Vad fick dig att le idag?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Världens mest omtänksamma som ställde fram vatten, resorb o värktabletter till sjukling innan han åkte o jobba. :kär

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Efter 8 månader i U-land så är projektet slutfört och biljett hem till Sverige beställt, åker på fredag kväll och kommer hem lördag kring lunch! :banana

(vill man lära sig älska sitt land så var det här tydligen en bra metod, skiter i om de röda eller blåa styr hemma, vi har det ganska bra ändå... :) )

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Rossi's andraplats fick mig (och troligen några till) att le! :tummenupp

You fucking bet!! Kände mig in i satans glad för det.

Trots att jag nästan fick nervsammanbrott av att titta. :brinnerup Har ju glömt hur nervöst det är. När han ligger sådär och tok kör. Efter dom 2 senaste sorgliga säsongerna har man mest suttit med sorg i hjärtat.

Men nu jävlar är ordningen återställd. Räknar med fler nagelbitare denna säsong. I värsta fall går jag in och ställer mig i klädkammaren. Alternativt är att jag väntar till reprisen. Och vet reslutatet i förväg.

Jo. Så knäppt är det. Att då känns det mycket bättre. :näsblod

Mad

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Efter 8 månader i U-land så är projektet slutfört och biljett hem till Sverige beställt, åker på fredag kväll och kommer hem lördag kring lunch! :banana

(vill man lära sig älska sitt land så var det här tydligen en bra metod, skiter i om de röda eller blåa styr hemma, vi har det ganska bra ändå... :) )

Haruvattimalmö?

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Praktiken är igång och kidsen verkar gilla mig :)

Dom små sakerna i livet, eller vad man brukar säga.

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
En köpare av en lägenhet igår som föreslog att man skulle plugga golvbrunnen i källaren för att undvika översvämningar. :huvet Det trycktes upp litet dagvatten från kommunens nät vid skyfall... Att en golvbrunn i en källare kan vara bra att ha vid försök till äventyrsbad med källa inifrån fastigheten slog honom inte.

Hoppas att han inte blir ordförande i den BRFen. (Inte min BRF, men ändå.)

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
En köpare av en lägenhet igår som föreslog att man skulle plugga golvbrunnen i källaren för att undvika översvämningar. :huvet Det trycktes upp litet dagvatten från kommunens nät vid skyfall... Att en golvbrunn i en källare kan vara bra att ha vid försök till äventyrsbad med källa inifrån fastigheten slog honom inte.

Hoppas att han inte blir ordförande i den BRFen. (Inte min BRF, men ändå.)

Backventil i golvbrunnen. :tummenupp Vanligt i ett av Nyköpings villaområden. :D

Polizei

Nulli Secundus
Gick med
16 Jul 2010
Hoj
ktm 1290 advr 2020 ktm 1290 superduke
Backventil i golvbrunnen. :tummenupp Vanligt i ett av Nyköpings villaområden. :D

Det stora problemet med backventiler i golvbunnar är att när den suttit där i tio år utan att få göra sitt jobb så fungerar den inte när den till slut behövs det elfte året.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Slökollar på TV och sappar förbi all reklam. Tar mej sällan ända bort till Eurosport eftersom jag tycker sport är tråkigt. Den här gången fastnar jag och drar på mej ett nedlåtande leende.
De visar "ISKA World Martial Arts Championship 2009". Någon slags performancekonst inspirerad av orientaliska stridstekniker.
Jag kan verkligen inte i ord uttrycka hur löljligt evenemanget verkade. Ska jag försöka beskriva vad dom gör så är nog Star Wars Kid den bästa liknelsen. Fast han är nog ändå snäppet bättre än de flesta som var med... Feta WT-gubbar och finniga fjortisar skriker och viftar med lemmarna. Emellanåt knäcker de några frigolitskivor och skriker lite till.
Ingen kamp alltså, bara uppvisning.

Trots att evenemanget utspelade sej för nära 5 år sedan var den svenske kommentatorn lyrisk; "Oh så imponerande!" -När ett fetto skrikande knäcker en isbit mot pannan...

Jag är nog en dålig människa, men att skratta åt katastrofala töntar som självutnämns "World martial arts champion" kostar jag gärna på mej!

2mhk

Vågar välja växel!
Gick med
11 May 2008
Hoj
CBR 929rr Fireblade, GSX-R 1000 k6 banhoj
Besiktat idag, gick bra, fick bara positiva kommentarer! :)

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Jag är lycklig för att mitt drömjobb står och knackar mig på axeln och undrar när jag kan börja jobba. Bara ett litet hinder och det är min förbaskade skrivkramp när det kommer till att skriva ihop det personliga brevet. + frågan till mig själv "är jag en chef?"... Det är nog bara kvinnor som tänker tvivlande tankar om ens egna kapacitet och förmåga. Tips och råd någon om hur man pushar sig själv till rättvis skattning av sig själv.

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...