Vad fick dig att le idag?

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Idag log jag stort.

Har sedan länge vetat att jag skulle jobba nyårsnatten och därför inte brytt mej om att höra om någon fest.

Nu slutade det tydligen så att i princip alla vänner firat på varsitt håll med sina nya respektive.

Inte så skoj då jag gärna hade haft dom samlade och kunnat svänga förbi vid tolvslaget.

Bitter som man är av naturen har jag varit på lite halvtråkigt humör men några timmar innan klockan blev nytt år så hörde en ganska så ny bekantskap (känt varandra genom vänner sen tidigare i år) av sej och tyckte jag skulle möta upp henne och dom hon festade med för att se på fyrverkerier och dricka lite alkoholfri champagne.

Sagt och gjort och det blev en riktigt trevlig stund med "äppeljuice", cigarr och tom en puss på tolvslaget. :banana

Det trodde jag minsann inte imorse så jag är mycket nöjd :)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Förkylningen gav sig inatt!
Så dagen började med flera veckors uppdämd rastlöshet, så jag studsade upp och gav mig ut och letade reda på ett spett och hackade is på garageuppfarten. Svettig, andfådd och jävlig fick jag lite frukost. :D
Glad som fan, enda som saknas är att hojen inte var isärplockad, då hade jag tagit mig en liten nöjestur på de isfria vägarna i solskenet med.

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
5 år i Irland idag.
Fast idag vet jag inte om det är nåt att hurra för.

Dock enbart 7 dagar kvar tills jag sticker till Manila.
Önskar det vore 7 timmar.

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Den här filmsnutten fångar på ett bra sätt mitt tillstånd framemot småtimmarna på nyår, viljan fanns men inte orken:

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Vad fick dig att le idag

& idag fick vi reda på att klimpen är en tjej.... :) 14 v & grapefruktstorlek.

Kul!

Själv asgarvade jag åt att min eventuella reproduktionsförmåga vidare försämrats. Stod hos brorsan och tog på mig jackan när jag plötsligt känner en brännande smärta i klockspelet. Tittar ner och där står brorsonen, nästan 4 år med utsträckt näve. Han sänkte mig, vilken chef!

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Gluhwein med en apelsinskiva i. Inte illa på minner om Vino Caldo man kan köpa i de italienska alperna för att förbättra kurvtagningen i pisten.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
1. Frugan höll sig hemifrån
2. Kopte en månad webbsända matcher från s24 för 129:- som denna gång gav 5 Leksandsmatcher under perioden.
3. Hittade lågtempad entrecote med pot.grat och glöggsås som var kvar från hyår så middagen var fixad.
4. Såg LIF vinna över Oskarshamn
5. Spelade lite poker parallellt med matchtittandet och vann 250kr..

...var för sig var det inga stora saker men helheten blev större än summan av delarna..

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA