Har "bokat" in en helg i Gördalen om några veckor
Tänk på att det är de som håller i bötesblocket i sommar
Den dagen den sorgen. "En, två, tre, fyr, fem, sex, sjuTENSNUT!!!!
Har "bokat" in en helg i Gördalen om några veckor
Tänk på att det är de som håller i bötesblocket i sommar
Belastar inte levern lika hårt heller.
Tror jag.
Kvinna som i "hon kommer och äter med mig ibland", eller är det kvinna som i "foxy lady som är lite sugen, måndagsdate med tända ljus och allt". Lycka till hursomhelst!Pratade med kvinnan som messade mig igår. Jag slipper äta ensam på måndag.
Kvinna som i "hon kommer och äter med mig ibland", eller är det kvinna som i "foxy lady som är lite sugen, måndagsdate med tända ljus och allt". Lycka till hursomhelst!Pratade med kvinnan som messade mig igår. Jag slipper äta ensam på måndag.
Källa?Eller inte.
Eller inte.
Paracetamol belastar levern duktigt mycket hårdare än ibuprofen.
Se på fan, några har börjat vakna. Småbarnsförälder?
Det hoppas jag inte
Kanske efter gårdagskvällen!?
Så det är framför bänkslipen barn blir till
Kvinna som i "hon kommer och äter med mig ibland", eller är det kvinna som i "foxy lady som är lite sugen, måndagsdate med tända ljus och allt". Lycka till hursomhelst!
Kvinna som i "hon kommer och äter med mig ibland", eller är det kvinna som i "foxy lady som är lite sugen, måndagsdate med tända ljus och allt". Lycka till hursomhelst!
Källa?
Har en kompis med leverskador efter anorexi.
Han mår dåligt av en alvedon, men bra efter en halv plus en halv ipren.
Verksamma änmet i Alvedon är paracetamol, i Ipren är det ibuprofen. Man verkar inte säga nåt om att blanda värktabletterna på länkarna nedan, men smärtstillande är alltid kopplat till vissa biverkningar om det vill sig illa och vid fel användning. Vissa människor reagerar inte på paracetamol (Alvedon), det "tar inte" speciellt bra, jag är en av dem. Däremot funkar Curadon, som också innehåller paracetamol som verksamt ämne, bra för mig. Det tråkiga är att den inte säljs mer...
FWIW, jag jobbar på ett farmaceutiskt forskningslab där detta ibland kommer upp på lunchdiskussionerna. Är dock inte en auktoritet på området.
Alvedon:
http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19581115000027&DocTypeID=5#overdosage
Ipren:
http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19851206000022&DocTypeID=5#caution
Bästa varvtid på go-karten idag bland grabbsen! Hade faktiskt inte suttit i en go-kart innan... men jevla va jobbigt det var för armarna! 2st påpekade att jag körde den som om jag satt på en minimoto. Ja, kanske!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|