Vad fick dig att le idag?

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Att helikopterflygning inte skapar mer hjärtinfarkter och högt blodtryck kan jag inte förstå :rofl

Härligt att flyga i en stor sal =)

Mm det e trevligt med värme och utrymme så här års, det är ro för själen att sitta och skruva, löda, svära etc.. Men visst när det väl ska till o flyga så är det lite pirrigt o skicka upp dom där tidsödande tusenlapparna i luften men inte värre än så, ska väl bli bättre får jag hoppas =0)

Längsta turen hittills, svårt att landa utan studs.. använder inte riktigt motorns maxvarv på 30 000RPM nånting ännu:

http://www.youtube.com/watch?v=8DlLLxOAo7E&feature=plcp

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Mm det e trevligt med värme och utrymme så här års, det är ro för själen att sitta och skruva, löda, svära etc.. Men visst när det väl ska till o flyga så är det lite pirrigt o skicka upp dom där tidsödande tusenlapparna i luften men inte värre än så, ska väl bli bättre får jag hoppas =0)

Längsta turen hittills, svårt att landa utan studs.. använder inte riktigt motorns maxvarv på 30 000RPM nånting ännu:

Det gör rätt ont att filéa vaderna med såndär flygande mixrar... Tro mig. :gnissla

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Historieätarna, fan vilken vidrig mat dom åt på 1700-talet och sprit till allting, alltid :fyllisar

Vad sägs om fylld fågel med småfåglar, inlagda päron i senap och öl samt märgpaj?

Last edited:

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Slut på provanställningen. Skrev på för tillsvidare idag, lite i förtid :)

Fritt fram för lånelöfte och sen lägga bud på en lya jag spanat in med andra ord!

En virrepinne ikväll blir det nog :fakta

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Sista dagen på det här jobbet. 6 januari drar jag en vecka till Oslo för att träffa chefer och invänta visum.
Sen bär det av till Manila. :)

:fyllisar

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Först var jag sur som fan då Posten hade misslyckats med att leverera paket i vanlig posten-anda.
Men sedan, efter att ha talat med 4 olika personer varav en på chefsnivå, så fick jag igenom mitt krav på att få betalt för att hämta ut mitt paket.
Så jag tog betalt 2 timmar á 420:- för att hämta mitt paket, det tog 30 minuter. Men det satt långt inne hos Posten, det "tillhörde inte deras policy att betala kunder för att hämta ut sina paket när de inte lämnar någon leveransgaranti till att börja med". Hmm, ett fraktbolag som inte lämnar leveransgaranti :va

Nåja, jag blir alltid lika nöjd när jag lyckas sänka byråkraterna några nivåer och få dem att inse att jag har rätt. Vilket jag så klart alltid har.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Sambon drog av mitt täcke från sängen och hittade Highsider, MC-folket och Bikes 2013-katalog. Hon utbrast i "Har du PORR i sängen?!". Bra sambo. :kär

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Maaat.jpg

Bästa vännerna och en jääävla massa oxfilé, potatisgratäng och vitlökssmör. :):kär

sportbike

Guest
Julbord med jobbet igår.
En av mina kollegor sa till en av ägarna med allvarlig röst:
- Fan va full du är, jag känner ingen som är så full som du...:hihi

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...