Vad fick dig att le idag?

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Min gamla 240 körde jag utan olja långa sträckor. Det rasslade lite mer i motorn bara, den gick som en klocka däremot. När jag gjorde mig av med den blev den en folkracebil, och den nya ägaren undrade vad fan jag gjort med motorn eftersom att den gick så klockrent och inte gick att ha ihjäl...
Joråsåatteh, röda delen av varvräknaren, och ingen olja. Det är skiten. ;)
Att den sedan sörplade i sig en omgång olja på en tank bensin var väl mindre bra, men inget större problem. ;)

De e nåt me gamla rödblock som gör mej varm inombords, kämpar oftast vidare utan å klaga... Hållbarheten i B18 hade gärna fått flytta över te Husan XD...

Sry för OT...

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Jag är bara glad att få ha kommit hem igen efter 1 vecka på ett tråkigt hotell. Har öppnat en kall fredagsmysöl :)

Wihlle

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2010
Hoj
1999 Yamaha XJR 1300 SP
James May svettandes och hällandes vatten över sig i en Rejs Aston Martin i alperna på TV ikväll. :)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Vad har du i? Min är fantastiskt god. Även när jag är mätt och ska plocka undan kan jag inte låta bli att nalla.

Om jag har någon så använder jag älgfärs, annars blir det blandfärs.
Sedan är det champinjoner, jalapeño, vitlök, krossade tomater, salsa, torkad piri piri, cayenne/svart/vitpeppar, paprikakrydda en liten skvätt salt och oregano. Serveras med ost lagd över pastan, sen hivar man på såsen så osten smälter.

Heh, jag har tagit extra och nallat, så nu har allt åkt in i frysen så det blir svårare att nalla. ;)

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Hockey i Leksand. Och vinst för krigarna, tyvärr fick man hålla på moringarna idag....men de levererade de med.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Dagens träning och duschen efter den. Nu mår jag som en prins. :) Musklerna ska värka lite för att jag ska må riktigt bra.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Om jag har någon så använder jag älgfärs, annars blir det blandfärs.
Sedan är det champinjoner, jalapeño, vitlök, krossade tomater, salsa, torkad piri piri, cayenne/svart/vitpeppar, paprikakrydda en liten skvätt salt och oregano. Serveras med ost lagd över pastan, sen hivar man på såsen så osten smälter.

Heh, jag har tagit extra och nallat, så nu har allt åkt in i frysen så det blir svårare att nalla. ;)

Jag tror vi har bra nära samma recept :lol jag förstår dig.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati