Vad fick dig att le idag?

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jag har väntat på att ta fram hojen tills det har regnat så allt gammalt saltdamm försvinner på vägarna. Som det ser ut nu blir det nog premiär på söndag. :banana

Jag har nog hunnit med 20-25 mil redan men så tror jag fan inte dom saltar här nere i söder heller.
Och förutom ett litet bakslag på några dagar så har här inte legat snö på vägarna på länge.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag är lycklig för att mitt drömjobb står och knackar mig på axeln och undrar när jag kan börja jobba. Bara ett litet hinder och det är min förbaskade skrivkramp när det kommer till att skriva ihop det personliga brevet. + frågan till mig själv "är jag en chef?"... Det är nog bara kvinnor som tänker tvivlande tankar om ens egna kapacitet och förmåga. Tips och råd någon om hur man pushar sig själv till rättvis skattning av sig själv.

Ställ dig själv frågan, har jag något att förlora?

Du måste våga satsa för att vinna. :krama

Men du är väldigt fin hjärtat. :krama
O rolig, o vänta nu...du är en vacker människa inombords. Så måste man kunna säga även till killar. :va

Vi har tydligen aldrig träffats...

En kvinna är vacker...en man har inte vackra former...snarare fina eller snygga. O jag skulle inte ändra mig vilken karl jag än såg. Nog för att jag kan se vackra saker i min kille men han är speciell. :D

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Var hos tandläkaren idag och passerade besiktningen utan anmärkning. :)

Fick igår reda på att jag kanske kan komma att ha skapligt bra tillgång till en röd corvette cabriolet i sommar.

Det är fredag.

Idag är jag glad av massor av skäl!

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Var hos tandläkaren idag och passerade besiktningen utan anmärkning. :)

Fick igår reda på att jag kanske kan komma att ha skapligt bra tillgång till en röd corvette cabriolet i sommar.

Det är fredag.

Idag är jag glad av massor av skäl!

Om man nödvändigtvis skall ha en cabriolerad sportbil (vilket man inte ska), så är corvetten ett av de absolut bästa valen.

SwePace

Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Om man nödvändigtvis skall ha en cabriolerad sportbil (vilket man inte ska), så är corvetten ett av de absolut bästa valen.

Ja, får man dessutom låna den och knappt behöva tanka så finns inget skäl att vara kräsen alls. Litet tråkigt att vederbörande utlånare inte kommer att ha kvar sin Stingray-targa från tidigt 70-tal, men som sagt får man inte vara kräsen.

SwePace

Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20

Prislappen är satt till 200.000:- och den finns kvar till försäljning. Är ingen kännare av bilar direkt, men den är vansinnigt fin...

Den har ett ljud som minner av en svunnen tid. En tid då män var män, Nixon var president, och ville man se porrfilm så fick man gå på bio. Att köra den ställer armhåren i givakt.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Prislappen är satt till 200.000:- och den finns kvar till försäljning. Är ingen kännare av bilar direkt, men den är vansinnigt fin...

Den har ett ljud som minner av en svunnen tid. En tid då män var män, Nixon var president, och ville man se porrfilm så fick man gå på bio. Att köra den ställer armhåren i givakt.

En av få bilmodeller som höjer min puls. :) Nya feta bilar med hög prestanda i all ära, men den är något alldeles speciellt. :)
200k har jag däremot inte någon större lust att lägga på en bil. ;) Skulle bara bli så djävulskt förbannad när något blockmongo med mobilen fastvuxen i örat oundvikligen torpederade mig inne i sthlm.

Idag är jag annars glad för jag (som är en utvecklare med tyngdpunkt på att programmera stabil-som-själva-fan-mjukvara-som-aldrig-får-gå-ner-men-måste-ha-hög-throughput) satt upp en apache, med en wsgi-plugin. \o/ Nu ska jag få till databasen, lägga till admins och sånt skit sen är jag ju närmast en riktig frontendutvecklare med. (Django-appen har jag redan hackat ihop det mesta av)
Ja, och mailet som damp ner med informationen att min läderpyjamas är hos posten nu. (Hoppas de inte lyckas slarva bort den bara)

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Knäpper en öl för att fira min hemkomst efter 50 mil raka spåret hem(med en tankning & en pissepaus) i detta skitväder! :)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Snön idag. Vi fick ju så lite snö i vinter så då är det ju skönt när våren offras till förmån för lite snö. :kär

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Hjälpen med att packa upp tv-n så jag har nått att göra när jag pga operation av handleden är sjukskriven..
Tydligen ska jag minsann inte hålla på möblera om hemma o sånt av tristess o så... :tungan :inteanvändahanden

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...