Vad fick dig att le idag?

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Jag log brett när jag körde en Hosianna Davidsson V-Rod och insåg att det inte bara kommer skit från den fabriken.

Lund

Övar
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
CBR600F3 -95, XR650R -03
Bramm! Weeeee! Braaaap! osv.

Jag log när jag läste ovanstående inlägg! Så jävla klockrent så det är nästan genialiskt. Så enkelt och ändå fattar alla, nästan poetiskt... :)

Om jag nu har missförstått det så låt mig då leva i ovisshet...

Mrs. Laphroaig

Guest
Att brorsan ringde idag straxt efter lunch och undrade om jag ville följa med till garaget.
Vilket jag gjorde och blev duktigt skitig och roligt var det :)

Ado

Galen - helt jävla väck i bollen
Gick med
23 Sep 2005
Hoj
2021 Triumph Tiger 1200 - kan man köra sportigt?
Det faktum att ja inte har tenta på ett jävla tag framöver...visst mycket jobb i skolan, men fan - inga tentor!!!
Yee(fucking)Haaaa!!!!

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Klarade teorin idag, till B-kortet men iaf.
Nu är det bara att vänta in uppkörningsdagen, som är inom en snar framtid, i Uppsala, som är såååååå kul att köra i.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Klarade teorin idag, till B-kortet men iaf.
Nu är det bara att vänta in uppkörningsdagen, som är inom en snar framtid, i Uppsala, som är såååååå kul att köra i.

Gratulerar!

Men helt allvarligt bör du byta stad att köra upp i. Uppsala kan mycket väl vara en av de värre städerna i Sverige att köra upp i.

Hela deras vägnät är förmodligen ritat av en enarmad, utvecklingsstörd apa med förkärlek till cyklister.
I tidningar har det skrivits ett flertal gånger om att Uppsala har en låg procent av de som faktiskt klarar en uppkörning där. Ca 60% har jag för mig det var.

Beställ en tid i Gävle istället! Där körde jag och de flesta i min bekantskapskrets upp och varken jag eller dom kuggade sig på första försöket, privatist som med körskola.
Sen är det bara 5 mil från Uppsala, men sen om det finns tider har jag ingen aning om. ?

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Gratulerar! ...

Jo, hade faktiskt tänkt att köra upp i Gävle, men nu vart det så at jag fick en tid med bara någon dags väntan. Är ju bara att prova det, går det inte, så går det inte.

Kan hålla med om det du säger om Uppsala som bilstad.

Tack för upplysningen iaf :tummenupp

edit: Men något som nästan slog att jag klarade provet var de två killarna som kom in och skulle boka tid för besiktning hos Vägverket :D

Last edited:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jo, hade faktiskt tänkt att köra upp i Gävle, men nu vart det så at jag fick en tid med bara någon dags väntan. Är ju bara att prova det, går det inte, så går det inte.

Kan hålla med om det du säger om Uppsala som bilstad.

Tack för upplysningen iaf :tummenupp

edit: Men något som nästan slog att jag klarade provet var de två killarna som kom in och skulle boka tid för besiktning hos Vägverket :D

Ja jo iof. Det är inte omöjligt såklart, men nära på :hihi

Själv tänker jag gå in på besiktningen nästa gång jag ska ska skriva ett teoriprov tänkte jag.

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Jag log stort nu ikväll när det började att regna. Då regnar pollen bort. För ett tag iaf... Så skönt! Less på att gå omkring och snora och snörvla me rinnande näsa och ögon. *attjoooo*
Å så log jag stort när jag kände lukten av varm och blöt asfalt. Det lukar sommar!!! :)

// Lena

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Jag log stort nu ikväll när det började att regna. Då regnar pollen bort. För ett tag iaf... Så skönt! Less på att gå omkring och snora och snörvla me rinnande näsa och ögon. *attjoooo*
Å så log jag stort när jag kände lukten av varm och blöt asfalt. Det lukar sommar!!! :)

// Lena

Lite off topic..

Har samma problem som du med pollenallergi. Ironmike rekommenderade ett preparat som heter Loratadin. Köp det! Har använt det i snart 2v och känner inget sen dess.

Att kunna hjälpa dig får mig att le så jag håller mig nog till topic i alla fall. :tummenupp

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Hittade fyra st hundringar och en femtiolapp på trottoaren :D

Edit: Nu såg jag vad killen här ovan hade skrivit om pollenmedicin. Jag håller med! Den där medicinen är ett mirakel! Jag köpte en variant som kostar drygt 40-50 spänn för 30 tabletter eller liknande. Billigaste pollenmedicinen jag nånsin har köpt men även den bästa :tummenupp
Behöver inte ens nässpray längre, jag känner mig som en ny människa såhär på våren! :)

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
En söting som hyrde släp av mig idag på jobbet för att kunna frakta två hojar!

Att han sen visste direkt att jag håller hus här på SH då jag sa vart jag bodde (han frågade ju..) vet jag däremot inte om det var possitivt eller negativt. :D

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha