Vad fick dig att le idag?

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Såg the social network för ett tag sedan och scenen i klippet är übergrimm!

[YOUTUBE-ID]uC5wVJrhzl0[/YOUTUBE-ID]

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Pratade med kvinnan som messade mig igår. Jag slipper äta ensam på måndag. :)
Kvinna som i "hon kommer och äter med mig ibland", eller är det kvinna som i "foxy lady som är lite sugen, måndagsdate med tända ljus och allt". Lycka till hursomhelst! :tummenupp

Pratade med kvinnan som messade mig igår. Jag slipper äta ensam på måndag. :)
Kvinna som i "hon kommer och äter med mig ibland", eller är det kvinna som i "foxy lady som är lite sugen, måndagsdate med tända ljus och allt". Lycka till hursomhelst! :tummenupp

Last edited:

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20

Alternativ 2, fast det återstår att se huruvida sug uppstår. Har inte träffats tidigare. Tack hursomhelst!

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Källa?
Har en kompis med leverskador efter anorexi.
Han mår dåligt av en alvedon, men bra efter en halv plus en halv ipren.

Verksamma änmet i Alvedon är paracetamol, i Ipren är det ibuprofen. Man verkar inte säga nåt om att blanda värktabletterna på länkarna nedan, men smärtstillande är alltid kopplat till vissa biverkningar om det vill sig illa och vid fel användning. Vissa människor reagerar inte på paracetamol (Alvedon), det "tar inte" speciellt bra, jag är en av dem. Däremot funkar Curadon, som också innehåller paracetamol som verksamt ämne, bra för mig. Det tråkiga är att den inte säljs mer... :död

FWIW, jag jobbar på ett farmaceutiskt forskningslab där detta ibland kommer upp på lunchdiskussionerna. Är dock inte en auktoritet på området. :tungan

Alvedon:
http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19581115000027&DocTypeID=5#overdosage

Ipren:
http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19851206000022&DocTypeID=5#caution

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Vann i paintball mot poliser idag. Sköt en av dem i ryggen med tre skott på kort avstånd. :) Han blev sur...

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Verksamma änmet i Alvedon är paracetamol, i Ipren är det ibuprofen. Man verkar inte säga nåt om att blanda värktabletterna på länkarna nedan, men smärtstillande är alltid kopplat till vissa biverkningar om det vill sig illa och vid fel användning. Vissa människor reagerar inte på paracetamol (Alvedon), det "tar inte" speciellt bra, jag är en av dem. Däremot funkar Curadon, som också innehåller paracetamol som verksamt ämne, bra för mig. Det tråkiga är att den inte säljs mer... :död

FWIW, jag jobbar på ett farmaceutiskt forskningslab där detta ibland kommer upp på lunchdiskussionerna. Är dock inte en auktoritet på området. :tungan

Alvedon:
http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19581115000027&DocTypeID=5#overdosage

Ipren:
http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19851206000022&DocTypeID=5#caution

Ingenting där som säger emot mig.
Alvedon används ofta för att förstärka andra preparats verkan.
En ipren och en alvedon fungerar bättre än två av samma.
Jag förmodar att lite ibuprofen och lite paracetamol belastar kroppen mindre än mycket av en sort.

dizzy

Var är min rotorhoj?
Gick med
30 May 2008
Hoj
Trajja TT600 -02
La ut en info uppdatering på Fejan "Eld i öppna spisen, en Speyside whisky och torkat renkött... livet kan

varvid kommentaren komme
"Din Speyside kan du få behålla men rohit med renköttet"
:rofl

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Bästa varvtid på go-karten idag bland grabbsen! :yoparty Hade faktiskt inte suttit i en go-kart innan... men jevla va jobbigt det var för armarna! 2st påpekade att jag körde den som om jag satt på en minimoto. Ja, kanske!

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Bästa varvtid på go-karten idag bland grabbsen! :yoparty Hade faktiskt inte suttit i en go-kart innan... men jevla va jobbigt det var för armarna! 2st påpekade att jag körde den som om jag satt på en minimoto. Ja, kanske!

Haha :), Visst blir det en enorm kraft för armarna :D

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...