Vad fick dig att le idag?

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Sitter i stugan framför en brasa och med en Staropramen i näven. :)
Imorgon blir det brädåkning. Ska bara få till lite spellistor med "bryta-benet-musik" i iPoden först. :yoparty

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Kollat vädret nu...
Det kommer vara plusgrader och solsken på lördag alla 25 milen från hojidet... 25 mil i +4 grader är det fan värt att få sparka igång säsongen... Blir fan att plocka hem hojen. :D

motorfahrrad

Bannad
Gick med
22 Feb 2012
Hoj
Ingen för tillfället :(
Skrattade högt åt mig själv för ett par minuter sedan då jag hoppade högt av att kollegan sa prosit efter att jag nyst (nysa, nös, har nyst?). Med tanke på att jag spenderat mer eller mindre hela dagen med att nysa och kollegan varit tålmodig och sagt prosit efter varje så borde jag rimligen vara van vid det här laget.

Last edited:

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Fick veta att jag vann förra fredagens säljtävling på jobbet. :) Skönt med trogna kunder som känner igen en bra produkt.

Får se hur det går imorgon. En gång är ingen gång...

SpeedManiac

No Limits
Gick med
16 Feb 2011
Hoj
Zx10r -09
Otroligt glad idag över att Sportbike här på forumet fixade min Merca idag. Mercedes egna verkstad (bilen har serviceavtal) klarade uppenbarligen inte av att släcka motorstyrningslampan + lite andra fel. Detta fixade Göran innan man ens hunnit blinka!

Kita

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2011
Hoj
Stor blågrön sak
Fått en ny sadel till hojjen! :D och med fått menar jag givetvis alldeles gratis, t.o.m hemlevererad till dörren :D Blir nog inte bättre än så !

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
När jag gick från jobbet, tidigare för att hinna med bussen norrut, så hade de sopat gatorna här. Najs! Imorgon svänger jag med andra ord av E22 med hojen och möts av både salt och grusfria vägar.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Kom precis hem från jobbet.

På vägen mötte jag en sprojlans ny ZX10R med förare.

Jag fick en klump i bröstet :va

:D

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Plockat ut hojen och tagit en sväng på några mil för att känna lite på hojen inför resan hem imorgon. :) Nu har säsongen börjat för min del.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag lyssnar mycket på P3 i MP3spelaren.
Jag är road av fördomsbekräftelser.
Därför gillar jag "Korrerapporten" där man dels lär sig lite, dels roas av Henrik Torehammars gayvinkel på allt.
När han sedan tar in en gäst till programmet, så blir det en fjortonårig tjej från Södermalm.
Den fjortigaste, tjejigaste, södermalmigaste av dem alla.
01:34 ungefär börjar det:
http://sverigesradio.se/api/radio/r...ast&id=3778303&codingformat=.m4a&metafile=asx

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Därför jag har så sjukt härliga vänner, framförallt killkompisar ... fasen killar är bäst ju :tummenupp

de fattar precis att glädja mig i sista vintertristessen, har inga hang-ups som tjejer lätt har ("du har ju inte hört av dig på hela sommaren, så dax att komma nu när det är höst" - Va faan, hojen kommer alltid först.. punkt!). Det är så enkelt att kommunicera rakt och ärligt, bara dra iväg ett sms eller ett mail eller ringa, slänga lite käft och så är man "best buddies" och backar varandras rygg ... dessutom kan man ha hur många killkompisar som helst utan att det blir "komplicerat"

Idag fick jag en påstötning av en sådan, en mening och så ska vi på konsert tillsammans igen och bärsa lite med förstås :fyllisar, bästa bandet Hysterica dessutom :yoparty, biljett 90 spänn (faan man blir ju glad av bara det), sen toppar han med såna där härliga sms man blir varm av :) Sen kör han inte hoj men vad gör väl det, han fattar passionen ändå... utan tjafs

Och okej, jag har tjejkompisar också som är lika härliga... men just idag var det just en killkompis som fick mig le och uppskatta det där enkla i vänskap så som den alltid borde vara :krama

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept