Vad fick dig att le idag?

Eas94

Sporthojsnörd
Gick med
10 Nov 2009
Ort
Mölndal
Hoj
Honda Hornet 600 -04
Vad som fick mig att le idag?
Det 15 meter långa strecket jag gjorde på grusgången idag :banana

MCn har tyvärr fått stå pga läckande o-ring under topplocket, men idag åtgärdades det. Lägligt nog kom en kompis, med moped, förbi och vi hade kul. På slutet tänkte jag visa honom att jag kan spinna på grus bara med fullgas, hihi :yoparty

Sicken moppefjant, tänker ni. Ja det stämmer nog :D

Edit: Här var det många smileys ser jag. Det får ni uthärda...
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Ser folk verkligen så jäkla mycket film hemma?

200 000:-, vad kostar en biobiljett, hur många får du för det priset?

Och det värsta, offra ett garage till något så onödigt!

Det skiter jag ju fullständigt i. Jag värdesätter att sätta på en tysk hårdporr-rulle *kiss & bajs & tidelag* och njuta av denna naken i en skinnsoffa med glidmedel precis överallt, hur många biografer erbjuder detta utan fängelsestraff!?
Bara för att du är norrlänning och inte förstår dig på konsten i att njuta av porr är ju inte mitt problem :(
Och ja, precis av samma anledning som jag vill sova i ett nyrenoverat sovrum, äta mat i ett nyrenoverat kök, bli avsugen i ett sexrum med gungor från taket etc så vill jag se på porrfilm i en egen biograf, punkt.

Skämt åsido, jag skrev även bar... Vet du hur mycket sprit jag dricker på ett år? Om jag blandar skiten själv så får jag i stort sett betalt för att dricka sprit :tänkersomenkvinna
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jävligt schysst musik på krogen allt va som hämtat fårn min spotify (utom rnb skiten som spelades när djn hämta mer öl)

Och en jäääävligt fin brud med jääävligt cool attityd spanna in en som fan

(JAg lät en jävla looser få henne för jag trodde han va hennes pojkvän, när ska jag lära mig att skita i sånt å gå all in?)
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Tänkte åka lite buss nu när bilen är på reparation
http://oi54.tinypic.com/714l5k.jpg

De har lyckats dubbla ressträckan.
Jag kör upp på 2.5-3h för 260:-

Och miljönissarna i innerstan säger på allvar att buss är ett fullgott alternativ :näsblod
 

Bifogat

  • inteklokt.JPG
    inteklokt.JPG
    68.2 KB · Visningar: 93

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
Tänkte åka lite buss nu när bilen är på reparation
http://oi54.tinypic.com/714l5k.jpg

De har lyckats dubbla ressträckan.
Jag kör upp på 2.5-3h för 260:-

Och miljönissarna i innerstan säger på allvar att buss är ett fullgott alternativ :näsblod

Det där är riktigt, riktigt dåligt. Du lär tjäna minst tre timmar på att försöka lifta istället, for free! :D
Sen finns det inte så mycket val där uppe tyvärr. Inga vägar och inga bebyggelser bidrar till att de åker "andra vägar" tyvärr..
Åkte endel buss mellan Luleå och Lycksele, och självklart var man tvungen att åka igenom Umeå. 12 mil omväg.
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Det skiter jag ju fullständigt i. Jag värdesätter att sätta på en tysk hårdporr-rulle *kiss & bajs & tidelag* och njuta av denna naken i en skinnsoffa med glidmedel precis överallt, hur många biografer erbjuder detta utan fängelsestraff!?
Bara för att du är norrlänning och inte förstår dig på konsten i att njuta av porr är ju inte mitt problem :(
Och ja, precis av samma anledning som jag vill sova i ett nyrenoverat sovrum, äta mat i ett nyrenoverat kök, bli avsugen i ett sexrum med gungor från taket etc så vill jag se på porrfilm i en egen biograf, punkt.

Skämt åsido, jag skrev även bar... Vet du hur mycket sprit jag dricker på ett år? Om jag blandar skiten själv så får jag i stort sett betalt för att dricka sprit :tänkersomenkvinna

Tack. På första gången på ett bra tag har något på nätet fått mig att skratta till istället för att bara dra på smilbanden. Ett uppriktigt tack :tummenupp


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Men Anders skrev ju faktiskt bar/biorum så det blir nog mer än bio där.

Det blir antagligen även en rökhörna för oss som gillar cigarr och sen stor fet soffgrupp där man inte bara behöver vara naken och kolla på porr utan man kan även umgås med släkten. Men man behöver inte berätta vad man brukar använda soffan till :gnissla
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Biorum är killars svar på dryga kärringar som ska ha flashigt kök att visa upp för vänninorna....så ÄR det, den som säger emot får en knogmacka (i 3D & surround...)
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Mina gamla arbetskamrater gav mig ett gott garv.
 

Bifogat

  • smat.jpg
    smat.jpg
    137.8 KB · Visningar: 109

R5+1

Guest
Well said! Skäms nästan lite att jag också la mig i. Fast i mitt fall är det ju ren avundsjuka i att ens ha ett garage... :(

Det blir antagligen även en rökhörna för oss som gillar cigarr och sen stor fet soffgrupp där man inte bara behöver vara naken och kolla på porr utan man kan även umgås med släkten. Men man behöver inte berätta vad man brukar använda soffan till :gnissla
Det märker de när alla som försöker sätta sig halkar av pga massageoljan. :D

Log idag när jag: 1) Fick vinterbilens sommarhjul inburna och staplade i förrådet (tack granne!) och 2) Kunde stänga en kökslåda med vänster hand, och det utan att huggande smärta i axeln fick mig att skrika högt! :yoparty
 
Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Att det gick sjukt bra på tävlingen idag. Galet nöjd med min lilla ponny. :)
 

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
Denna gjorde mig glad i somras.
Idag gjorde den mig lycklig.

[youtube-id]7vv0fdLcEiI[/youtube-id]
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Bananpaj och vaniljglass. Smaskens. Efter två nätters god sömn... :)

Fixar man till hemmet och jobbar heltid med tillkommande event efter jobbet som jag gjort så sover man lika litet som en spädbarnsförälder. Men fint blir det!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top