ang. detta, dags att hoppa på det nya systemet som anställd soldat istället för att läsa till ingenjör. :tummenupp

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Om det hade varit så intressant ändå, nu tvingar dem mig att räkna på el och såna saker. Läser in M8 just nu, så inga intressanta beräkningar tyvärr. Känns som man börjar få kalla fötter ang. detta, dags att hoppa på det nya systemet som anställd soldat istället för att läsa till ingenjör. :tummenupp

Vad sökte du för inriktning då? Teknisk ? Markstrid? Sjö?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati