Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Jag såg nu några grannungar gå ut utklädda till spöken och annat tjaffs, kommer de hit och hotar mig på godis ska jag bjuda dem på mögligt godis, eller nåt.

Jag hatar halloween! :mad:

Gabor

Guest
KalleNorton skrev:
2590493 Jag såg nu några grannungar gå ut utklädda till spöken och annat tjaffs, kommer de hit och hotar mig på godis ska jag bjuda dem på mögligt godis, eller nåt.

Säg att du inte ger dom godis, å hittar dom på bus , så skräm deras föräldrar utav helvete inatt...

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
KalleNorton skrev:
2590493 Jag såg nu några grannungar gå ut utklädda till spöken och annat tjaffs, kommer de hit och hotar mig på godis ska jag bjuda dem på mögligt godis, eller nåt.

Jag har köpt en massa godis åt dom små skitungarna så jag HOPPAS att dom kommer :tungan

:gnissla

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
nu ska jag strosa runt på sjukan o rondera lite till o se ifall de finns nån het syrra att bli förbannad på för hon inte vill gå in på toan me mig :gnissla

Kia

Guest
Blev bra irriterad över fotgängare idag...
Fotgängare som inte inser att när det är snö och halt har bilarna lite längre bromssträcka... fotgängare som bara hävdar sin rätt och kliver rätt ut i gatan. Kul att ligga på sjukan med alla ben brutna i kroppen och skrika... "Jag hade rätt iaf...." IDIOTER!!! :mad:

Gabor

Guest
Kia skrev:
2590506 Blev bra irriterad över fotgängare idag...
Fotgängare som inte inser att när det är snö och halt har bilarna lite längre bromssträcka... fotgängare som bara hävdar sin rätt och kliver rätt ut i gatan. Kul att ligga på sjukan med alla ben brutna i kroppen och skrika... "Jag hade rätt iaf...." IDIOTER!!! :mad:

man får köra på dom igen om man missar första gången:yoparty

Gabor

Guest
Nursey skrev:
2590516 LÄTT..jag behöver ju baar öppna dörren o visa ansiktet:yoparty

Mina ungar sa samma om mig, "" Enda helgen på året DU iNTE behöver klä ut DIG ""

Kia skrev:
2590519 Fan, varför sa du inte det tidigare.... :huvet

Ger extre bonus å en genväg till nästa nivå i spelet...::pannkyss

Kia skrev:
2590523 Å ändå va du bara tvungen att klä ut dig då???

Nä, bara snygga till detaljerna lite...glömde den självlysande fingerfärgen...

NU blev jag lite förbannad, Dator helvete sviktar, klarar inte av att ha 5 program igång samtidigt...skit burk :huvet

Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
min diskamaskin har pajjat. skulel köpa en ny idag av en kille men han hade inte tid idag kom han på samtidigt som vi skulle setts. Nu står jag här med en sjujävla hög med disk och om några timmar kommer det runt 30 pers som ska hit på förfest. fy fan!!!

Gabor

Guest
Mark skrev:
2590581 min diskamaskin har pajjat. skulel köpa en ny idag av en kille men han hade inte tid idag kom han på samtidigt som vi skulle setts. Nu står jag här med en sjujävla hög med disk och om några timmar kommer det runt 30 pers som ska hit på förfest. fy fan!!!

IKEA...engångsporslin

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Jag glömde att gå och lägga mig igår, så jag var lite irriterad över att min kvinna inte tog med mig till sängen. Fruktansvärt beteende.

Kimmerien

Son Of A Gun
Gick med
8 Apr 2006
Hoj
R1 -00
Är förbannad för att jag körde omkull med hojen på väg till jobbet.

Sabbade blinkersglaset, fotpinnesplattan, bromshandtaget och repade kåpan.

När jag väl kom till jobbet höll jag på och klippa av mig fingret i bildörren. (Samma bil som kollegan lyckade bli av med fingertoppen i för fyra veckor sen)

Sitter här utan pengar med sönderskrapade ben och ett finger som nästan är av och på onsdag ska jag ut på båt i ~tre månader...:huvet .

Fattas bara att jag åker på infektion och blodförgiftning nu.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Monterade isär vänster backspegel och kom underfund med att en vajer hade gått av till inställningen av själva spegeln, så det är bara tjacka en ny.

Hade tjöpt 15" vinterhjul med men det kommer ta i skärmkanten med isdäck på så det sket sig likaså. Får tjacka 14" istället. Pengar pengar..

Sen blev det inget kalas ikväll heller som det var tänkt. Fakk!

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Jonathan. skrev:
2590975 Monterade isär vänster backspegel och kom underfund med att en vajer hade gått av till inställningen av själva spegeln, så det är bara tjacka en ny.

Hade tjöpt 15" vinterhjul med men det kommer ta i skärmkanten med isdäck på så det sket sig likaså. Får tjacka 14" istället. Pengar pengar..

Sen blev det inget kalas ikväll heller som det var tänkt. Fakk!

Looooooser :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...