PippiT
Professionell mobbare
Pippikaye motherfucker.
Höhö.
Pippikaye motherfucker.
m.familjeliv.se/forum/thread/70094026-snalla-hjalp-bajsade-sambo-i-ansiktet
m.familjeliv.se/forum/thread/70094026-snalla-hjalp-bajsade-sambo-i-ansiktet
Nu är det bekräftat!
Ända sedan 'incidenten' förra sommaren har jag påstått att jag körde hem BMWn 6 mil med 2 brutna revben. Pga av det gjorde så mkt mer ont, än då hästen slängt av mig och jag knäckt ett.
Var till doktorn idag då en synnerligen kraftig förkylning inte ville släppa, och han skickade mig på lungröntgen för han misstänkte lunginflammation. Det hade jag inte. Men när han jämförde dem med bilderna från -09 (ridolyckans knäckte revben gav lunginflammation) så syntes att revben 5 och 6 gått av efter dess.
Så jag förklarade för farbror doktorn att det bara var en liten motorcykelolycka förra året. Han tittade på mig och undrade om jag förutom att jag red, även körde motorcykel? Det gör jag.
"Hoppar du fallskärm också?", frågade han då.
Nej, det gör jag INTE. Hur kunde han få för sig att en tant 50+ skulle hoppa fallskärm?
Kanske läge att börja då?Nu är det bekräftat!
Ända sedan 'incidenten' förra sommaren har jag påstått att jag körde hem BMWn 6 mil med 2 brutna revben. Pga av det gjorde så mkt mer ont, än då hästen slängt av mig och jag knäckt ett.
Var till doktorn idag då en synnerligen kraftig förkylning inte ville släppa, och han skickade mig på lungröntgen för han misstänkte lunginflammation. Det hade jag inte. Men när han jämförde dem med bilderna från -09 (ridolyckans knäckte revben gav lunginflammation) så syntes att revben 5 och 6 gått av efter dess.
Så jag förklarade för farbror doktorn att det bara var en liten motorcykelolycka förra året. Han tittade på mig och undrade om jag förutom att jag red, även körde motorcykel? Det gör jag.
"Hoppar du fallskärm också?", frågade han då.
Nej, det gör jag INTE. Hur kunde han få för sig att en tant 50+ skulle hoppa fallskärm?
Skatteverket lämnade tillbaks lite pengar det lånat av mig.
Jag har visst lånat pengar av dem, på deras initiativ. De får dem i höst.
Konstiga typer på det där verket. Hade det inte varit bättre om de håll ordning på sina pengar?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |