Rockmorsan
Långsamtgående fordon
Åt årets första pepparkaka med bregott och brännvinsost på. Fii faan så gott.
Säker på att det här är rätt tråd, eller har du blåst någon?Att alla är så naiva
Sovande folketSäker på att det här är rätt tråd, eller har du blåst någon?
Inte så nyttigt baraÅt årets första pepparkaka med bregott och brännvinsost på. Fii faan så gott.
Jag är nog en av dem, för jag fattar ingenting.Sovande folket
Inga av ungdomarna här känner till ÖstenIgår kom jag på att jag var på en adress ganska precis 15 minuter från Eslöv.
Snällast hemma på gården var vår 1200kg Charolais-tjur, komplett med näsring och allt. Gick man in i hagen kom han direkt lunkande och ville bli kliad.Kalvkor kan vara rätt farliga med, värre än tjurar till och med.
Tjurar kan vara rätt gosiga om man kelat med dem när de växte upp.
Men annars är kor lite sådär försiktigt nyfikna och lite korkade.
Det har jag inte provat, jag har bara provat pepparkaka med såndär gammal ost på. Ja, och naturell pepparkaka förstås. Ska prova bregott och ost, det låter nyttigt! Nyttigt för själen är också bra!Åt årets första pepparkaka med bregott och brännvinsost på. Fii faan så gott.
Och lite på samma tema, på lokala Coop såg jag igår att de hade börjat med årets lussebullar.Det har jag inte provat, jag har bara provat pepparkaka med såndär gammal ost på. Ja, och naturell pepparkaka förstås. Ska prova bregott och ost, det låter nyttigt! Nyttigt för själen är också bra!
När jag var på Bauhaus häromdagen hade de börjat julskylta och plocka fram julsortimentet.Och lite på samma tema, på lokala Coop såg jag igår att de hade börjat med årets lussebullar.
På EKO i Uppsala drog de fram julkrimskrams direkt efter midsommar, bara i ett fack som tur var.När jag var på Bauhaus häromdagen hade de börjat julskylta och plocka fram julsortimentet.
Om man bakar själv kan man forma som som pumpor, tada halloweenOch lite på samma tema, på lokala Coop såg jag igår att de hade börjat med årets lussebullar.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|