Vad fick dig att le idag?

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
Sv: Vad fick dig att le idag

Första turen med nya hojen, och första gången någonsin med Endurodubb. Det här var tamejfan det roligaste jag gjort!!! :)

Bifogat

• uploadfromtaptalk1356276430101.jpg
    uploadfromtaptalk1356276430101.jpg
    110.5 KB · Visningar: 81

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
man känner sig nästan som ett proffs med ställ i alla kurvor som dessutom är hyffsat kontrollerade :yoparty

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
Sv: Vad fick dig att le idag

man känner sig nästan som ett proffs med ställ i alla kurvor som dessutom är hyffsat kontrollerade :yoparty

Ja, med tanke på hur proffsig jag tyckte mig vara så vore det intressant att försöka hänga på en riktig enduroräv!

Last edited:

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Äh, jag har lekt 390 i skogen. Den ligger fint oavsett hur mkt man drar på. 450 då lyfter det. Din hoj skulle skicka mig ut i tallltopparna. Have fun! :banana

Note to self: Ja o så är det bra om man håller sig till ett media i taget annars riskerar man att svara på fel. Inlägg. Nåväl, alltid roar (oroar) man någon. :glömdet

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Niklas hämtade en body lotion och började smörja in mina ben utan förvarning för att jag, tydligen, var "torr som sandpapper"... Vad säger han då?

"Det här kommer inte vara lika kul om 50 år... Typ, åh vilka fina åderbråck du har!"

Det är iaf gulligt att han säger att vi ska vara tillsammans om 50 år... :)

Får försöka se det positiva i saker och ting när man är hemma med hjärnskakning, förkylning och ögoninflammation... :huvet

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Köpte julklappar till brorsbarnen. Ja det är litet sent, men möjlighet har ej tidigare getts. De tre barnen får modellera, ett dussin stora färgkritor och ansiktsfärg (Som ser likadana ut som kritorna.). Två, fyra och sex år gamla. Skönt att de är 85 mil bort... Kanske ska ta och komplettera med varsin visselpipa också?

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Köpte julklappar till brorsbarnen. Ja det är litet sent, men möjlighet har ej tidigare getts. De tre barnen får modellera, ett dussin stora färgkritor och ansiktsfärg (Som ser likadana ut som kritorna.). Två, fyra och sex år gamla. Skönt att de är 85 mil bort... Kanske ska ta och komplettera med varsin visselpipa också?
Jag har hört att trumset är väldigt populärt......

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag har hört att trumset är väldigt populärt......

Svågersonen fick ett trumset för några år sedan.
Det tyckte jag var roligt.
Antog att han skulle föra ett jävla liv i några veckor, tröttna och sedan skulle de dyra trummorna stå och samla damm likt ett pingisbord i en gillestuga.
Han spelar nu i två rockband, en symfoniorkester och "Drum corps".
Ibland är det kul att ha fel.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ställde mig på vågen tidigare, blivit av med det jag gått upp på nytt samt lite till. 85 pannor blankt, 15 tappade sen jag började försöka hitta formen. Gjorde mig lite glad att saker går på rätt håll :)

Visst ja, Teo smsade och undrade om inte han kunde få lite nyårsbilder på mig om han var snäll. Först blev jag lite förvirrad men sen trillade poletten ner och det blev mer roligt :D funderade på att ta en bild på mig i finkostymen och skicka men skippade det:gnissla hoppas du fick iväg förfrågan till rätt person också ;)

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy