Vad fick dig att le idag?

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Beställde familjepizza till mig själv. Perfekt att ha en halv pizza imorgon när man vaknar. Slippa laga mat.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Beställde familjepizza till mig själv. Perfekt att ha en halv pizza imorgon när man vaknar. Slippa laga mat.

Jag behöver för övrigt tips på bästa flytt-pizzan i halmstad i januari.

Vet ju redan i förväg att jag inte kommer orka laga mat när jag flyttat ner bohaget.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Är fan nöjd med helgen.

Fredagskvällen spenderades på snowboarden.
Lördagen på stan med kompisar och med en rejäl avskedsfest inför flytten. Det är ingen riktig fest om inte störningsjouren kommit vid 2 på natten.
Söndagen med föreningsavslutning och filmkväll med en hemvändare från kiruna.

Nu kan jag med gott samvete packa ner mitt liv i flyttkartonger och vänta in tjänstledigheten.

Last edited:

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
En kollega som är väldigt noga med en viss typ av kaffebönor/rostning till jobbets kaffemaskin har inte märkt att jag bytte bönor för en vecka sedan. :) Han påstod att hans favorit är det enda drickbara... Dricker av kaffet jag valt minst fyra koppar om dagen.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
En kollega som är väldigt noga med en viss typ av kaffebönor/rostning till jobbets kaffemaskin har inte märkt att jag bytte bönor för en vecka sedan. :) Han påstod att hans favorit är det enda drickbara... Dricker av kaffet jag valt minst fyra koppar om dagen.
Blindtest ftw.

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Ikea Uddevalla ringde precis och berättade att jag börjar jobba där den 4e februari. Iiiiiiihhhhh wiiiiieeeeeee!!!!!! Aldrig haft en fast tjänst innan, bara vid behov på samma ställe. Åhh så lycklig just nu!!!! Så kul att få vara med att starta upp nya Ikea!! De valde mig wiiiii :banana:banana:crash

2mhk

Vågar välja växel!
Gick med
11 May 2008
Hoj
CBR 929rr Fireblade, GSX-R 1000 k6 banhoj
Dom pratade precis på p4 om att försäkringarna nu kommer bli "könsneutrala" vilket kansk gör att man kan få lite billigare försäkring i framtiden, det gjorde mig lite glad. :)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Dom pratade precis på p4 om att försäkringarna nu kommer bli "könsneutrala" vilket kansk gör att man kan få lite billigare försäkring i framtiden, det gjorde mig lite glad. :)

Jag tror snarare att Länsförsäkringars försök med personliga försäkringar är ett sätt att komma runt det. Plus att de kan ge de kostsamma individerna så svindyra försäkringar att de slipper dem som kunder.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
"Hej kära besökare. Vi ser att du blockerar annonserna här på Sporthoj och vi skulle vilja veta varför och samtidigt förklara hur det skadar oss.
Men även hur det i slutändan påverkar dig som besökare av Sporthoj.com.Klicka för att läsa mer"

Den rutan ligger överst i mitt fönster och man kan bara le åt ett tafatt försök att förklara varför annonsblockering skadar sporthoj.com.
Man bör kunna kräva utförligare förklaringar än den de har gett, där de faktiskt redovisar sina kostnader och inkomster.
Och vem har krävt denna utveckling av sporthoj.com som enligt uppgift kostar pengar? Inte jag åtminstone och antagligen inte så många andra heller.

Nej Swedie, var beredd att starta en ny site när denna går i graven som den kanske gör om folk fortsätter blockera annonserna. Allt enligt det som beskrivs i texten.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
"Hej kära besökare. Vi ser att du blockerar annonserna här på Sporthoj och vi skulle vilja veta varför och samtidigt förklara hur det skadar oss.
Men även hur det i slutändan påverkar dig som besökare av Sporthoj.com.Klicka för att läsa mer"

Den rutan ligger överst i mitt fönster och man kan bara le åt ett tafatt försök att förklara varför annonsblockering skadar sporthoj.com.
Man bör kunna kräva utförligare förklaringar än den de har gett, där de faktiskt redovisar sina kostnader och inkomster.
Och vem har krävt denna utveckling av sporthoj.com som enligt uppgift kostar pengar? Inte jag åtminstone och antagligen inte så många andra heller.

Nej Swedie, var beredd att starta en ny site när denna går i graven som den kanske gör om folk fortsätter blockera annonserna. Allt enligt det som beskrivs i texten.

Jag tog mig tid att svara på det med. Tycker att de borde få veta varför de skjuter sig själva i båda fötterna med sin värdelösa reklam.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850

Jag stängde faktiskt av Ad-block för sh.com och måste säga att reklamerna är inte så farligt skrymmande nu.
Installerade det när alla dess blinkande annonser visades mellan inläggen men tycker det funkar bra nu så sålänge får det vara avstängt.

Men jag håller med om att ska man gråta ut så får man vara beredd på att visa att det faktiskt är minus på pappret. Duger ju inte att gråta ut för att man vill tjäna ännu mer.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA