Vad fick dig att le idag?

vinnare på bettson, 2006-11-27 23:00 Måndag Midnight Express! - Ironmike

..aldrig varit me i turnering förr, å vann :yoparty ..inte vidare bra betald prispott, ca 50 Euro, vilket ungefär var det jag vann på spelet också :näsblod ..ok timpenning iaf från 00.30 till 01.

:D

Bifogat

• nam.JPG
    nam.JPG
    85.3 KB · Visningar: 170
Last edited:
IronMike skrev:
2632325 vinnare på bettson, 2006-11-27 23:00 Måndag Midnight Express! - Ironmike

..aldrig varit me i turnering förr, å vann :yoparty ..inte vidare bra betald prispott, ca 50 Euro, vilket ungefär var det jag vann på spelet också :näsblod ..ok timpenning iaf från 00.30 till 01.

:D

själv spela jag typ 4 händer pokerturnering precis innan ja tappa orken o synade en all-in med ingenting :D.. doooh

Nursey skrev:
2637494 Alla mina gulliga kompisar :) nya som gamla, som bryr sig så mycket att man blir lite blöt i ögat (och får ont i telefonörat:gnissla )
jag har inga kompisar, men jag e glad ändå - att jag slipper dom :mad: :hihi trötta typer, som inte har förståelse för hojåkning, å hoj-polare är bara hojpolare på sommaren ju, inget annat gemensamt...

eller ptja,. har 2 gamla kompisar kvar som står ut med mig :rofl

Jag blev jätteglad när jag såg kantinans fiskgryta idag på jobbet. Någon listig filur i köket hade bestämt sig för att använda oskalade räkor i en fiskgryta. Jag älskar uppenbar dumhet!

Jag skulle gärna vilja veta hur tankekedjan gick som fick det att för den personen verka vara en bra idé att använda oskalade räkor i en gryta.

Jag log just när jag tagit hål i näsan på en kund..första näshåltagningen sedan kursen..jag var nog nervösare än kunden (kan ju bero på att hon tagit med sig ca 15 andra småfnissflickor som stog i en cirkel runt och tuggade hubba bubba)..men det gick braaaaaaaa :yoparty

"Skämmiga grejer" -tråden... :D

Man lär sig nåt nytt om människor varje dag...

Lika intressant varje gång.... :D

Nursey skrev:
2650112 Varför :O Det var ju födelsedag och BÅDE jag OCH Jossan kom ihåg det (blondie 1 och 2:rolleyes: )..bara det borde fått dig att dra på smilbanden:gnissla
Inte vara arj biturbo..det är bara för tjejer o homos :japp

Jag ljög.. Ni fick mig att le.. Men i övrigt var det en riktig skitdag.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick