Jag är en dag sen men igår var ingen bra dag iaf. Feber och ont i halsen dessutom
. Nackskott på tjuvar
.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=139748
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=139748
KalleNorton skrev:2590493Jag såg nu några grannungar gå ut utklädda till spöken och annat tjaffs, kommer de hit och hotar mig på godis ska jag bjuda dem på mögligt godis, eller nåt.
Jag hatar halloween!![]()
KalleNorton skrev:2590493Jag såg nu några grannungar gå ut utklädda till spöken och annat tjaffs, kommer de hit och hotar mig på godis ska jag bjuda dem på mögligt godis, eller nåt.
Jag hatar halloween!![]()
Nursey skrev:2590501Jag har köpt en massa godis åt dom små skitungarna så jag HOPPAS att dom kommer![]()
![]()
Gabor skrev:2590503Skräm dom så fort du öppnar, sen ger du dom godis
Kia skrev:2590506Blev bra irriterad över fotgängare idag...
Fotgängare som inte inser att när det är snö och halt har bilarna lite längre bromssträcka... fotgängare som bara hävdar sin rätt och kliver rätt ut i gatan. Kul att ligga på sjukan med alla ben brutna i kroppen och skrika... "Jag hade rätt iaf...." IDIOTER!!!![]()
Gabor skrev:2590517man får köra på dom igen om man missar första gången![]()
Gabor skrev:2590520Mina ungar sa samma om mig, "" Enda helgen på året DU iNTE behöver klä ut DIG ""
Nursey skrev:2590516LÄTT..jag behöver ju baar öppna dörren o visa ansiktet![]()
Kia skrev:2590519Fan, varför sa du inte det tidigare....![]()
Kia skrev:2590523Å ändå va du bara tvungen att klä ut dig då???
Mark skrev:2590581min diskamaskin har pajjat. skulel köpa en ny idag av en kille men han hade inte tid idag kom han på samtidigt som vi skulle setts. Nu står jag här med en sjujävla hög med disk och om några timmar kommer det runt 30 pers som ska hit på förfest. fy fan!!!
Jonathan. skrev:2590975Monterade isär vänster backspegel och kom underfund med att en vajer hade gått av till inställningen av själva spegeln, så det är bara tjacka en ny.
Hade tjöpt 15" vinterhjul med men det kommer ta i skärmkanten med isdäck på så det sket sig likaså. Får tjacka 14" istället. Pengar pengar..
Sen blev det inget kalas ikväll heller som det var tänkt. Fakk!
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |