TT är dock en av de omanligaste bilar som finns.Du om någon vet väl att manliga bilförare (alltså förare av manliga bilar ) slutar som cyklister hähähä
Cykla är härligt, särskilt på vintern.
TT är dock en av de omanligaste bilar som finns.Du om någon vet väl att manliga bilförare (alltså förare av manliga bilar ) slutar som cyklister hähähä
HeheCykla är härligt, särskilt på vintern.
Ptja, om vi bara räknar de senaste två årens statistik; under 2007 såldes i Sverige 11 772 st Volvo V50 och under 2006 12 578 st V50. Med tanke på att Fjollträsk är största marknaden i landet är det föga häpnadsväckande att två ex utav en av landets vanligare bilar står intill varandra, särdeles inte när de båda har en av de populäraste färgerna.
TT är dock en av de omanligaste bilar som finns.
En tidsresa bakåt i tiden, sisådär 10 år.
Fick en impuls igår att tokbleka håret. Inte varit så här blond sen jag gick ur nioende klass. Kan ju vara skönt att ha sin naturliga hårfärg igen, även fast man nu ser ut som en bimbo
Högerhanden?Någon speciell får mig att le varje dag... det är en skön känsla *varm & glad*
Skodan får mig att le varje dag.Det är ju du som kör Skoda-bilar, jag håller mig till BMW.
Dags att byta avatar så vi får se hur fin du blev
Någon speciell får mig att le varje dag... det är en skön känsla *varm & glad*
Mähhh jag är jue tjääär...Miss Merlot
För att jag troligen säljer mit spånsprutarställe och går tillbaka till Hotelbranchen !
Man ska inte le man ska vara förbannad!
Ska du bli piccolo ?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring