Maestro
Ny medlem
Körde go-cart med vänner idag, det fick mig att le.
Små små snöflingor!
Är väl inget att vara glad för vafan... Tycker att det är helt meningslöst med vinter här nere i skåne. Det är ändå så satans platt så åka skidor kan man inte, och köra skoter får man inte... Snö här nere är fan totalt bortkastat, det är bara ett jävla aber som ska skottas undan. Norrlänningarna kan ha sitt lappmögel för sig själva, jag vill ha hojsäsong året runt här nere Vill man åka skidor finns det lämpliga orter för detta som man kan åka till, här nere ska det fan inte vara kallt med allt vad snöskottning och bilruteskrapning heter... Fyfan!
App app. Nu är du allt i fel tråd.
Berusad körde in i mur
Halland 02 dec 09:37
En berusad man körde bil och när han var nästan framme körde han in i sin egen mus som omgärdar trädgården, uppger Hallands Nyheter. Inte långt innan den kollisionen, ska mannen ha kört på en stolpe.
Det var en privatperson som slog larm, och berättade att en bilist kört in i en stolpe på Bäckgatan i Varberg. När en polispatrull kom till adressen där bilen hörde hemma, upptäckte de skador på muren vid tomten.
Även bilen som parkerad på platsen hade skador. Mannen hade gått in i huset och vägrade att tala med polisen. Då gick polispatrullen in genom altandörren, efter att ha fått tillstånd att göra en husrannsakan.
Mannen fick följa med till sjukhus för provtagning.
Körde go-cart med vänner idag, det fick mig att le.
Grattis.Att jag klarade teorin. Nu är det bara att köra, köra, köra. O sen...
Grattis.
Tack! Känns så skööööööööööööönt!
Du får hälsa på här i vår så kan vi rejsa!
Så fort jag har kortet så är destinationen helt klart Enköpings vischa! Ni verkar ha det jättefint!
Men vad annars i Götet, GlennEn myndig Glenlivet såhär på söndag kväll
Men vad annars i Götet, Glenn
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2