Dagens uppgift var att slöjda ihop ett långbord till midsommarfesten. Det blev långt iaf, och kan ju med lite välvilja kallas bord. Ska bli intressant att se om någon vågar använda det...
View attachment 387170
Dagens uppgift var att slöjda ihop ett långbord till midsommarfesten. Det blev långt iaf, och kan ju med lite välvilja kallas bord. Ska bli intressant att se om någon vågar använda det...
View attachment 387170
Det ser ut att hänga ner lite i mitten. Men så länge ingen får för sig att ställa sig på bordet efter några nubbar till sillen så borde det väl funka.
Jag förväntar mig en bild med Kärringen dansandes på bordet.
Det ser ut att hänga ner lite i mitten. Men så länge ingen får för sig att ställa sig på bordet efter några nubbar till sillen så borde det väl funka.
http://www.liveleak.com/view?i=c25_1371311562
Haha - liten dvärg åker hoj
Och då menar jag dvärg - 20cm apa på sporthoj
Skickade tillbaka lite reklam om "billiga"lån i deras egna kuvert. Vi är några stycken som har tagit tillfället i akt att när dessa kreditgivare skickar med ett svarskuvert så fylls det med annat bös man hittar i pappersinsamlingen. Oftast reklam från en annan kreditgivare.
Då får dom iaf pröjsa portot och ha något att prata om på fikarasten. Hoppas att fler börjar göra samma sak så kanske dom tröttnar på att skicka ut skiten.
Jag har skickat tillbaka reklam av ren jäkelskap rätt länge nu men nu har det hela fått en ny vändning sedan min 3-åriga dotter får vara med och skicka det hon tycker att andra ska ha. Hon gör det för att vara snäll så det brukar bli teckningar och sånt, tillsammans med reklam jag stoppar i, men det har även åkt med en halväten ostmacka en gång
Hon tycker att det är skitskoj och brukar komma och fråga om det inte finns någon vi ska skicka "brev" till. Undrar vad hon säger när hon växer upp och jag avslöjar vilka som egentligen fick breven...
Läser bankens villkor för personliga kortmotiv. http://www.handelsbanken.se/shb/inet/icentsv.nsf/vlookuppics/y_bankarenden_privat_villkor_riktlinjer_knik_pdf/$file/villkor_riktlinjer_knik.pdf
Istället för att speca vilka motiv man inte får ha kan de lika gärna skriva vilka man får ha; söta djur.
Läser bankens villkor för personliga kortmotiv. http://www.handelsbanken.se/shb/inet/icentsv.nsf/vlookuppics/y_bankarenden_privat_villkor_riktlinjer_knik_pdf/$file/villkor_riktlinjer_knik.pdf
Istället för att speca vilka motiv man inte får ha kan de lika gärna skriva vilka man får ha; söta djur.
Påtal om bankens kort så fick jag ett nytt VISA kort. Inga uttryckta siffror på det och texten är i svart. Sen är motivet mycket nära det svarta så man ser inte hela numret på kortet.
Hur f*n tänker folk egentligen?
Jag fick en ny högtryckstvätt Tack Anders!
Fem!Fyradagarsvecka är aldrig fel.
Fem jobbdagar för mig.Jaja sju om vi ska va noga men endast fyra jobbdagar. Sen tre härliga lediga dagar.
Fem jobbdagar för mig.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |