Money
Pink Ladie member #1
- Gick med
- 30 Aug 2006
- Hoj
- Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag har inte sagt att det e mindre fel av honom! Det jag skrev var att ens val drabbar andra oxå... Som brandmannen som ska sopa upp dig på skyffeln, läkaren som ska skrapa bort dina jeans osv. Man gör som man vill, det jag skrev var att ditt val inte enbart drabbar dig...
Lustigt att du inte valde att kommentera delen om hur man faktiskt kan tänka själv när man kör...
Läs ditt eget inlägg, är du insatt i vad som händer om du smäller i jeans???
men det har ju inte riktigt med mitt val av klädsel att göra! händer det en olycka så får dom skrapa upp mig från gatan eller diket vad jag än har på mig.
inte kommentera tänka sjlv? vet inte vilken del du menar men skrev något svar på något om att kanske hålla 50 om man kör i jeans.
ja det är jag, men det är fortfarande mitt val. jag har redan blivit påkörd en gång, och jag höll BARA 50km/h men fick ändå hjärnskakning och blåslagen. hade nog världens tur för jag hade ställ på mig den dagen. nu ska jag köpa mig en goretex jacka som jag kan ha när jag ska köra till jobb mm. just för att slippa dra på mig hela stället, kanske fortfarande korkat men d är ändå mitt val, tyvärr.
men forfarande, hade inte utsatt någon annan för en så stor skaderisk utan full mundering.