De har minsann höjt intagningskraven på mensa, förut hade de nivån satt så att 10% av befolkningen kunde kvala in.
jag gjorde testet för många år sedan och kvalade in, men det måste ha varit på den tiden 90% kvalade in och 10% inte gjorde det...
De har minsann höjt intagningskraven på mensa, förut hade de nivån satt så att 10% av befolkningen kunde kvala in.
Jomen asså...
jag gjorde testet för många år sedan och kvalade in, men det måste ha varit på den tiden 90% kvalade in och 10% inte gjorde det...
Känns som en klubb för folk som tycker "hurra vad jag är bra" bara för att man kan se mönster och samband i figurer. Tror inte jag skulle ha nytta av ett medlemskap, men det hade varit kul att göra testet och få ett utlåtande på hur duktig jag är på att se just dessa mönster och samband i figurerna
Precis min tanke.
Att jag misstror modellen beror (åtminstone delvis) på att jag känner flera personer som utan tvekan är smartare än mig, men aldrig i helvete skulle komma i närheten av godkänt på ett sådant test.
En av de intelligentaste jag känner tänker till exempel otroligt långsamt.
Även på lätta frågor.
Cool, ball, tuff, läcker osv....
Och totalt värdelös.
Haha, så jävla dumt.
Cool är ordet du söker. Essensen av cool. Hade jag pengarna och platsen fanns den högst upp på skaffas-listan, tätt följd av Jagga xjs och en padda.
Var han tvungen att säga vilket land han kom ifrån
Dagens träning. Musklerna pulserar och jag har inte någon vettig finmotorik för tillfället. Riktigt skönt att ta ut sig fysiskt. Borde egentligen börja med kondis med, men det är så tråååkigt. >.< Det enda jag testat som var någorlunda kul var rodd... Får väl börja med det. Finns ju tillräckligt med vatten häromkring iaf.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|