Koolt! En marshall eller gasolbrännare på den där så kan man ut o trolla (läs; fiske) med båten
Att jag försov mig men ändå hann att duscha, borsta tänderna, fixa håret, ge katten mat o dylikt på 9 minuter.
Att jag borrade i en betongvägg och grannarna bankade i väggen. Jag tänkte att de var känsliga, klockan är ju bara ca. 19.00.
Den var visst 21.35. Oops.
Grannarna-Blöjan: 1-0
"Borrade" Han sa borrade.
"Borrade" Han sa borrade.
Är du betongvägg?
Otrevliga grannar han verkar ha som gnäller om han borrar på lördagskvällen. Det är väl då man ska borra riktigt hårt.
Blev en lite längre hojtur idag än tidigare. Passade på att testa giviGPSväskan jag beställde, den verkar funka okej. Lite småirriterande att den sitter ivägen för nyckeln, men det kan jag leva med. Lär inte använda den mer än på långturer i princip.
Resten av turen tog ett par oväntade vändingar, och vi såg lite blåljus. Men det var inte vi som ställt till med något. Blev en liten paj med glass med sambon med, riktigt härlig dag.
Vad kör du med för GPS?
En röd CBR åkte förbi när jag satt och meckade runt med dräneringspumpen i diket.
Igår var det någon som övningskörde på en kåtte med en handledare på en bumse som brummade förbi. Hoppas det blir mycket hojar som åker förbi här utanför huset i sommar.
Det är massor med hojar ute idag.
Hehe, tja, jag bor inte speciellt centralt så trots att det är gott om härliga hojvägar häromkring så är de inte helt frekventa.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |