Vad fick dig att le idag?

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Ptja, om vi bara räknar de senaste två årens statistik; under 2007 såldes i Sverige 11 772 st Volvo V50 och under 2006 12 578 st V50. Med tanke på att Fjollträsk är största marknaden i landet är det föga häpnadsväckande att två ex utav en av landets vanligare bilar står intill varandra, särdeles inte när de båda har en av de populäraste färgerna.

Haha tack för upplysningen :D

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
En tidsresa bakåt i tiden, sisådär 10 år.
Fick en impuls igår att tokbleka håret. Inte varit så här blond sen jag gick ur nioende klass. Kan ju vara skönt att ha sin naturliga hårfärg igen, även fast man nu ser ut som en bimbo :D

Lisenfisen

Vart tar det vita vägen då snön smälter?
Gick med
22 Oct 2008
Hoj
det kommer
Tänkte på en rolig sak som hände för ett år sedan ungefär...
Min bror säger till sin dotter som sitter och kladdar "fy vad äckligt"
Hans son säger då "Vadå? Jag vill se"
Bror "Ja spring in på toaletten och titta i spegeln"
Son springer in och tittar och säger "Vadå? Vad ska jag titta på?"
Min brorsson var 4 år då....min bror har alltid varit sån mot alla...hans barn får det inte lätt....jag vet..jag är lillasystern och jag är uppväxt med det....

Men fy fan vad roligt det var!!!

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Någon speciell får mig att le varje dag... det är en skön känsla :) *varm & glad*

Dominator-Rocks

Guest
En tidsresa bakåt i tiden, sisådär 10 år.
Fick en impuls igår att tokbleka håret. Inte varit så här blond sen jag gick ur nioende klass. Kan ju vara skönt att ha sin naturliga hårfärg igen, även fast man nu ser ut som en bimbo :D

Dags att byta avatar så vi får se hur fin du blev :)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Sonen åkte fast med sin A-traktor i går (som gick väldigt fort)
Han lyckades dock fippla på den dolda strömbrytaren till varvtalsregulatorn och få ner farten innan polisen fick någon mätning på honom.
Polisen provkörde efter att dom hade stoppat honom, och trots att han låg mot varvstoppet så det sköt eld ur avgasröret lyckades han inte pressa upp den i mer än laglig hastighet. (vi monterade varvtalsregulatorn i tisdags, då jag tyckte att den kunde vara bra att ha)

Därför skulle han slippa böter men dom skulle ålägga honom att ombesikta traktorn (vilket förmodligen skulle kräva ett par veckors intensivskruvande)

I dag var polisen förbi hemma hos honom och meddelade att eftersom dom inte hade någon mätning på för hög hastighet så kunde dom inte tvinga honom till ombesiktning heller, men tyckte att han skulle se till att varvtalsregulatorn var permantentinkopplad.

Äpplet faller inte långt från trädet...

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
För att jag troligen säljer mit spånsprutarställe och går tillbaka till Hotelbranchen !

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati