Vad fick dig att le idag?

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
På joppet så tar mekarna och suger med dammsugare i bränsleledningen när varken tryckluft i tanken eller manuell pumpning funkar.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
har lett hela helgen. En riktig kanonhelg trots regn och sjuklig träningsvärk :D

Edit: 23,44 km kanotpaddling. Inte konstig man är lite mör..

Last edited:

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Det görs annars automatiskt med soppapumpen.
Problemet är när det blir luftfickor i Dieselpumpen för då måste man ha ordentligt med snurr på den för att övervinna bubblan.
Hade det varit en manuell bil så hade det gått att bogsera igång den, vilket många med 2.2tid motorn gjort med lyckat resultat.
Min är däremot automat så då går det inte lika lätt.

Tacka vet jag landrover (nyare), efter soppatorsk väntar man 20-30sek efter man slagit på tändningen, sen vevar man max 10sek på starten och klart.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Det som fick mig att le idag var att det äntligen blev lite sol, det blåste visserligen styv kuling (det kanske det inte gjorde men jag gillar att använda det uttrycket) men det regnade åtminstone inte. Detta innebar att jag kunde köra en repa på 25 mil. Turen inkluderade sådana exotiska platser som Vimmerby, Frödinge, Vrångfall, Locknevi, Blackstad, Hallingeberg, Gamleby, Loftahammar, Västervik och Ankarsrum.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Det som fick mig att le idag var att det äntligen blev lite sol, det blåste visserligen styv kuling (det kanske det inte gjorde men jag gillar att använda det uttrycket) men det regnade åtminstone inte. Detta innebar att jag kunde köra en repa på 25 mil. Turen inkluderade sådana exotiska platser som Vimmerby, Frödinge, Vrångfall, Locknevi, Blackstad, Hallingeberg, Gamleby, Loftahammar, Västervik och Ankarsrum.

Ooh, då prickade du en hel del rätt najs väg där. :)

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Kan inte låta bli att flabba åt alla jobbarkompisar som börjat sin semester idag och hånskrattat åt mig som jobbar.
Det ösregnar ute :hej

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Skulle inte vara helt ointressant att träffa dem.

Olika intressen och karaktärer i samma kropp. Jisses, hur får tjejerna i hop det...??

Och tänk om en av dem är gay, kommer att bli pinsamt när de kommer upp i tonåren.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det går tydligen alldeles utmärkt att ta CE kort utan att ha den blekaste aning om hur man backar med släp. :hihi

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati