oops164
Smed
Nä vill inte byta fruJag tror att det är andra som har identifierat dig!
Det låter som du har fått en stämpel på dig för att du har uppträtt enligt normalitetsnormen. Byt umgänge!!
Nä vill inte byta fruJag tror att det är andra som har identifierat dig!
Det låter som du har fått en stämpel på dig för att du har uppträtt enligt normalitetsnormen. Byt umgänge!!
NäHon e alltså inte Lina!
View attachment 505137
FanStormen Kirk ruskade loss min drönare som suttit fast längst upp i världens högsta träd några veckor.
Helt rätt.
Helt rätt.
När vi skulle gifta oss hyrde vi en fotograf från kl 9 på morgonen till sent på natten. Vid en av konsultationerna frågade han var han skulle sitta och äta. Svaret från oss var bland gästerna såklart. Han sa att många tycker han inte ska synas utan bara fotografera. Tror ärligt talat bättre att han är med och minglar och pratar med övriga gäster.
Personal på restauranger skall förmånsbeskattas om de får gratis mat eller får ta med sig rester hem. Sedan hur det blir med den saken är nog lite si o så, men på ex. personalrestaurangerna på Volvo är det såJag ser inte varför det skulle vara helrätt. Han är anställd för att fotografera, inte för att äta.
Hur många arbetsgivare bjuder personal eller inhyrd personal på mat?
Fakturerar fotografen även för den där halvtimmen-timmen när han sitter och äter?
Jag kan förstå att fotografen ofta får mat på bröllop men det berättigar inte fotografen att kräva mat, han ska bara vara jävligt tacksam de gånger han ändå blir bjuden på mat. Jag tror inte ens att det är självklart att personalen på restauranger får gratis mat. Eller personalen i skolbespisningen?
Är det okej om fotografen kräver mat på en begravning också? Eller när han ska fota barnen?
Ska man fota ett bröllop så tar man juh en timmes lunch plus restid för att åka till närmaste korvkiosk så man blir borta ca 3h totales........Jag ser inte varför det skulle vara helrätt. Han är anställd för att fotografera, inte för att äta.
Hur många arbetsgivare bjuder personal eller inhyrd personal på mat?
Fakturerar fotografen även för den där halvtimmen-timmen när han sitter och äter?
Jag kan förstå att fotografen ofta får mat på bröllop men det berättigar inte fotografen att kräva mat, han ska bara vara jävligt tacksam de gånger han ändå blir bjuden på mat. Jag tror inte ens att det är självklart att personalen på restauranger får gratis mat. Eller personalen i skolbespisningen?
Är det okej om fotografen kräver mat på en begravning också? Eller när han ska fota barnen?
Personal på restauranger skall förmånsbeskattas om de får gratis mat eller får ta med sig rester hem. Sedan hur det blir med den saken är nog lite si o så, men på ex. personalrestaurangerna på Volvo är det så
Ska man fota ett bröllop så tar man juh en timmes lunch plus restid för att åka till närmaste korvkiosk så man blir borta ca 3h totales........
Vill man ha bra och många foton så ser man till att mata den ska föreviga brudens lyckligaste dag.
Se fotografen som en funktionär på festen.
Bara för att man "ska", så betyder inte det att det inte är idiotiskt.Personal på restauranger skall förmånsbeskattas om de får gratis mat eller får ta med sig rester hem. Sedan hur det blir med den saken är nog lite si o så, men på ex. personalrestaurangerna på Volvo är det så
Detta skulle kunna leda till en diskussion om skatter, vad som skall beskattas, hur höga skatter och till vad skattepengarna skall (och inte skall) användas, men vi kanske skall förflytta oss till "Sverige idag"Bara för att man "ska", så betyder inte det att det inte är idiotiskt.
--- Ja, eller "Världen idag".Detta skulle kunna leda till en diskussion om skatter, vad som skall beskattas, hur höga skatter och till vad skattepengarna skall (och inte skall) användas, men vi kanske skall förflytta oss till "Sverige idag"
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|