Maestro
Ny medlem
Såg nyss att jag hade nästan 120 komptimmar till mitt förfogande, behöver med andra ord inte lägga ner en enda semesterdag på sommarens festivaler.
Idag smäller det, nu drar jag norrut! Är både nervös, spänd, förväntansfull och glad, tror det kommer bli lärorikt och intressant och förhoppningsvis roligt också. Men visst pirrar det i magen nu när det börjar dra ihop sig, långt bort ska jag och länge ska jag vara borta... Hoppas det blir bra
GMU och Boden, here I come!
Hoppas du kommer att gilla det!
Inte som han som för väldigt många år sedan skrivit följande dikt på väggen på dass i en militärbarack utanför Boden:
Det finns en plats på jorden
där solen aldrig ler
den plats är Boden
dit vill jag aldrig mer.
PS. Det var sommar då jag sov i den baracken. Det var jag glad för.
Egentligen log jag väl mest igår, men detta mötte mig idag när jag hämtade ut bilen efter däckbyte
View attachment 387023
Jag upptäckte just att mitt fett på benen har bytts ut mot muskler. Wohoooo, de går bra nu.
Närmar sig midsommar och jag summerar, med start 1 feb, 15 kg:s viktnedgång. Det firades med köp av en riktigt fin jacka
Jacka i juni? Äru inte riktigt klok?!
Myggen var snälla den sommaren?
Skickade tillbaka lite reklam om "billiga"lån i deras egna kuvert. Vi är några stycken som har tagit tillfället i akt att när dessa kreditgivare skickar med ett svarskuvert så fylls det med annat bös man hittar i pappersinsamlingen. Oftast reklam från en annan kreditgivare.
Då får dom iaf pröjsa portot och ha något att prata om på fikarasten. Hoppas att fler börjar göra samma sak så kanske dom tröttnar på att skicka ut skiten.
Skickade tillbaka lite reklam om "billiga"lån i deras egna kuvert. Vi är några stycken som har tagit tillfället i akt att när dessa kreditgivare skickar med ett svarskuvert så fylls det med annat bös man hittar i pappersinsamlingen. Oftast reklam från en annan kreditgivare.
Då får dom iaf pröjsa portot och ha något att prata om på fikarasten. Hoppas att fler börjar göra samma sak så kanske dom tröttnar på att skicka ut skiten.
Jag har en stor fet skylt som säger 'Ingen reklam endast adresserad post' på min brevlåda.
Reklamutdelarna respekterar detta ganska bra, men Posten verkar ju leva på att dela ut reklam samtidigt som posten numera,
Så egemtligen så skulle man ta all reklam som posten delar ut, och lägga i deras gula lådor då reklamen uppenbarligen är felleverad.Och tänk om alla skulle göra så, vilket kaos det skulle bli på Posten.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |