detta är den trevligaste delen av gåvan och, viktigast av allt, multifunktionell!När jag idag blev avtackad på jobbet, och förutom blomster, kort osv. fick en paket med..
View attachment 489241
Tilläggas bör nog att den för 1499:- ändå är mer prisvärd än det totala skitet som är på hyllan under, skulle påstå att den nedre spegeln är husvagnsvärldens mest enhälligt bespottade produkt.
Patetiskt. Det finns ju fusk...och våld.Föräldrarmatch igår mot dotterns fotbollslag, 10-åriga flickor har ju inte en chans mot ett gäng vuxna, right?
Vi fick stryk med 4-3
Patetiskt. Det finns ju fusk...och våld.
Ni är rimligen både tyngre och starkare. Använd det och ni kan omöjligen förlora.
Monty Python-stylePatetiskt. Det finns ju fusk...och våld.
Ni är rimligen både tyngre och starkare. Använd det och ni kan omöjligen förlora.
Precis. De har inte en chans.Monty Python-style
Sådana eller liknande har jag använt i 30 år o väldigt många 10,000 tals mil med husvagn funkar kanon o lossar aldrigFungera flott, sitter som berget på gummisnodd..ar.
Bekämpas? Den är mjuk och behöver inte klippas.Mossa bekämpas enklast(?) med gödning.
Och är grön i torka.Bekämpas? Den är mjuk och behöver inte klippas.
GRäsmatta var ju något som brittisk elit började ha för att skryta med hur mycket land och pengar de kunde skita bort. Dels behövdes ju utrymmet där man kunde oldat något vettigt, och dels behövdes en hel arme av folk för att hålla det bevattnat och välklippt innan det fanns maskiner. Så därför har alla gräsmattor nu.Ärligt talat har jag aldrig förstått varför gräsmatta är bra och mossa inte är ok. Mossan lossnar lite lättare när man kör bil eller mc på den, men jag antar att det inte är den primära orsaken.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|