Vad fick dig att le idag?

Proximus

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2010
Hoj
ZX10R - 04 KTM 250 EXC-F - 07
Visserligen några veckor sedan, men faan så stort! För mig och tjejen i alla fall, och det får mig att le varje dag :)

View attachment 373970

Jag ska bli pappa....:)

Stort grattis till er båda!

Själv är jag glad för att man knep sista platsen i garaget, :banana för en varm och snöfri bil när man ska hem i kväll.
(Att jag för att få plats var tvungen att vara här en timma tidigare än vad jag annars skulle ha behövt är en sak för "förbannad" tråden.)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag ska bli pappa....:)

Åh fy fan, stackars unge...:hihi

Närå, grattis fan!:banana Säg adjö till allt vad sovmorgon och nattsömn heter redan i förväg så blir du inte ledsen senare:D

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Efter frånvaro från gymmet ett bra tag till förmån för löprundor flera gånger i veckan så var jag där idag pga snökaos.

Det som fick mej att le var att jag ställde mej på vågen och kan konstatera att nästa delmål avklarat med råge.
Senaste vägningen visade 76, målet var 75 och vågen visade drygt 72,5. :banana

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Efter frånvaro från gymmet ett bra tag till förmån för löprundor flera gånger i veckan så var jag där idag pga snökaos.

Det som fick mej att le var att jag ställde mej på vågen och kan konstatera att nästa delmål avklarat med råge.
Senaste vägningen visade 76, målet var 75 och vågen visade drygt 72,5. :banana

Jag fick ett litet liknande smajl idag jag med, har haft lite jojjokurva på sista tiden (upp ned upp ned etc) och blev positivt överraskad när jag ställde mig på vågen imorse och kunde konstatera att jag är på väg tillbaka ner mot målet. Började på 99,5 pannor, nu nere på 89 blankt, nio kvar tills jag är nöjd :)

Ytterligare en trevlig sak jag börjat märka är att jag efter bara en kort tids träning börjar hitta formen igen. Det är verkligen sant som de säger, har man en gång varit vältränad går det hyfsat kvickt att hitta tillbaka igen... Fan om man inte kan få återse sina gamla magrutor som varit på rymmen i sisådär fem år hyfsat snart:banana

Har sina fördelar att vara deppig och arbetslös, man äter mindre och har mer tid till träning...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Tittat igenom alla bilder jag är taggad på på fejjan. Många fina minnen! :)

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Efter jävligt mycket om och men slog jag fart på nya värmesystemet igår! Gick och la mig halv två inatt, men det gjorde mig sjukt glad ändå! :)

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
A wee boy is passing his parents' bedroom in the middle of the night, in search of a glass of water. Hearing a lot of moaning and thumping, he peeks in and catches his folks in The Act. Before dad can even react, Little Johnny exclaims "Oh, boy! Horsie ride! Daddy, can I ride on your back?" Daddy, relieved that Johnny's not asking more uncomfortable questions, and seeing the opportunity not to break his stride, agrees. Johnny hops on and daddy starts going to town. Pretty soon mummy starts moaning and gasping. Johnny cries out "Hang on tight, Daddy! This is the part where me and the milkman usually get bucked off!"

:crash

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
"Stalking är när två personer tar en väldigt lång romantisk promenad tillsammans, men bara en av dem vet om det"

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA