Vad fick dig att le idag?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
1. Frugan höll sig hemifrån
2. Kopte en månad webbsända matcher från s24 för 129:- som denna gång gav 5 Leksandsmatcher under perioden.
3. Hittade lågtempad entrecote med pot.grat och glöggsås som var kvar från hyår så middagen var fixad.
4. Såg LIF vinna över Oskarshamn
5. Spelade lite poker parallellt med matchtittandet och vann 250kr..

...var för sig var det inga stora saker men helheten blev större än summan av delarna..

Fy fan, jag som trodde att du var stockholmare från början och inte dalmas. Det förklarar en del :gnissla

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Drog igång ett gammalt dataspel. SWAT 4, med en reality-mod. Riktigt kul att göra egna scenarion. :)

Wihlle

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2010
Hoj
1999 Yamaha XJR 1300 SP
Jag ler för jag har fått sovmorgon och när jag kommer upp så skiner solen och det är fruset ute.
:)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Ställde mig på vågen tidigare, blivit av med det jag gått upp på nytt samt lite till. 85 pannor blankt, 15 tappade sen jag började försöka hitta formen. Gjorde mig lite glad att saker går på rätt håll :)

Visst ja, Teo smsade och undrade om inte han kunde få lite nyårsbilder på mig om han var snäll. Först blev jag lite förvirrad men sen trillade poletten ner och det blev mer roligt :D funderade på att ta en bild på mig i finkostymen och skicka men skippade det:gnissla hoppas du fick iväg förfrågan till rätt person också ;)

Hej! Kul att det går åt rätt håll med fitnessen! Hur är det annars med dig? :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hej! Kul att det går åt rätt håll med fitnessen! Hur är det annars med dig? :)

Tja! Jo, det känns skönt. Har ju sökt grundläggande militär utbildning nu till sommaren så det gäller väl att hitta formen innan dess:D Jodåvars, jag överlever... Men det känns fortfarande tråkigt, jag är rastlös och vet inte riktigt hur jag ska fördriva tiden men det känns som att tid är vad som behövs... Så jag får väl vänta ut det helt enkelt. Tackar som frågar :)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Tja! Jo, det känns skönt. Har ju sökt grundläggande militär utbildning nu till sommaren så det gäller väl att hitta formen innan dess:D Jodåvars, jag överlever... Men det känns fortfarande tråkigt, jag är rastlös och vet inte riktigt hur jag ska fördriva tiden men det känns som att tid är vad som behövs... Så jag får väl vänta ut det helt enkelt. Tackar som frågar :)

Grundläggande militär-utbildning? Yrkesmilitär eller vad innebär det? :)

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20

GMU, grattis! Du kommer att få jävligt roliga månader. Skulle jag tro i alla fall, för egen del så var värnplikten de tio bästa månaderna i mitt liv. *nostalgisk*

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Grundläggande militär-utbildning? Yrkesmilitär eller vad innebär det? :)

Det är en tremånaders värnpliktsersättning kan man väl säga, ger samma behörighet som lumpen så man kan antingen ta anställning som soldat eller, som jag hoppas på, gå vidare till yrkesofficersutbildning och så vidare :) när jag var yngre och det blev tid för mig att mönstra hade jag precis skadat min ena axel och var helt enkelt inte i form att höra lumpen, så de ville inte ha mig. Hoppas på annat resultat denna gång :)

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
GMU, grattis! Du kommer att få jävligt roliga månader. Skulle jag tro i alla fall, för egen del så var värnplikten de tio bästa månaderna i mitt liv. *nostalgisk*

Nu ska vi dock lugna oss lite, jag har bara fyllt i själva ansökan än så länge och vet inte om jag kommer in eller ens kommer kallas till prövning. Men jag hoppas stort på det här och tror att det skulle bli både roligt och lärorikt, och jag kan definitivt se mig själv som yrkesmilitär. Tror att det skulle passa mig bra. Så vi får väl se :)

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...