Vad fick dig att le idag?

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Såg nyss att jag hade nästan 120 komptimmar till mitt förfogande, behöver med andra ord inte lägga ner en enda semesterdag på sommarens festivaler.

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Egentligen log jag väl mest igår, men detta mötte mig idag när jag hämtade ut bilen efter däckbyte :hihi

däck.jpg

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag upptäckte just att mitt fett på benen har bytts ut mot muskler. Wohoooo, de går bra nu. :)

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Bebis #2 tycks gilla vocal trance från Youtube. Dess sparkande i magen och en vass blick från hustrun fick mig att sätta på hörlurarna. Och så säger de att män inte kan läsa tankar... :hihi

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Snart ger vi oss ut 30 mil i regnet på festival mot fjärran öster. Jag ska inte köra så jag sitter bredvid och dricker öl och lyssnar på musik :fyllisar

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Idag smäller det, nu drar jag norrut! :) Är både nervös, spänd, förväntansfull och glad, tror det kommer bli lärorikt och intressant och förhoppningsvis roligt också. Men visst pirrar det i magen nu när det börjar dra ihop sig, långt bort ska jag och länge ska jag vara borta... Hoppas det blir bra :)

GMU och Boden, here I come!:tummenupp

Hoppas du kommer att gilla det!
Inte som han som för väldigt många år sedan skrivit följande dikt på väggen på dass i en militärbarack utanför Boden:
Det finns en plats på jorden
där solen aldrig ler
den plats är Boden
dit vill jag aldrig mer.

PS. Det var sommar då jag sov i den baracken. Det var jag glad för.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Hoppas du kommer att gilla det!
Inte som han som för väldigt många år sedan skrivit följande dikt på väggen på dass i en militärbarack utanför Boden:
Det finns en plats på jorden
där solen aldrig ler
den plats är Boden
dit vill jag aldrig mer.

PS. Det var sommar då jag sov i den baracken. Det var jag glad för.

Myggen var snälla den sommaren?

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Jacka i juni? Äru inte riktigt klok?! :va

Det där e en tjejgrej, inte förvånad om du inte förstår
Näe skämt å sido..
Jag fann en som jag gilla riktigt bra och vet att jag kommer att ha glädje av länge så jag slog till :)

Jag minns när vi var på nurburgring för två år sedan och förra året, satt ute i timmar och det var bara 12-13 grader, så kallt så vi t om köpte mekarhandskar. Jag behöver en ny jacka då alla nu e för stora å men förhoppningsvis blir det min höstjacka :) ;) köpt sommarkläder så det räcker redan :) men jag är en frusen person av mig så några 12-13 grader hoppas jag inte det blir nu när vi åker till Tyskland igen :gnissla. Jackan får packas ner ..för säkerhets skull ;)

Last edited:

Apexx

Sporthojsnörd
Gick med
30 Sep 2010
Hoj
2008, Kawasaki ZX10-r
Blev visst med en ny hoj idag. En F800GS pimpad med en touratechprylar, Öhlins både bak och fram, Leo Vince och lite annat smått och gott.

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Skickade tillbaka lite reklam om "billiga"lån i deras egna kuvert. Vi är några stycken som har tagit tillfället i akt att när dessa kreditgivare skickar med ett svarskuvert så fylls det med annat bös man hittar i pappersinsamlingen. Oftast reklam från en annan kreditgivare.
Då får dom iaf pröjsa portot och ha något att prata om på fikarasten. Hoppas att fler börjar göra samma sak så kanske dom tröttnar på att skicka ut skiten.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Skickade tillbaka lite reklam om "billiga"lån i deras egna kuvert. Vi är några stycken som har tagit tillfället i akt att när dessa kreditgivare skickar med ett svarskuvert så fylls det med annat bös man hittar i pappersinsamlingen. Oftast reklam från en annan kreditgivare.
Då får dom iaf pröjsa portot och ha något att prata om på fikarasten. Hoppas att fler börjar göra samma sak så kanske dom tröttnar på att skicka ut skiten.

Det där har jag faktiskt tänkt göra många gånger också. Ska börja med det :) :tummenupp

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Jag har en stor fet skylt som säger 'Ingen reklam endast adresserad post' på min brevlåda.
Reklamutdelarna respekterar detta ganska bra, men Posten verkar ju leva på att dela ut reklam samtidigt som posten numera,
Så egemtligen så skulle man ta all reklam som posten delar ut, och lägga i deras gula lådor då reklamen uppenbarligen är felleverad:D.Och tänk om alla skulle göra så, vilket kaos det skulle bli på Posten.

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S

Jättebra idé! Önskar jag kommit på det själv...
Det går i perioder när alla banker och deras hund skickar reklam för att skaffa Mastercard. Det blir en del adresserad reklam...

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...en hårsmån från att sätta en långplatå man nojat för länge...

Motocross kan vara så sjukt jobbigt och frustrerande...men samtidigt förjäkla kul!

:panga

Bra depåhäng gjorde sitt till med, nu klarar man en arbetsvecka till...

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jag har en stor fet skylt som säger 'Ingen reklam endast adresserad post' på min brevlåda.
Reklamutdelarna respekterar detta ganska bra, men Posten verkar ju leva på att dela ut reklam samtidigt som posten numera,
Så egemtligen så skulle man ta all reklam som posten delar ut, och lägga i deras gula lådor då reklamen uppenbarligen är felleverad:D.Och tänk om alla skulle göra så, vilket kaos det skulle bli på Posten.

Jag har haft en sån tidigare men sen jag flyttade tänkte jag prova utan. Får faktiskt förvånansvärt lite reklam som är oadresserad. Banker och sånt är ju i regel adresserad. Typ bara mataffärerna som skickar ut sina veckorblad men som student tar jag gärna emot tipsen om var maten är billigast :)

Då stör jag mig mer på alla gratis "tidningar" med 5 värdelösa artiklar och 15 sidor reklam.

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...