Vad fick dig att le idag?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Små små snöflingor!

Är väl inget att vara glad för vafan... Tycker att det är helt meningslöst med vinter här nere i skåne. Det är ändå så satans platt så åka skidor kan man inte, och köra skoter får man inte... Snö här nere är fan totalt bortkastat, det är bara ett jävla aber som ska skottas undan. Norrlänningarna kan ha sitt lappmögel för sig själva, jag vill ha hojsäsong året runt här nere:mad: Vill man åka skidor finns det lämpliga orter för detta som man kan åka till, här nere ska det fan inte vara kallt med allt vad snöskottning och bilruteskrapning heter... Fyfan!

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Är väl inget att vara glad för vafan... Tycker att det är helt meningslöst med vinter här nere i skåne. Det är ändå så satans platt så åka skidor kan man inte, och köra skoter får man inte... Snö här nere är fan totalt bortkastat, det är bara ett jävla aber som ska skottas undan. Norrlänningarna kan ha sitt lappmögel för sig själva, jag vill ha hojsäsong året runt här nere:mad: Vill man åka skidor finns det lämpliga orter för detta som man kan åka till, här nere ska det fan inte vara kallt med allt vad snöskottning och bilruteskrapning heter... Fyfan!

App app. Nu är du allt i fel tråd. :7peta

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Wihlle

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2010
Hoj
1999 Yamaha XJR 1300 SP
Nu har man liksom en XR 600 i garaget... Hoppas vädret håller i sig när förkylningen släppt.
Jag blir glad när det är snö på julgransbelysningen där ute.
Det blir så vitt och fint ute.

Och så finns det bilar med rätthjulsdrift för denna årstiden. :)
Dock inte i min ägo längre..

Och så har man hunnit testa lite glögg när man var ur soffan.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Berusad körde in i mur
Halland 02 dec 09:37
En berusad man körde bil och när han var nästan framme körde han in i sin egen mus som omgärdar trädgården, uppger Hallands Nyheter. Inte långt innan den kollisionen, ska mannen ha kört på en stolpe.

Det var en privatperson som slog larm, och berättade att en bilist kört in i en stolpe på Bäckgatan i Varberg. När en polispatrull kom till adressen där bilen hörde hemma, upptäckte de skador på muren vid tomten.

Även bilen som parkerad på platsen hade skador. Mannen hade gått in i huset och vägrade att tala med polisen. Då gick polispatrullen in genom altandörren, efter att ha fått tillstånd att göra en husrannsakan.

Mannen fick följa med till sjukhus för provtagning.

Vad körde han in i sa dom?

Wihlle

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2010
Hoj
1999 Yamaha XJR 1300 SP
Nu e det vitt överallt, även över mitt otäckta bränne, och barnen är ute och leker i snön.
Då kan jag inte låta bli att le lite grann.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Körde go-cart med vänner idag, det fick mig att le.

Fan vad kul det var, jäklar vad det gick, blev en del drifting
Ägaren: "kör ni sönder bilarna?" :hihi

10d86xv.jpg

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Håller på och eldar, det är visst kallt inomhus. Ha! Det är ju nästan lagom. :D

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Inte bara log utan skrattade fan så tårarna rann vid beskrivningen av min o Rickens "dejt" på Singeltråden.

"10 min in i filmen har man svept läsken och spillt ut popcornen i grannens knä.
Det är lite stelt första 3-4ggr man gräver i hans knä efter popcorn, men sen vänjer man sig.
Om man då sen har en normalstor blåsa så kommer man att behöva gå på muggen innan filmen är slut.
Och det är då man drar hem.
Ledsen fröken om du kände dig övergiven, men jag bad killen med popcornen i knät följa dig hem. Han såg jättetrevligt ut i sin trenchcoat och gummistövlar."
Fan bäst ever!
:hihi:rofl:lol

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Så fort jag har kortet så är destinationen helt klart Enköpings vischa! Ni verkar ha det jättefint! :kär

Hehe, joh. Apropå fint så måste en endurohoj införskaffas så man kan föra lite oväsen här. Och skvätta lite lappmögel/grus på endurobanan ett stenkast bort.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA