Vad fick dig att le idag?

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Det ringde på dörren hemma så jag gick o öppnade. Hade visserligen bara kalsongerna på mig men jag trodde det bara var grannen. Blev lite förvånad när jag såg att det inte var grannen utan två söta 13åriga tjejer som ville sälja några majblommor…

Kunde inte låta bli att skratta åt mig själv efteråt. Undrar om jag klassas som peddo, blottare eller äckelgubbe nu av dom.…

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Om allt går som det ska... får jag köra två heldagar på Anderstorp den 30 april och första maj. För att detta ska hända ska min hoj starta och någon av mina arbetskamrater ska täcka upp för mig och jobba min kväll.

Håll tummarna!!!

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Om allt går som det ska... får jag köra två heldagar på Anderstorp den 30 april och första maj. För att detta ska hända ska min hoj starta och någon av mina arbetskamrater ska täcka upp för mig och jobba min kväll.

Håll tummarna!!!

:vavarejasa ;)
Om ingen täcker upp ditt skift kan du ju bli akut jättesjuk :nicka
Moralkärringar undanbedes :)

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
:vavarejasa ;)
Om ingen täcker upp ditt skift kan du ju bli akut jättesjuk :nicka
Moralkärringar undanbedes :)

Jag ska försöka ge dom en deal som dom inte kan motstå.
Alla hatar att arbeta helger uppe hos oss. Jag tar gärna deras söndag den 6 maj om dom tar min måndag kväll. Det borde dom inte kunna motstå. Hoppas inte iallafall.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag log av en kund som BRUKAR vara en riktig ragata:sissy:arsele ..fast idag bestämde jag mig att jag skulle FÖRSÖKA ge honom en chans och påpekade att han hade en snygg tröja..vilket han nästan hade ;)

Han blev skitglad och yttrade snälla ord till mig och sade att jag fått honom att le och att hans dag hade varit skit innan men nu var han glad. Då blev jag glad..trodde aldrig att han o jag skulle le i samma rum..någonsin:D Det finns hopp för mänskligheten!

Josefine*

.....
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
R6 -00
Log o blev glad i morse, när jag vaknade o ögonen hade slutat rinna.:) Laseropererade ögonen igår, o ögonen blev så irriterade att tårarna bara rann, rann, rann (gjorde inte ont, skavde mest bara). Vaknade i morse och såg ut som en groda m svullna ögon:näsblod , men är ändå jätteglad! :tummenupp Synen är t o m helt oki, o det blir bara bättre. Så nu är det slut m glasögon! :lycklig Tror dock att jag var den enda i det mulna o regniga Gbg som hade solglasögon i morse :rolleyes: (fortf rätt ljuskänslig)

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Idag blev jag väldigt glad. Insåg att det inte alls var kopplingsras utan bara drivaxelknas. Ca 5 lax billigare :)

Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Bokat biljett ner till malmö för att träffa söt :D:kär

Haha, det är bra. Lura honom att det verkligen är nåt. Jag vet att det är du och jag, baby. "Åkturen" jag fick sist lär jag inte glömma i första taget.. You dirty little thing. :flirt

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Log o blev glad i morse, när jag vaknade o ögonen hade slutat rinna.:) Laseropererade ögonen igår, o ögonen blev så irriterade att tårarna bara rann, rann, rann (gjorde inte ont, skavde mest bara). Vaknade i morse och såg ut som en groda m svullna ögon:näsblod , men är ändå jätteglad! :tummenupp Synen är t o m helt oki, o det blir bara bättre. Så nu är det slut m glasögon! :lycklig Tror dock att jag var den enda i det mulna o regniga Gbg som hade solglasögon i morse :rolleyes: (fortf rätt ljuskänslig)

Vilken form av operatation gjorde du?
Något du skulle rekommendera till en annan?

Edit: :brynad

jente

Guest
Haha, det är bra. Lura honom att det verkligen är nåt. Jag vet att det är du och jag, baby. "Åkturen" jag fick sist lär jag inte glömma i första taget.. You dirty little thing. :flirt

Herregud killen....

Fatta att du inte kan få mig:D :D :D

Och det är han som kommer få "åkturen" :yoparty

:rolleyes:

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras