Vad fick dig att le idag?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ligger och kan inte somna. Vill köra mer hoj. Ler däremot åt alla bilar som blinkade med helljus när jag mötte dem på hojen. :D

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Idag vart det premiärtur :):yoparty, det var jefligt längesen jag var ute i februari! Tack för det växthuseffekten.
Det var riktigt gott faktiskt, inte så farligt kallt och torrt och fint på vägarna.

20120225_152320.jpg20120225_152241.jpg

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Tog hem hojen från föräldrarna idag. 25 mil i strålande sol med en 15 kg tung ryggsäck. :D
IMG_20120225_143408.jpg

Och vad är det första man gör när man kommit hem? Jo, man springer uppför trappan till lägenheten och kastar av sig ryggsäck, drar av sig extralagren kläder under stället och springer ner och tar en tur på en styv timme. :D
IMG_20120225_163211.jpg

Nu är våren här och kärleken står på parkeringen!

sportbike

Guest
Traskade genom stan i morse med hyfsad hög volym i lurarna, när jag plötsligt hör en v8:a på högvarv genom musiken.
Den närmade sig från en korsande gata och jag försökte lista ut vad det var för jänkare som varvade sådär obehindrat, närmare och närmare......wtf...en R1:a med kråssplejn krankskaft, som Teo brukar säga.
Jag tror motorörat gott i ide.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Fick Tig:a idag hos Peterpain.
Det var toppen.
Och så svetsade han min ram
Också toppen :tummenupp

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Snubben som skulle "knulla min mamma". Problemet var att han stod upptryckt mot en polisbuss med händerna bojade på ryggen. Verkade som att det enda "knullande" han kommer få göra ett tag framöver inte blir på hans villkor. :tappatvålen

:tuttar

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Snubben som skulle "knulla min mamma". Problemet var att han stod upptryckt mot en polisbuss med händerna bojade på ryggen. Verkade som att det enda "knullande" han kommer få göra ett tag framöver inte blir på hans villkor. :tappatvålen

:tuttar

Jag har inte fattat det där med orimliga hot.
Förmodligen kände han inte ens din mor.
Skulle han känna henne, så är det ju inte något oöverstigligt problem för dig om han skulle idka samkväm med henne.
Tramsigt.

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Skulle han känna henne, så är det ju inte något oöverstigligt problem för dig om han skulle idka samkväm med henne.
Tramsigt.

Vi får helt enkelt utföra en studie, jag siger det till dom första tio jag möter. Sen åker du till någon förort till Stockholm och upprepar processen.

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Tramsigt.

Vi får helt enkelt utföra en studie, jag siger det till dom första tio jag möter. Sen åker du till någon förort till Stockholm och upprepar processen.

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
Fick se ett lodjur igår, hann få ett sunkigt mobilkort på den. Den var så upptagen att spana på rådjuren att den inte reagerade på att jag var där.
uploadfromtaptalk1330248786431.jpg

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Lodjuret ser riktigt sådär kattaktigt upptagen ut. Nästan så man ser dreglet rinna. ;)

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Fick se ett lodjur igår, hann få ett sunkigt mobilkort på den. Den var så upptagen att spana på rådjuren att den inte reagerade på att jag var där.
View attachment 354967

Grattis!
Inte lätt att få syn på lo.
Jag har sett en här hemma, trots att de flesta tror att det inte finns några.
Där jag har mina jaktmarker (7-8mil hemmifrån) finns det bevisligen lo, och har funnits i minst tjugo år.
Ingen (vad jag vet) har sett det.

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Tramsigt.

Det är tydligen extra känsligt det här bland våra vänner från sydligare breddgrader. Mannen i fråga var dock kärnsvensk, men talade med en tillgjord brytning vilket leder mig till att tro att han är en så kallad "hobby-turk" eller mer internationella "whigger" (white nigger). Fruktansvärt underhållande kille. :D

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati