Jag tog mig tid att svara på det med. Tycker att de borde få veta varför de skjuter sig själva i båda fötterna med sin värdelösa reklam.
Det blir bara bättre och bättre: "Om du felaktigt ser rutan om adblock, kan du här stänga ner inforutan"
Ikea Uddevalla ringde precis och berättade att jag börjar jobba där den 4e februari. Iiiiiiihhhhh wiiiiieeeeeee!!!!!! Aldrig haft en fast tjänst innan, bara vid behov på samma ställe. Åhh så lycklig just nu!!!! Så kul att få vara med att starta upp nya Ikea!! De valde mig wiiiii
Riktigt jäkla glad över nya jobbet! Och roligt är det även om man är graciös som en elefant när man ska stiga i och ur bilarna Nya BMW D 318 är väldigt trevliga att ratta
Drog på mig overallen från högskolan och började med att vinterpyssla hojen.
Mektomte!
View attachment 374724
Pluggade du till styckare?
Nästan, ingentinggjör.
Förklarar ju kepan...
Drog på mig overallen från högskolan och började med att vinterpyssla hojen.
Mektomte!
View attachment 374725
Ska bli kul att se dig med barnvagn och skinnställ för nån mer hoj lär det ju inte bli : hejdå alla pengarna
Ska´ren julpyntas?
Äh, dom e så små att man kan ha dom i tankväskan, glina.Ap pa ap!! det blir en Ural med sidovagn!
Tjaa, jag har tjöppt en julklapp till den iaf. Nytt drivpaket ska monteras i helgen (om det kommit fram vill säga).
Det gamla såg ut såhär:
View attachment 374728
Föredrar att ha en ordentlig overall på mig när det ska grisas med kedjor och olja. Och det blir ju ännu bättre om det står Studentföreningen Prima Ingenjörer I Kalmar på ryggen.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|