Vad fick dig att le idag?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Tack gubbar!

När kommer du upp Blöjan? :)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Sånt där kan vara traumatiskt. Köp en bobbycar NU, innan ungjäveln tar en joyride med klipparen!!

Han fick en Bobbycar innan han kunde gå. Det är till och med nyckel på den som gör massa ljud men det duger inte åt honom.
Han brukar få sitta i knät på mig och styra bilen också så jag misstänker att det blir en kopia av mig själv :D
Farsan var bilskolelärare och hade dubbelkommando och jag körde bil på "egen hand" när jag var runt 7 år när han satt bredvid och skötte pedalerna och min första bil fick jag när jag var 11 år.
Det gäller ju att indoktrinera dem tidigt så att de kan bli duktiga som fan :rossi

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Trivs gör jag! :tummenupp Här är roligt, men slitigt och hektiskt. Tidsgränser och ont om tid gällande allt, men mycket nytt och roligt som man helt enkelt inte hittar någon annanstans :)

Älskar vapentjänsten, plocka isär och ihop ak5:an på tid är det roligaste jag gjort på länge :D Mekanismen är bara så vacker, allt löper smidigt men tight och bara funkar! :banana

:tummenupp

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Semestertider. Jag gillar dem nästan lika mycket som min egen semester (som oftast förläggs utanför gängse semestertider)... Tåget är knappt halvfullt, så gott om sittplatser. Normalt sett får man ingen sittplats på väg in till jobbet. \o/ Perfekt tajmat till att hojen står stilla i väntan på service.

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Trivs gör jag! :tummenupp Här är roligt, men slitigt och hektiskt. Tidsgränser och ont om tid gällande allt, men mycket nytt och roligt som man helt enkelt inte hittar någon annanstans :)

Älskar vapentjänsten, plocka isär och ihop ak5:an på tid är det roligaste jag gjort på länge :D Mekanismen är bara så vacker, allt löper smidigt men tight och bara funkar! :banana

This is my rifle. There are many like it, but this one is mine. My rifle is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. My rifle, without me, is useless. Without my rifle, I am useless. I must fire my rifle true. I must shoot straighter than my enemy who is trying to kill me. I must shoot him before he shoots me. I will... :) (Rifleman´s Creed)

Livet i uniform var bra. Utvecklande för min såväl unga som äldre person. Kul att du trivs! Tycker du att vapentjänst är kul så kommer du bli kär i sprängtjänst. Man känner sig aldrig så levande och på riktigt som med en skarp, apterad och osäkrad spränghandgranat i handen!:yoparty Eller tant pentylstubin och farbror sprängdeg, när de kommer för en stunds lek ute i naturen. Då är det kalas.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
This is my rifle. There are many like it, but this one is mine. My rifle is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. My rifle, without me, is useless. Without my rifle, I am useless. I must fire my rifle true. I must shoot straighter than my enemy who is trying to kill me. I must shoot him before he shoots me. I will... :) (Rifleman´s Creed)

Livet i uniform var bra. Utvecklande för min såväl unga som äldre person. Kul att du trivs! Tycker du att vapentjänst är kul så kommer du bli kär i sprängtjänst. Man känner sig aldrig så levande och på riktigt som med en skarp, apterad och osäkrad spränghandgranat i handen!:yoparty Eller tant pentylstubin och farbror sprängdeg, när de kommer för en stunds lek ute i naturen. Då är det kalas.

Och stunderna i vårdlokalen, icke att förglömma :hihi

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Sprang en halvmil på berget i förmiddags, nu dricker jag proteindrink. Allt detta på självaste Midsommarafton! Märks att man inte är 24 längre.

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Mosade i mig lite fläskkotlett med en laddning Trinidad Moruga Scorpion. Det var en jefla Chilli att bita ifrån..

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Sprang en halvmil på berget i förmiddags, nu dricker jag proteindrink. Allt detta på självaste Midsommarafton! Märks att man inte är 24 längre.

Ja sprang 15 km, och ja e fan 24 ;) nu sitter ja på en brygga med goda vänner å metar med några öl, kollar fejan å konstaterar att de va ett jävligt fint val!

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Har varit ute med nya muller-maskinen. :) :banana

Den är ju helt j-a underbar! :kär :Bugar
Tur att det är ont om poliser här... :rock Den här inbjuder verkligen till dubbla skylt på våra krokiga länsvägar. :brinnerup

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Det som fick mig att le är att det är den bästa och värsta söndagen för året, och kanske för alltid? Det är nämligen sista matchen på Söderstadion... Ursch och fy vilket vemod det hela bär med sig... Men det kommer bli så jävla mäktigt!

966034_10151428768151574_1266307932_o.jpg

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Egentid med My Lovely Litte Mean Green Machine idag. Hon är bäst! :kär

1016626_10152957465985531_1369498592_n.jpg

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Borta bra men hemma bäst helt enkelt. En helg i stugan räcker för att nerverna ligger utanpå kroppen. Jag förstår inte hur fan jag stod ut med att bo där mellan 20 juni-10 november förra året, jag har till och med förträngt merparten av det.
Nu ska jag sätta mig i soffan med munnen full med snus och svepa ett par whiskey's framför några avsnitt av Shameless med två katter i knät. Kanske en skål med chips också, eller ett par liter glass.

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Borta bra men hemma bäst helt enkelt. En helg i stugan räcker för att nerverna ligger utanpå kroppen. Jag förstår inte hur fan jag stod ut med att bo där mellan 20 juni-10 november förra året, jag har till och med förträngt merparten av det.
Nu ska jag sätta mig i soffan med munnen full med snus och svepa ett par whiskey's framför några avsnitt av Shameless med två katter i knät. Kanske en skål med chips också, eller ett par liter glass.

Wut? Why?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...