Vad fick dig att le idag?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Aha, jaa, du har ju den stora turen att få njuta av får kontinentala trafikstockning i Sthlm på vägen. XD
Ja, eldar man på allt vad tygen håller får på autobahn lär det ju gå åt lite mer soppa, helt klart. Med rejsbussen lär jag väl toppa ganska mycket lägre hastigheter. :D Men känner lite att det kan vara värt att slippa sitta och elda på med öronproppar i öronen i 15 timmar.
Men nog är det värt resan ner att köra därnere. Skön bana som fan att köra på med hoj.

Nåjo, höll lite norr om 200blås i 8 timmar helsingborg-köln (+6 i hamburg, jävla stad). stanna varannan timma och spilla i 60 liter efter lite på 400km. Billigt. :p

Kan jag tänka mig, skulle vara skojj att mosa ned med hojjen bara jag får allting injusterat, har ju bytt maskin och renoverat det mesta mekaniska på den det senaste året. Men måste nog vara lite gäng isf.

Sist for jag ensam på impuls efter en halvtimma på hotels.com sent kvällen innan när jag var ledig mitt i veckan pga helgjobb. :hihi

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
1094954_10151576029055172_171895195_n.jpg

Flexade ut ett par timmar tidigare, solsken...kaffe och lite mysig småtrixig, teknikträning i skogen.

De som inte provat, vet inte vad de går miste om. :fakta

Bonussmajlet - puttrade förbi en äldre tant i blåbärsriset, stannade till och trodde man skulle få en skopa ovett...istället möts man av en härligt glad tant. :D

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Igår körde jag från en liten by utanför Umeå in mot stan.
I en korsning där en grusväg går ut mot landsvägen ser jag en gigantisk oljepöl, och därefter en kontinuerlig oljesträng längs vägen.
Strängen blir tunnare efter sträckan och slutar i en pöl vid vägkanten strax utanför Umeå, totalt en sträcka på runt 1 mil.

Ser för mitt inre hur en stressad slipsnisse i förmånspassat kört sönder oljetråget vid grusvägen och sedan ignorerat eller inte förstått allvaret i skadan utan bara kört vidare tills motorn skurit ihop av oljebrist.
:hihi

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Ungarnas morsa är i stan, ungarna tyckte inte om lunchen och eftersom morsan är i stan blir det inget annat.

Så nu måste jag med jämna mellanrum trassla ut ungar ur björnbärssnåret.:rofl

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Idag fick det bli lite mys med hojen igen, närmare bestämt att sätta dit den anonyma lilla ringenklibban, tvätta kedjan och smörja upp den. Det fick mig att le.
Log lite mindre när det blev dags att börja stapla in de 36 kubik ved som dumpats på tomten.
Någon som är sugen på att stapla lite ved? :rolleyes:
1094548_594757550566796_554993075_o.jpg

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Jag jagade en Hayabusa idag, rosenhill- skanssundet. 640n fick slita hårt... :)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Jag blev jagad av en gammal bmw em idag. SXen behövde inte slita speciellt hårt... Och när jag lämnade E18 och pangade på i lite skoj kurvor hängde stackarn inte med alls längre. :gråta

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Du får leta upp roligare lekkamrater. ;)
Haha, jaa... Därnere i skåneland råkar man ju emellanåt på en porsche, lambo eller nåt annat välljudande som bjuder till. Lite roligare än en sur bmw. ;)
I Karlskrona brukade det vara gamla sunkiga volvos, med tjocka ändrör på avgaset för att låta fort... Så en sur gammal bmw är nog ett uppköp i jämförelse iofs..

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
MediaMarkt skickar ut kampanjblad där man erbjuder TV-apparater som är dyrare än de är på hemsidan..
mm_annons.jpgmm_www.PNG

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...