Vad fick dig att le idag?

Paradoxy

Guest
Hahaha, vilken annorlunda intervju :rofl :rofl :rofl
Roligast om man har spelat wow, annars förstår man inte det roliga i det han säger.

[YOUTUBE-ID]CXtyYiI5HDk[/YOUTUBE-ID]

Vägspärr

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2004
Hoj
KTM -04
Folks ärlighet.....

c7636e6331.jpg

:hihi

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Satte mig i skolbänken idag istället för att gå till kneget. Går i skolan mellan 08.30-12.30. Det kan man ju leva med :tungan

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Lägenheten är såld;

Riktigt skoj att ringa runt till olika myndigheter och säga upp diverse abonnemang, speciellt till Com hem där de ville att jag ändå skulle fortsätta betala (hälften om jag skickade in flyttkontraktet)tills det fasta abonnemanget, avseende internet och IPtelefoni, tog slut i början av januari. "jaha då vet jag vilket bolag vi inte ska välja då vi funderar på att byta kanalleverantör i det nya boendet" :D ops så slapp jag betala ett öre mer, de ville ju ha nöjda kunder.

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
tja, när min rd som stått stilla i tre år och som jag ägnat sista tiden åt att renovera plötsligt drog igång med ett extremt härligt trasigavgaspackningsvtåtaktsvrål drog jag jävligt mycket på läpparna:D

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag flinade lite igår när jag lyckades pricka in varenda wobbla-fråga på teorin.
Bara körningen kvar nu :D

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Gick förbi några killar som jobbade med att bygga om, ena killen klantade sig lite när man gick förbi honom, så hans jobbar kompis kläckte en kommentar som man har skrattat åt hela dagen :D

:rofl hahahaha :hihi

...som jag då..
Jag och en kille var på ett ställe och gjorde en grej och då sa han nått och djävlar vad jag garvade! :torkartårar Ja fyfan vad det var kul! :hihi :rofl

:rolleyes:

- Ska jag vara ärlig tycker jag din lilla story saknar en ganska viktig ingrediens... typ vad det var han sa...?! :va

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Hahaha, vilken annorlunda intervju :rofl :rofl :rofl
Roligast om man har spelat wow, annars förstår man inte det roliga i det han säger.

Haha, han är tråkigt torsk på spelet den där snubben. Nästan så man vill starta en gubbe på samma server bara för att få döda honom en gång :hihi.

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Nu när jag kom hem från råbocksjakten i morse. Inte för den utan för alla hålögda, trötta människor jag passerade på vägen hem som stod vid hållplatserna och väntade på boskapstransporten till arbetslägret/utbildningsanstalten. Platsen där de kommer att tillbringa 8 timmar för att sedan sätta sig på bussen hem. Bara tanken på att de måste stå där varje vardagsmorgon i ur och skur ända tills semestern i juni/juli nästa år fick mig att bli på bra humör, dessutom fick det mig att inse att jag nog håller fast vid mitt jobb ett tag till.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Inte idag men igår.

Lallade in på banken på eftermiddagen och kön var låååång. Tog en lapp och det var säkert 25 nr innan mitt. Slängde en blick på golvet där det låg en lapp uppochner. Pillade till den med foten och det visade sig vara 2 nummer kvar innan den lappen. Gled fram till kassan 2 minuter senare och hoppade hela kön..då blev jag glad..dock var ingen annan det :tungan

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Min dotter (4år) väckte mig med ett vrålande BUUUUUU.. Sedan slog hon "fjärren" i ansiktet på mig.. - "jag vill se barnprogram, nu!"

She´s a freak, and I´m her biggest fan! :yoparty

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Carolina Klyft (jag vet inte hur man får till ett u med prickar över..)

En sån jäkla grym tjej! Grattis till VM-guldet och europa-rekordet! :yoparty

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...