Vad fick dig att le idag?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Att jag försov mig men ändå hann att duscha, borsta tänderna, fixa håret, ge katten mat o dylikt på 9 minuter. :)

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Att jag försov mig men ändå hann att duscha, borsta tänderna, fixa håret, ge katten mat o dylikt på 9 minuter. :)

1322990283_last_minute_panic_gag.jpg

Last edited:

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Att jag borrade i en betongvägg och grannarna bankade i väggen. Jag tänkte att de var känsliga, klockan är ju bara ca. 19.00.
Den var visst 21.35. Oops.
Grannarna-Blöjan: 1-0

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Blev en lite längre hojtur idag än tidigare. Passade på att testa giviGPSväskan jag beställde, den verkar funka okej. Lite småirriterande att den sitter ivägen för nyckeln, men det kan jag leva med. Lär inte använda den mer än på långturer i princip.
Resten av turen tog ett par oväntade vändingar, och vi såg lite blåljus. :D Men det var inte vi som ställt till med något. :hihi Blev en liten paj med glass med sambon med, riktigt härlig dag.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Blev en lite längre hojtur idag än tidigare. Passade på att testa giviGPSväskan jag beställde, den verkar funka okej. Lite småirriterande att den sitter ivägen för nyckeln, men det kan jag leva med. Lär inte använda den mer än på långturer i princip.
Resten av turen tog ett par oväntade vändingar, och vi såg lite blåljus. :D Men det var inte vi som ställt till med något. :hihi Blev en liten paj med glass med sambon med, riktigt härlig dag.

Vad kör du med för GPS?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
En röd CBR åkte förbi när jag satt och meckade runt med dräneringspumpen i diket. :banana
Igår var det någon som övningskörde på en kåtte med en handledare på en bumse som brummade förbi. Hoppas det blir mycket hojar som åker förbi här utanför huset i sommar.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
En röd CBR åkte förbi när jag satt och meckade runt med dräneringspumpen i diket. :banana
Igår var det någon som övningskörde på en kåtte med en handledare på en bumse som brummade förbi. Hoppas det blir mycket hojar som åker förbi här utanför huset i sommar.

Det är massor med hojar ute idag. :banana

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...