Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Färnbo

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
CRF 450 -09, SRAD Turbo -97, Gpz 1100 T -84
duckie skrev:
2578839 Att varje dag är en aldrig sinande källa till ilska är vi nog alla överens om. Måndagar speciellt är ett ymnighetshorn ur vilket det fullständigt flödar försmädliga små och stora irritationsmoment.

Ur högen idag drar jag:

* Den där jävla kortavgiften!

Jag blir så förbannad på butiker och restauranger som envisas med att lägga på den där satans femkronan på "kortköp under hundra kronor".
Tuff skit att de har usla avtal med banken/kortföretaget/w h a t ä v a h .

Dagens restaurang, "Restaurang Tzatsiki" på Sveatorget i Borlänge, får inte besök av mig i fortsättningen.

Vad gjorde dig arg idag?

Jag blir förbannad när de i butiken säger "vi tar inte kort för det kostar oss för mycket".
Har man inga kontanter är det lätt värt en femma för att slippa springa till bankomaten.

Dominator-Rocks

Guest
AndreasNo skrev:
2585067 slog nästan sönder hela min lägenhet nyss... jag är förbannad..:mad:

Sneat på svamp :confused:

SLuta upp med drogerna :mad:

Om inga droger finns med i bilden kika här http://www.apa.org/topics/controlanger.html

Edit: Kom på en grej, så liten och tanig och fånig som du är, så måste din lägenhet vara gjord av tidningspaper om du skall lyckas slå sönder den. :fakta

Last edited:

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Cresent comfort 2013
varje dag så lackar man ju ur varje dag på alla moral-kärringar här på SH....
:kulspruta :kulspruta :kulspruta
skaffa rullator och gå på PRO möten jävla gnällspikar..

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Dominator-Rocks skrev:
2585119 Sneat på svamp :confused:

SLuta upp med drogerna :mad:

Om inga droger finns med i bilden kika här http://www.apa.org/topics/controlanger.html

Edit: Kom på en grej, så liten och tanig och fånig som du är, så måste din lägenhet vara gjord av tidningspaper om du skall lyckas slå sönder den. :fakta

Jag är förbannat mager o klen men det finns en person här i världen som tyvärr kan förvandla mig till hulken.. :huvet

Dominator-Rocks

Guest
AndreasNo skrev:
2585134 Jag är förbannat mager o klen men det finns en person här i världen som tyvärr kan förvandla mig till hulken.. :huvet

Sorry! Var bara tvungen........

Eftersom du inte vart ilsken:huvet så är det bevisat du har inga probbs med angermanagement utan snara med ditt gammla ex:confused: elller liknande:näsblod

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
AndreasNo skrev:
2585134 Jag är förbannat mager o klen men det finns en person här i världen som tyvärr kan förvandla mig till hulken.. :huvet

Men ge fan i att prata med ditt ex, hur svårt ska det va? Du verkar ju dock njuta av att plåga dig själv eftersom du fortsätter i samma fotspår, V A R J E dag????

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Dominator-Rocks skrev:
2585148 Sorry! Var bara tvungen........

Eftersom du inte vart ilsken:huvet så är det bevisat du har inga probbs med angermanagement utan snara med ditt gammla ex:confused: elller liknande:näsblod

ah nej det är inga problem..det är ba just mitt ex som får mig totalt psyk..

Hon smsa o fråga om ja kunde komma, då sa jag att jag ska ställa in MCn i min kusins garage imorrn.. då blir hon arg o tycker att min kusin fan kan ställa in den i garaget själv..MIN MC.. då säger jag att det är 4 mil till garaget, då börjar hon istället med att MIN MORSA är dum i huvet för hon inte ställer upp på att låta mig ha min MC där så jag slipper ha den 4 mil bort.. HEEEELT STÖRT!!..

Nu tänker jag fan sitta här varje dag o gnälla om mitt ex. för även om det retar er så hjälper det mig att förstå att jag inte ska umgås med henne ...

Dominator-Rocks

Guest
AndreasNo skrev:
2585175

Nu tänker jag fan sitta här varje dag o gnälla om mitt ex. för även om det retar er så hjälper det mig att förstå att jag inte ska umgås med henne ...

Gör det så blir du BANNAD det är vad jag tror i alla fall!

Be den dumma sly... dra åt helvete sen gör du det samma med dig själv, bryter ihop & kommer igen! :tummenupp

Kawa250

Jag, Rookie. Nä du skojjar :D
Gick med
31 Oct 2006
Hoj
Kawasaki/Husqarna 250cc
Usch usch ;D

1: Sitter å väntar på min sjut till jobbet när snön börjar vräka, och jag hatar snö.
2: Nös när jag stog och lackerade, en stor röd rinnande fläng frång färgsprutan när jag råka klämma till och snor i hela gasmasken :(
3: Borta på konsum och handlar, praktikant i kassan som förmodligen inte ens hade g i matte :D
4: på vägen hem på cykeln så ska jag över på ett övergångsställe, men jag stannar för att det kommer en moped. Mopeden bromsar in lite och vinkar att jag kan cykla over, när jag väl kommigt på cyklen så dånar idioten in i sidan på mig så det flyger mat över halva vägen och bakhjulet blev extremt krokigt.
5: Jehovas Vittnen har sin samlingslokal gämtill mitt hus och beslutade sig för att dom skulle ut i snöyran och sjunga :yoparty , precis när jag e framför kören med cykeln så börjar dom gala. :mad:

så dagen slutade med att jag gick i väggen och räknade prickar i sovrumstaket :tungan

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Dominator-Rocks skrev:
2585203 Gör det så blir du BANNAD det är vad jag tror i alla fall!

Be den dumma sly... dra åt helvete sen gör du det samma med dig själv, bryter ihop & kommer igen! :tummenupp

heh... mjaru, bröte ihop har jag gjort flera ggr :D.. sen glömmer ja bort det o de går åt helvete igen.. oh well..

Dominator-Rocks

Guest
AndreasNo skrev:
2585211 heh... mjaru, bröte ihop har jag gjort flera ggr :D.. sen glömmer ja bort det o de går åt helvete igen.. oh well..

Låter som att du skulle behöva en redig jävla käftsmäll för å vakna upp ur dvalan!

God natt!

Nirre

Ät den gula snön för det KAN vara öl!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ducatis
Kom hem från jobbet nu! Tog mig 5 timmar och 30 fucking jävla minuter att ta sig från södra sidan av sthlm till norra sidan! Kunde likaväl ha åkt till fjällen på semester! Fan att inte folk kan sätta på vinterdäcken i tid!!!:mad: :mad: :mad:

Nu känns det bättre...:rolleyes:

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
2 timmar och trettio minuter för att åka bil från Solna centrum till Bergshamra, ahhhhhhhhhhhh :6surkart

åkte från jobbet kl 18 och var hemma kl 22,30. I vanliga fall tar det 30 minuter!! :mad:

:censored SNÖ!!!!!!!!!!

Nirre skrev:
2585361 Kom hem från jobbet nu! Tog mig 5 timmar och 30 fucking jävla minuter att ta sig från södra sidan av sthlm till norra sidan! Kunde likaväl ha åkt till fjällen på semester! Fan att inte folk kan sätta på vinterdäcken i tid!!!:mad: :mad: :mad:

Nu känns det bättre...:rolleyes:

Ska vi bilda klubb!?

Last edited:

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Santo skrev:
2585419
Ska vi bilda klubb!?

Spinna-på-E4an klubb:D

En annan DN-medarbetare berättar om en sex timmar lång hemfärd från Marieberg till Sollentuna.

- Det är det värsta vi varit med om på vägarna. Personbilarna bara står och spinner över körbanan, säger hon vid 23-tiden på kvällen.

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
duckie skrev:
2578839

Dagens restaurang, "Restaurang Tzatsiki" på Sveatorget i Borlänge, får inte besök av mig i fortsättningen

Den restaurangen käkade jag på i somras när jag var i Borlänge, jävligt god masaka och husets röda var inte dumt det heller :tummenupp billigt var det oxå.

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
KTM 620 skrev:
2585565 Den restaurangen käkade jag på i somras när jag var i Borlänge, jävligt god masaka och husets röda var inte dumt det heller :tummenupp billigt var det oxå.
Masaka=Moussaka?="Äggplantegratäng"

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
KGK skrev:
2585471 Spinna-på-E4an klubb:D

En annan DN-medarbetare berättar om en sex timmar lång hemfärd från Marieberg till Sollentuna.

- Det är det värsta vi varit med om på vägarna. Personbilarna bara står och spinner över körbanan, säger hon vid 23-tiden på kvällen.

Fan bilar stod övergivna överallt. det stod en BMW X5 parkerad i en nedförsbacke på E4:an... hur fan kunde han fastna där?

Måste ändå ge cred till killen på 125:a (eller om det var en 250) som kom glidande på E4:an. Två hjul på isbana :gnissla

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke