Vad fick dig att le idag?

brandiz

Knarkar mil
Gick med
7 May 2013
Hoj
GSX-R750 2010, Daytona 675R 2012
Såg en dvärg som knappt va högre än sin egna cykel :D fast han blängde lite argt på mig när jag tog kort på honom :)

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
10 minuter in, kan inte hjälpa att fråga mig om det var samma kille som räddade en kalv ur en bevattningskanal.:D

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Sålde halva lägenheten idag.:) Så då är man sambo rent ekonomiskt också. Skrämmande!

Nåväl, efter alldeles för många år som "hyresgäst hos banken" så blir jag helt skuldfri och det är ju kul.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fick mina nya avgasrör till hojen idag, sjukt nöjd! Snygga är de, låter bra gör de och går bra gör hojen! :banana

http://youtu.be/FVaedalI0mU

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Med en skuldsatt sambo? Kommer kosta dig dubbelt upp än innan ;)

Lärde mig läxan beträffande gemensam ekonomi med exfrun, kostade hundratals tusen mer än det hade behövt om jag tänkt efter före. Nuvarande sambo lärde sig motsvarande läxa med sitt ex. Vi är väldigt noga med siffror, ditt och mitt.

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Den här skönheten fick mig att flina som ett litet barn idag! Idag blev det premiärtur efter ett uppehåll på 3 år från gata och 2 år från bana. Jag var så jävla nervös så jag kunde ha kissat på mig. -06an är lika nervös som en liten flicka som ska ha sex för första gången! Men fan va jag gillart! :hihi Nu ska hojen bara pimpas med svarta kåpor, rååååååsa fjärilar, nya koppling/broms-handtag o lite annat lulllull för att sen gasa saaaaaatan på bana! Wieeee!!! Lycklig flicka ikväll. ;) *kärlek*

R6.jpg

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Regnade sista milen på turen igår. Nu var ju regnet ingen skoj upplevelse, men turen i övrigt var riktigt trevlig samt att pga regnet kunde jag känna på hur de nya däcken uppför sig i regn... Inte en tillstymmelse till släpp trots att jag var lite hård med högerhanden just för att testa om det släppte.
Weehaa! Fan vad skönt. Ett däck jag faktiskt kan lita lite på. Inga mer bredställ i 120 på motorväg.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ett stort leende som sitter kvar fortfarande efter att ha varit och skjutit pistol och revolver för första gången i mitt liv. Jag vill panga mera, det va nog nåt av det roligaste jag gjort. Vill ha mer!

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...