Tjerringen
Har klampat in igen
Julbord med jobbet igår.
En av mina kollegor sa till en av ägarna med allvarlig röst:
- Fan va full du är, jag känner ingen som är så full som du...
Frågan är om det är sant även idag...
Julbord med jobbet igår.
En av mina kollegor sa till en av ägarna med allvarlig röst:
- Fan va full du är, jag känner ingen som är så full som du...
Beställde familjepizza till mig själv. Perfekt att ha en halv pizza imorgon när man vaknar. Slippa laga mat.
Jag behöver för övrigt tips på bästa flytt-pizzan i halmstad i januari.
Vet ju redan i förväg att jag inte kommer orka laga mat när jag flyttat ner bohaget.
Jag behöver för övrigt tips på bästa flytt-pizzan i halmstad i januari.
Vet ju redan i förväg att jag inte kommer orka laga mat när jag flyttat ner bohaget.
Byta Jönköping mot Halmstad?
Grattis!
Hör av dig när du flyttar hit så ska jag guida dig i pizzeriadjungeln
Blindtest ftw.En kollega som är väldigt noga med en viss typ av kaffebönor/rostning till jobbets kaffemaskin har inte märkt att jag bytte bönor för en vecka sedan. Han påstod att hans favorit är det enda drickbara... Dricker av kaffet jag valt minst fyra koppar om dagen.
Blindtest ftw.
Dom pratade precis på p4 om att försäkringarna nu kommer bli "könsneutrala" vilket kansk gör att man kan få lite billigare försäkring i framtiden, det gjorde mig lite glad.
"Hej kära besökare. Vi ser att du blockerar annonserna här på Sporthoj och vi skulle vilja veta varför och samtidigt förklara hur det skadar oss.
Men även hur det i slutändan påverkar dig som besökare av Sporthoj.com.Klicka för att läsa mer"
Den rutan ligger överst i mitt fönster och man kan bara le åt ett tafatt försök att förklara varför annonsblockering skadar sporthoj.com.
Man bör kunna kräva utförligare förklaringar än den de har gett, där de faktiskt redovisar sina kostnader och inkomster.
Och vem har krävt denna utveckling av sporthoj.com som enligt uppgift kostar pengar? Inte jag åtminstone och antagligen inte så många andra heller.
Nej Swedie, var beredd att starta en ny site när denna går i graven som den kanske gör om folk fortsätter blockera annonserna. Allt enligt det som beskrivs i texten.
"Hej kära besökare. Vi ser att du blockerar annonserna här på Sporthoj och vi skulle vilja veta varför och samtidigt förklara hur det skadar oss.
Men även hur det i slutändan påverkar dig som besökare av Sporthoj.com.Klicka för att läsa mer"
Den rutan ligger överst i mitt fönster och man kan bara le åt ett tafatt försök att förklara varför annonsblockering skadar sporthoj.com.
Man bör kunna kräva utförligare förklaringar än den de har gett, där de faktiskt redovisar sina kostnader och inkomster.
Och vem har krävt denna utveckling av sporthoj.com som enligt uppgift kostar pengar? Inte jag åtminstone och antagligen inte så många andra heller.
Nej Swedie, var beredd att starta en ny site när denna går i graven som den kanske gör om folk fortsätter blockera annonserna. Allt enligt det som beskrivs i texten.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|