Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

SheDevil

Våren är här och hojen på vägen!! :-)
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6-03
AndreasNo skrev:
2585175 ah nej det är inga problem..det är ba just mitt ex som får mig totalt psyk..

Inte lätt med ex alla gånger :gnissla Det är väl just därför dom är ex. Men, ingen kan vara värd att bli så jävla förbannad på att man går bärsärk på lägenheten. Och hennes argument verkar inte vara de mest genomtänkta, hon är väl förbannad och sårad själv och kan inte tänka klart. Skit i vad hon säger, det är knappast sakliga påståenden...

Ge det lite tid, må skit ett tag, men sen får du skärpa dig och bestämma dig för att det inte är värt att lägga ner den tiden och energin på ett ex. Ett ex är ett ex, dvs avslutat kapitel. Dra lärdom och dra nytta av det när du öppnar nästa kapitel, som du inte kan öppna innan du avslutat föregående. Så, vad väntar du på???

Kämpa på/SheDevil

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
tog fyra timmar hem till täby från solna igår för farsan :gnissla

Det jag är HELT SJUKT JÄVLA FÖRBANNAD på nu är den här JÄVLA SNÖN som hindrar mig från att nyttja mitt nyvunna B-körkort :mad: :huvet (ingen vinterdäcksförsedd bil och så klagar päronen på något om "farlig halka"...)

MikkE

Guest
Norska Nordea internettjenest vill inte funka på enkelt sätt. Måste då gå till banken fysiskt i minusgrader.. Fy fan

Sedan har jag pruttig mage.. och de luktar..

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Husa 650, kawwa 250
Mitt ben läker inte ihop.
Minst 2 månader innan det Börjar bli bra samt hela vintersesongen med cross sket sig pga. av detta.

Spec. roligt att få höra det på sin födelsedag oxå..

Matulda

Tänker Själv
Gick med
28 Dec 2005
Hoj
En Pippigul 600.
Freddola skrev:
2585877 Mitt ben läker inte ihop.
Minst 2 månader innan det Börjar bli bra samt hela vintersesongen med cross sket sig pga. av detta.

:pannkyss
Men du... se det från den positiva sidan..Du har ett ben som kommer bli bra så småningom och det blir alldelse säkert en vinter nästa år också.

Såå GRATTIS på din bemärkelsedag... :yoparty

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
SheDevil skrev:
2585771 Inte lätt med ex alla gånger :gnissla Det är väl just därför dom är ex. Men, ingen kan vara värd att bli så jävla förbannad på att man går bärsärk på lägenheten. Och hennes argument verkar inte vara de mest genomtänkta, hon är väl förbannad och sårad själv och kan inte tänka klart. Skit i vad hon säger, det är knappast sakliga påståenden...

Ge det lite tid, må skit ett tag, men sen får du skärpa dig och bestämma dig för att det inte är värt att lägga ner den tiden och energin på ett ex. Ett ex är ett ex, dvs avslutat kapitel. Dra lärdom och dra nytta av det när du öppnar nästa kapitel, som du inte kan öppna innan du avslutat föregående. Så, vad väntar du på???

Kämpa på/SheDevil

Yes jag vet, jag har typ avslutat dedär, va skitlängesen vi gjorde slut.. men vi va sambos o allt o vi provar o va lite kompisar, o de funkar väl..tills de blir att vi umgås för länge..då får hon tillbaka alla sina gamla egenskaper me o säga massa ogenomtänkt skit...gaaah... fundera faktiskt på att ringa hennes morsa idag o skälla ut henne :D bad parenting..

SheDevil

Våren är här och hojen på vägen!! :-)
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6-03
AndreasNo skrev:
2586246 undera faktiskt på att ringa hennes morsa idag o skälla ut henne :D bad parenting..

Haha, vad lustigt, jag har också varit så jävla nära att ta ett rejält snack med båda mina ex:s föräldrar!! Var sambo med en i 5,5 år. Totalt hopplöst, bara att lägga ner. Men, det jobbiga är ju när man ser vad sambons problem kommer ifrån, och varken han eller föräldern inser det. Jag var faktiskt riktigt arg på föräldern ett tag, men mest på exet. Är inte vän med ngt ex, funkar ju inte. För en del verkar det göra det och dem gläds jag åt, men inget jag upplevt hitills. Haha, hur lät det där då? Jag har ju inte heller som mål att skaffa mig ett ex... Särskilt inte med tanke på att jag är singel :D

I alla fall, det där löser sig, jävligt jobbigt förstår jag dock att det stundvis är. Lycka till med exet och hennes morsa!

