Sånt där kan vara traumatiskt. Köp en bobbycar NU, innan ungjäveln tar en joyride med klipparen!!
Ett kontor som ginge låsa från utsidan vore en intressant sak att ha på en del arbetsplatser... "Stanna därinne din strulige chefjävel!"
Trivs gör jag! Här är roligt, men slitigt och hektiskt. Tidsgränser och ont om tid gällande allt, men mycket nytt och roligt som man helt enkelt inte hittar någon annanstans
Älskar vapentjänsten, plocka isär och ihop ak5:an på tid är det roligaste jag gjort på länge Mekanismen är bara så vacker, allt löper smidigt men tight och bara funkar!
Trivs gör jag! Här är roligt, men slitigt och hektiskt. Tidsgränser och ont om tid gällande allt, men mycket nytt och roligt som man helt enkelt inte hittar någon annanstans
Älskar vapentjänsten, plocka isär och ihop ak5:an på tid är det roligaste jag gjort på länge Mekanismen är bara så vacker, allt löper smidigt men tight och bara funkar!
This is my rifle. There are many like it, but this one is mine. My rifle is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. My rifle, without me, is useless. Without my rifle, I am useless. I must fire my rifle true. I must shoot straighter than my enemy who is trying to kill me. I must shoot him before he shoots me. I will... (Rifleman´s Creed)
Livet i uniform var bra. Utvecklande för min såväl unga som äldre person. Kul att du trivs! Tycker du att vapentjänst är kul så kommer du bli kär i sprängtjänst. Man känner sig aldrig så levande och på riktigt som med en skarp, apterad och osäkrad spränghandgranat i handen! Eller tant pentylstubin och farbror sprängdeg, när de kommer för en stunds lek ute i naturen. Då är det kalas.
Fick mig att le stort, blir nog någon Ono-Sendai hoodie, tack!http://www.memetictees.com/sprawlworld/ono-sendai.html
För dem som läser en del cyberpunk, är de här tröjorna bara för bra. Jag tror mitt t-tröjeförråd behöver byggas ut lite!
Fick mig att le stort, blir nog någon Ono-Sendai hoodie, tack!
Edit: Fan det blev ju dyrt
Sprang en halvmil på berget i förmiddags, nu dricker jag proteindrink. Allt detta på självaste Midsommarafton! Märks att man inte är 24 längre.
Borta bra men hemma bäst helt enkelt. En helg i stugan räcker för att nerverna ligger utanpå kroppen. Jag förstår inte hur fan jag stod ut med att bo där mellan 20 juni-10 november förra året, jag har till och med förträngt merparten av det.
Nu ska jag sätta mig i soffan med munnen full med snus och svepa ett par whiskey's framför några avsnitt av Shameless med två katter i knät. Kanske en skål med chips också, eller ett par liter glass.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|