Vad fick dig att le idag?

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
JAAAAAA!!!
Hojen startade och den låter helt underbart..
Förut bluddrade den upp och ner på tomgång men nu spann den jämnt och fint. Nu ska det gasas :yoparty

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Stått och diggat i duschen till panta mera låten... kan inte stå still.
Det här är underbart. Längtar tills Anderstorp :)

Josefine*

.....
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
R6 -00
Vilken form av operatation gjorde du?
Något du skulle rekommendera till en annan?

Edit: :brynad

Lasik.....Rekommenderas:tummenupp . Dessutom är det ju..eh, spännande att få lyssna på ljudet av den där lilla grejen som skar upp flikar i hornhinnan :3freak
Men jag ser rätt bra nu, o det blir (förhoppningsvis) bara bättre...

Ang ett av Nurseys tidigare inlägg (nej,vet fortfarande inte hur man får in två citat :rodnar :huvet ) ; Borde man veta vem Mysfarbrorn är ??:gnissla :rolleyes:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Lasik.....Rekommenderas:tummenupp . Dessutom är det ju..eh, spännande att få lyssna på ljudet av den där lilla grejen som skar upp flikar i hornhinnan :3freak
Men jag ser rätt bra nu, o det blir (förhoppningsvis) bara bättre...

Ah okej! Jo man kanske skulle få tummen ur..
Hur lång tid sa dom att det skulle ta innan det blev bra syn ?

Ang ett av Nurseys tidigare inlägg (nej,vet fortfarande inte hur man får in två citat :rodnar :huvet ) ; Borde man veta vem Mysfarbrorn är ??:gnissla :rolleyes:

Det är så finurligt att sidan gör det automagiskt åt dig om du quotar de inlägg du vill ha med inom en viss tidpunkt (5min?).

Alla :fakta borde veta vem Mysfarbrorn är..speciellt tjejerna..för han är mysig :kiss

:rodnar

Last edited:

Josefine*

.....
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
R6 -00
Ah okej! Jo man kanske skulle få tummen ur..
Hur lång tid sa dom att det skulle ta innan det blev bra syn ?

Klart du ska göra det! Det är lite olika, men jag ser bra nu efter 2 dgr (upptäckte när jag satt på vagnen idag att jag har bra närseende men halvkass syn på långt håll på vänster öga, o tvärtom på höger:rolleyes: ). Det tar några dar för synen att stabilisera sig, men det kan dröja flera månader för det slutgiltiga resultatet. Sen kostar det inget att göra eventuella kompletterande operationer, om det visar sig att det skulle behövas. I a f där jag gjorde det. Att man sen blir lite fattig...ja..det är värt det !

Ska bli sjuukt härligt att bara kunna dra på sig hjälmen nu i sommar:) , o inte hålla på o lirka med glasögon (som ändå bara immar igen o har sig. Eller så tappar jag bort dem el sätter mig på dem :smasha :rolleyes: )

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Klart du ska göra det! Det är lite olika, men jag ser bra nu efter 2 dgr (upptäckte när jag satt på vagnen idag att jag har bra närseende men halvkass syn på långt håll på vänster öga, o tvärtom på höger:rolleyes: ). Det tar några dar för synen att stabilisera sig, men det kan dröja flera månader för det slutgiltiga resultatet. Sen kostar det inget att göra eventuella kompletterande operationer, om det visar sig att det skulle behövas. I a f där jag gjorde det. Att man sen blir lite fattig...ja..det är värt det !

Ska bli sjuukt härligt att bara kunna dra på sig hjälmen nu i sommar:) , o inte hålla på o lirka med glasögon (som ändå bara immar igen o har sig. Eller så tappar jag bort dem el sätter mig på dem :smasha :rolleyes: )

Skapligt!

Hur stort konto måste man ha för att kunna göra en dylik operation? :gnissla

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag