wannagofast
Ny medlem
[YOUTUBE-ID]GK13DpHmn-E[/YOUTUBE-ID]
Fin film om vänskap.
.. vem är inte trasig? Men om vi för ett ögonblick förbiser vårt gemensamma arv så kanske.. eller hellre, gillar bärs? .. mmm, kanskeDu är trasig.
.. vem är inte trasig? Men om vi för ett ögonblick förbiser vårt gemensamma arv så kanske.. eller hellre, gillar bärs? .. mmm, kanske
Men så bra, då är alla parter nöjdaFick ju en att förvrida anletet till något som nog kan tas för ett leende, vilket väl platsar i tråden. +
Trevlig lördagkväll på er!
En massa text...
Jävligt glad åt vår svenska sjukvård då jag har fått uppleva den på nära håll det senaste dygnet.
Jag gjorde ju själv två resor med ambulans och låg inne två veckor i februari när andningen knasade på mig.
Folk älskar att klaga på sjukvården, men jag kunde inte ha önskat mig bättre bemötande (ja det skulle ha varit fler tvättningar då )
En massa söta och trevliga tjejer (och en kille som jag förmodade var gay) som pysslade om mig, lyssnade på vad jag hade att säga och var mer än proffsiga.
Tack svensk sjukvård och framförallt tack till den underbetalda personalen!
Ni är bäst!
Och du ska krya på dig och inte ligga och belasta systemet och kosta skattepengar....
Kom in till akuten i Köping bara för att veta att jag skulle på kranskärlsröntgen i Örebro fort som fan då det såg ut som en hjärtinfarkt på mitt EKG. Inte så troligt dock, 29 år gammal och ej rökare och inte alltför dålig kondition för övrigt men de ville vara säkra innan de gjorde något annat.
Trevlig lördagkväll på er!
Sedär..
Själv åkte jag in med misstänkt hjärnblödning. Blev undersökt efter 8 timmar. Hemskickad efter 5 min undersökning med ficklampa och reflexprovare..
När jag kom hem googlade jag i saken, ringde sedan och påpekade att dom begått tjänstefel då de varken röntgat huvudet eller tagit prov på ryggmärgsvätskan..
"kom in i morgon så löser vi det!"
Tjena!
Att man inte får hjärtinfarkt vid den åldern, nja min lillasyter fick hjärtinfarkt 27 år gammal/ung och överlevde inte.
Levde inget rövarliv utan en lugn ochs ansad 3 barnsmamma med ett fjärde i magen.
Men men det var en annan historia.
Se nu till att vila dig och utnyttja det vi betalar via våra hårt injobbade skattpengar.
Lycka till med den lilla krabaten i tantens mage också förresten!
Krya på dig och ha en bra söndag.
Själv ska jag ut i skogen och irra nu!
Kanske årets sista lunch på altanen, sjön full medd flyttfågel, sommaren är slut, men ändå inföll en slags fridfull stämmning.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|