Vad fick dig att le idag?

Taxweiler

Ny medlem
Gick med
26 May 2013
Hoj
82, suzuki gs550
Älskar katter. I cirka 20 minuter, sen tar allergin över.

Jag köpte boots o handskar på blocket typ i måndags, han verkade schysst o det blev bara 700 spänn totalt så jag förde över cash. Idag fredag mailade jag för att iaf få kollinummer, en timme senare får jag en bild på kvittot med ett gruffigt trevlig sommar.

Paketet lämnades in en kvart före mailet skickades :rolleyes:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
För att min katt är lite konstig :) Jag tror att han är en reinkarnation av en hund ibland för han beter sig mer som en sådan än en katt.
Nu på morgonen så skjutsade jag ungarna till dagis och innan jag hann stänga dörren så hoppade katten in i bilen och skulle med så klart. Inte nödvändigtvis till dagis, han vill bara åka med mig helt enkelt. Och jag har ju en tresitsig bil så han satte sig på sin vanliga plats men där satt det visst en unge redan :D

Och nu när jag är hemma och käkar frukost så hör jag någon som skriker för fulla muggar och när jag kollar ut genom fönstret så sitter katten bredvid dörren på bilen och skriker. Han vill antagligen med mig till verkstaden, jag brukar ta med honom dit på helgerna när jag skruvar men inte i veckorna.

Hade jag varit lastbilschaufför så hade katten varit överlycklig misstänker jag...
View attachment 386784

Min katt är oxå mer hund förutom att hon väääägrar att gå utanför dörren. Konstig sak det där.

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
I natt tälta jag i en väldigt öde skog - på natten sätter sig en jävla grodjävel utanför tältet och sjunger.
Bredvid mitt öra - höll på o bli galen och tänkte sticka ut och sända den i omloppsbana runt pluto.

Helt plötsligt hör man mäktiga feta vingslag, sen ändrar grodjäveln läte , sen vingslag igen och grodjäveln lyfter till väders fortfarande låtande - man hör den till horisonten:3freak.

Jag är djurvän och snäll och så men den här grodan förtjänande defintivt det här :rofl

Måste vatt en fet uggla:tummenupp

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Dryg dag på jobbet...hem och röja i köket...slår på spotify och lite whitesnake, made in Japan, och får flashbacks från konserten på grönan i onsdags (helvete så bra det var)...så lite paltande med luftfilterrengörning till geggräsern i solen med en immig newcastle som sällskap.

Den dryga dagen är som bortblåst.

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Idag smäller det, nu drar jag norrut! :) Är både nervös, spänd, förväntansfull och glad, tror det kommer bli lärorikt och intressant och förhoppningsvis roligt också. Men visst pirrar det i magen nu när det börjar dra ihop sig, långt bort ska jag och länge ska jag vara borta... Hoppas det blir bra :)

GMU och Boden, here I come!:tummenupp

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Klart att det blir bra:tummenupp Du får säkert kravla runt i gyttja med miljoner mygg omkring dej, och annat roligt:)
Glöm inte att ta med dej en dunk Permethrin och ett glatt humör.

PS betyder GMU genmanipulerad ungdom:D

Lycka till!

Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Idag smäller det, nu drar jag norrut! :) Är både nervös, spänd, förväntansfull och glad, tror det kommer bli lärorikt och intressant och förhoppningsvis roligt också. Men visst pirrar det i magen nu när det börjar dra ihop sig, långt bort ska jag och länge ska jag vara borta... Hoppas det blir bra :)

GMU och Boden, here I come!:tummenupp

Hoppas du kommer trivas, i vilket fall komme rdu nog få en upplevelse. :tummenupp

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Fick precis höra om en sjukdom som kallas Jumping Frenchmen of Maine.

Symptomen är att man lyder alla ordrar som ges plötsligt.

SLÅ HONOM!! Och så gör sjuklingen det :gnissla

Fan va man skulle dryga sig med en polaren om han hade det.

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Råkade köpa en cross i helgen och idag blev det en om även liten tur! Satte ju ett leende på läpparna! :hihi

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...