Prislappen är satt till 200.000:- och den finns kvar till försäljning. Är ingen kännare av bilar direkt, men den är vansinnigt fin...
Den har ett ljud som minner av en svunnen tid. En tid då män var män, Nixon var president, och ville man se porrfilm så fick man gå på bio. Att köra den ställer armhåren i givakt.
En av få bilmodeller som höjer min puls.
Nya feta bilar med hög prestanda i all ära, men den är något alldeles speciellt.
200k har jag däremot inte någon större lust att lägga på en bil.
Skulle bara bli så djävulskt förbannad när något blockmongo med mobilen fastvuxen i örat oundvikligen torpederade mig inne i sthlm.
Idag är jag annars glad för jag (som är en utvecklare med tyngdpunkt på att programmera stabil-som-själva-fan-mjukvara-som-aldrig-får-gå-ner-men-måste-ha-hög-throughput) satt upp en apache, med en wsgi-plugin. \o/ Nu ska jag få till databasen, lägga till admins och sånt skit sen är jag ju närmast en riktig frontendutvecklare med. (Django-appen har jag redan hackat ihop det mesta av)
Ja, och mailet som damp ner med informationen att min läderpyjamas är hos posten nu. (Hoppas de inte lyckas slarva bort den bara)