/SheDevil

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
SheDevil skrev:
2586418 Haha, vad lustigt, jag har också varit så jävla nära att ta ett rejält snack med båda mina ex:s föräldrar!! Var sambo med en i 5,5 år. Totalt hopplöst, bara att lägga ner. Men, det jobbiga är ju när man ser vad sambons problem kommer ifrån, och varken han eller föräldern inser det. Jag var faktiskt riktigt arg på föräldern ett tag, men mest på exet. Är inte vän med ngt ex, funkar ju inte. För en del verkar det göra det och dem gläds jag åt, men inget jag upplevt hitills. Haha, hur lät det där då? Jag har ju inte heller som mål att skaffa mig ett ex... Särskilt inte med tanke på att jag är singel :D

I alla fall, det där löser sig, jävligt jobbigt förstår jag dock att det stundvis är. Lycka till med exet och hennes morsa!

/SheDevil

:D.. mja, fast det är dock inget fel på föräldrarna direkt i deyhär fallet, dem är för snälla bara o har fått en av tre ungar som inte klarar av att hantera den snällheten på rätt sätt, deras andra två är hur snälla o kloka som helst.. men när man själv får höra att ens morsa är dum i huvet för hon inte ställer upp så förstår man ju att det kommer av att hon själv har föräldrar som gör allt hon ber om, o de e ju lite fel tyvärr.
Heh, hennes morsa har tillome sagt att hon nästan önskar jag träffade den andra dottern istället :rolleyes:

Men men, ska försöka skita i henne igen nu, lyckades över en månad i somras o då hann jag komma över henne o sådär iaf så jag kunde gå till att va "kompis".. men funkar ju tyvärr inte när hon ska hålla på sådär.. keff ni brudar e :D :D

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag är inte irriterad/förbannad på något idag :O..kanske måste gå till doktorn :va

:tungan
(solen skiner, det är inget slask, hojen står innomhus, jag har fortfarande pengar på kontot (låtsaspengar men det SER bra ut tills de dras till räkningarna, OCH jag kom i mina smaljeans UTAN att få blodstopp till underkroppen :banana))

Last edited by a moderator:

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Freddola skrev:

Fick samma besked idag. :näsblod Börjar bli drygt att dra sig runt med kryckor nu...

Grattis iaf!

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Att jag sitter och jobbar över fast det är övertidsstopp, skiten måste ju bli färdig ändå :3freak

selin

Gemenskapshatare
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Såld
Freddola skrev:

Jag har haft samma problem i 14 månader.

Dominator-Rocks

Guest
Jessan skrev:
2586872 Att jag sitter och jobbar över fast det är övertidsstopp, skiten måste ju bli färdig ändå :3freak

Huuuh en svartfot?:va

Anledning till Övertidsstoppet?

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
http://www.aftonbladet.se/vss/debatt/story/0,2789,922180,00.html

Det gör mig f-bannad att media inte kunde vara så här tydliga med vad de f-king blåa ville ställa till med så att till och med de dummaste förstod vad de lade sin röst på !Hoppas de darrar av rädsla för sin egen framtid med riktiga skitlöner och nyinrättade pig/dräng system för de flesta .hoppas dessa nu äntligen "vaknar" och gör det enda rätta !Visa curage och ställ upp den 15:eek:nde ! Det kan vara er sista chans !

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Husa 650, kawwa 250
gabor2 skrev:
2587150 http://www.aftonbladet.se/vss/debatt/story/0,2789,922180,00.html

Det gör mig f-bannad att media inte kunde vara så här tydliga med vad de f-king blåa ville ställa till med så att till och med de dummaste förstod vad de lade sin röst på !Hoppas de darrar av rädsla för sin egen framtid med riktiga skitlöner och nyinrättade pig/dräng system för de flesta .hoppas dessa nu äntligen "vaknar" och gör det enda rätta !Visa curage och ställ upp den 15:eek:nde ! Det kan vara er sista chans !

Hellre död än röd!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...