Vad fick dig att le idag?

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Upptäckte av en slump att min (halssmycke tomas SABO) drake hade samma färg som min varma halsduk när jag precis skulle åka iväg till jobbet varvid killen utbrast: det har den me" o pekade på "kvasten för den moderna häxan" nämligen ergorapidon (dammsugaren). Det sistnämnda fick mig att brista ut i skratt. :) o ta mig sjutton att den hade samma färg :hihi

Med ett stort leende gic jag ut i höstmörkret, det började regna men va gör det...regnvatten e bra för håret ;)

Last edited:

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Lustigt hur alla oljediskussioner förr eller senare (förr...) spårar ur och blir hätska på i stort sett alla diskussionsforum jag är på. Det får mig att le brett! :D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Bebisen förföljer katten i soffan, kastar sig över honom och ska gosa in sig i pälsen. Sen lyckas hon hitta svansen och katten tröttnar och biter ungen och ungen börjar gråta.
Men det är kul att kolla på, och det är lika bra att hon lär sig den hårda vägen att man inte drar katter i svansen :D
Det roligaste är dock att katten kommer tillbaka efter en stund och lägger sig precis bredvid ungen och det hela börjar om igen, dock utan bett denna gång...

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
En matbit med SH:s största idéspruta fick mig att le.
Karln har så många projekt i huvudet att han snubblar på orden.
Gissa vem.

Lär ju vara snickarfuckot och ja.. Han är helt skadad när det gäller att komma på nya idéer.. Och det värsta är ju att dom flesta är ju riktigt häftiga och flera går t.o.m. att genomföra... :hihi

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Bebisen förföljer katten i soffan, kastar sig över honom och ska gosa in sig i pälsen. Sen lyckas hon hitta svansen och katten tröttnar och biter ungen och ungen börjar gråta.
Men det är kul att kolla på, och det är lika bra att hon lär sig den hårda vägen att man inte drar katter i svansen :D
Det roligaste är dock att katten kommer tillbaka efter en stund och lägger sig precis bredvid ungen och det hela börjar om igen, dock utan bett denna gång...
Detdär har jag provat:D

Ont som fan gör det:näsblod

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Snarkturken som sitter på samma buss som jag upp mot stockholm. Busschauffören väckte han nyss med att agera rally-kalle i en rondell.

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Haha folket på Www.Kolla.Tv har nog blandat ihop två filmer där :gnissla:D

Bifogat

• cgbfkx.png
    cgbfkx.png
    66 KB · Visningar: 116

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Att jag pynta av 11000 på lånet till farsan. :) Vet att han inte vill att jag ska betala det med försäkringspengarna från hojen men vet också hur taskig pensionen är för egen företagare.

Stampep

but why?
Gick med
28 Feb 2009
Hoj
XRV750
sitter med en Kapten Morgan och ljummar lite, 0630 imorgon bitti drar vi till Gotland!
En hel helg med trevligt sällskap, lite pilsner och kolla på när kompisarna har det jävligt/jävligt roligt:tummenupp

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Att jag pynta av 11000 på lånet till farsan. :) Vet att han inte vill att jag ska betala det med försäkringspengarna från hojen men vet också hur taskig pensionen är för egen företagare.

Föräldrar är bra att ha ibland. Mamma ska ha 5kkr av mig för svartviffern... :krama

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln