Mirran
Tjolahopp!
Låter ju inte så bra precis..AndreasNo skrev:2585067slog nästan sönder hela min lägenhet nyss... jag är förbannad..![]()
Låter ju inte så bra precis..AndreasNo skrev:2585067slog nästan sönder hela min lägenhet nyss... jag är förbannad..![]()
duckie skrev:2578839Att varje dag är en aldrig sinande källa till ilska är vi nog alla överens om. Måndagar speciellt är ett ymnighetshorn ur vilket det fullständigt flödar försmädliga små och stora irritationsmoment.
Ur högen idag drar jag:
* Den där jävla kortavgiften!
Jag blir så förbannad på butiker och restauranger som envisas med att lägga på den där satans femkronan på "kortköp under hundra kronor".
Tuff skit att de har usla avtal med banken/kortföretaget/w h a t ä v a h .
Dagens restaurang, "Restaurang Tzatsiki" på Sveatorget i Borlänge, får inte besök av mig i fortsättningen.
Vad gjorde dig arg idag?
AndreasNo skrev:2585067slog nästan sönder hela min lägenhet nyss... jag är förbannad..![]()
Dominator-Rocks skrev:2585119Sneat på svamp![]()
SLuta upp med drogerna![]()
Om inga droger finns med i bilden kika här http://www.apa.org/topics/controlanger.html
Edit: Kom på en grej, så liten och tanig och fånig som du är, så måste din lägenhet vara gjord av tidningspaper om du skall lyckas slå sönder den.![]()
AndreasNo skrev:2585134Jag är förbannat mager o klen men det finns en person här i världen som tyvärr kan förvandla mig till hulken..![]()
AndreasNo skrev:2585134Jag är förbannat mager o klen men det finns en person här i världen som tyvärr kan förvandla mig till hulken..![]()
Dominator-Rocks skrev:2585148Sorry! Var bara tvungen........
Eftersom du inte vart ilskenså är det bevisat du har inga probbs med angermanagement utan snara med ditt gammla ex
elller liknande
![]()
AndreasNo skrev:2585175
Nu tänker jag fan sitta här varje dag o gnälla om mitt ex. för även om det retar er så hjälper det mig att förstå att jag inte ska umgås med henne ...
Dominator-Rocks skrev:2585203Gör det så blir du BANNAD det är vad jag tror i alla fall!
Be den dumma sly... dra åt helvete sen gör du det samma med dig själv, bryter ihop & kommer igen!![]()
AndreasNo skrev:2585211heh... mjaru, bröte ihop har jag gjort flera ggr.. sen glömmer ja bort det o de går åt helvete igen.. oh well..
Dominator-Rocks skrev:2585217Låter som att du skulle behöva en redig jävla käftsmäll för å vakna upp ur dvalan!
God natt!
Nirre skrev:2585361Kom hem från jobbet nu! Tog mig 5 timmar och 30 fucking jävla minuter att ta sig från södra sidan av sthlm till norra sidan! Kunde likaväl ha åkt till fjällen på semester! Fan att inte folk kan sätta på vinterdäcken i tid!!!![]()
![]()
![]()
Nu känns det bättre...![]()
Santo skrev:2585419
Ska vi bilda klubb!?
duckie skrev:2578839
Dagens restaurang, "Restaurang Tzatsiki" på Sveatorget i Borlänge, får inte besök av mig i fortsättningen
Masaka=Moussaka?="Äggplantegratäng"KTM 620 skrev:2585565Den restaurangen käkade jag på i somras när jag var i Borlänge, jävligt god masaka och husets röda var inte dumt det hellerbilligt var det oxå.
KGK skrev:2585471Spinna-på-E4an klubb![]()
En annan DN-medarbetare berättar om en sex timmar lång hemfärd från Marieberg till Sollentuna.
- Det är det värsta vi varit med om på vägarna. Personbilarna bara står och spinner över körbanan, säger hon vid 23-tiden på kvällen.
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |