Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
blev gode gud gud gudförbannat arg nu när jag packade upp skrivaren och ska installera den och så är tydligen skrivarkabeln "extra tillbehör" osm man köper separat. Ska den bara stå här och lysa och se snygg ut eller? Hp kan dra käpprätt åt helvete.

Dominator-Rocks

Guest
Jessan skrev:
2587345 Slutet av året, antar att det är för att spara på slantarna...

Ok............. :rodnar

Då var jag ute Å´motorcyklade............

honkiie skrev:
2587363 blev gode gud gud gudförbannat arg nu när jag packade upp skrivaren och ska installera den och så är tydligen skrivarkabeln "extra tillbehör" osm man köper separat. Ska den bara stå här och lysa och se snygg ut eller? Hp kan dra käpprätt åt helvete.

Kan trösta dig med att dom inte skickar me kabe´len på de flesta märkena:näsblod :huvet

Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
honkiie skrev:
2587373 Det är ju som att sälja en bil utan växellåda eller ölflaskor utan botten.

Eller som att sälja 4megapixlare digicams med 16megs kort, där det får plats typ 10 bilder :mad:

Edit: Fastän jag tar fan hellre en skrivare utan kabel, en att jag kommer hem från bolaget med 10st tomma beerbuttles! :tummenupp

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa K4
gabor2 skrev:
2587150 http://www.aftonbladet.se/vss/debatt/story/0,2789,922180,00.html

Det gör mig f-bannad att media inte kunde vara så här tydliga med vad de f-king blåa ville ställa till med så att till och med de dummaste förstod vad de lade sin röst på !Hoppas de darrar av rädsla för sin egen framtid med riktiga skitlöner och nyinrättade pig/dräng system för de flesta .hoppas dessa nu äntligen "vaknar" och gör det enda rätta !Visa curage och ställ upp den 15:eek:nde ! Det kan vara er sista chans !

Ge dig för i h-e! :mad:

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Laverda o några till
Och jag blir svin irriterad över att "bankomaten" ska råna mig på en 10:a var gång det inte finne en "minut" inom rimligt avstånd ,,,, dessa jävla avgifter (och det inkluderar 5:kronan i resturangen,kiosken,pizzerian etc) :huvet

duckie skrev:
2578839 Att varje dag är en aldrig sinande källa till ilska är vi nog alla överens om. Måndagar speciellt är ett ymnighetshorn ur vilket det fullständigt flödar försmädliga små och stora irritationsmoment.

Ur högen idag drar jag:

* Den där jävla kortavgiften!

Jag blir så förbannad på butiker och restauranger som envisas med att lägga på den där satans femkronan på "kortköp under hundra kronor".
Tuff skit att de har usla avtal med banken/kortföretaget/w h a t ä v a h .

Dagens restaurang, "Restaurang Tzatsiki" på Sveatorget i Borlänge, får inte besök av mig i fortsättningen.

Vad gjorde dig arg idag?

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
mm fan de suger... fan borde inte dehär jävla samhället fixa kort överallt o inga jävla avgifter.. va fan, jag har knappt aldrig kontanter o suger ju att ta ut pengar :huvet

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Matulda skrev:
2588135

Hur kan man försvara dylikt :mad:

Du bara kan inte läst hela artikeln om du blev upprörd, han är anställd i Kina och är här på tjänsteresa. Om jag åker till USA eller Azerbadzjan på tjänsteresa så är jag alldeles övertygad om att min arbetsgivare varken justerar min lön upp eller ner för den tid jag jobbar utomlands, det är väl alldeles självklart?

Kia

Guest
AndreasNo skrev:
2585175 ah nej det är inga problem..det är ba just mitt ex som får mig totalt psyk..

Om jag skulle tillåta mig själv att få psykbryt över mitt ex varje gång han gjorde eller sa nåt ärkeidiotiskt, skulle jag bli inlåst på ett hem nerdrogad med valium....

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
jag börjar bli förbannat arg för att corona vägrar svara när jag ringer till dom.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Inte förbannad men lack :4skrika
Tjejen jag hyr möblerat av kom o norpade gardinerna i vardagsrummet igår så jag åkte till IKEA och köpte ett par nya..som ser ut som SKIT:mad: Så nu måste jag tillbaka till huset som Gud glömde o köa igen OCH åka till Mio och köpa dom där andra gardinerna som jag INTE har råd med:huvet

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
tvingade mig upp vid 07.00 och släppade mig till högskolan så jag vart där 08.00... 08.03 inser jag att det är eget arbete som gäller och jag har endast ett halvt A4'a kvar på uppgiften...

nu sitter jag och vet inte vad jag ska fördriva tiden med... eller vad jag väntar på?...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jag blir förbannad på den jävla sopan! Helvete...

Sämsta texten som någonsin skrivits, och så spelas den 1209871250986 gånger om dagen på radjon. ORKA!

Stenmarck, ät gul snö! :finger

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
cr 125 -93 och Apollo 128cc modell 82 -57
jag blir förbannad att på innan jag skulle gå och skruva på farsans bil igår så vart jag tvungen att bära in massa jävla ved, bara för att min brorsda är för lat! Så då han jag inte göra klart allt på bilen igår. Och nu så ska jag gå upp och göra resten, då ska jag bära in ännu mer ved!!!!!! bara för att min brorsa ska tydligen göra något som är viktigare!!!!! VILKJEN JÄVLA IDIOT!!!!!

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Laverda o några till
Huset som gud glömde o Halloween ,, ja kanske bra timing :tummenupp

Nursey skrev:
2588301 Inte förbannad men lack :4skrika
Tjejen jag hyr möblerat av kom o norpade gardinerna i vardagsrummet igår så jag åkte till IKEA och köpte ett par nya..som ser ut som SKIT:mad: Så nu måste jag tillbaka till huset som Gud glömde o köa igen OCH åka till Mio och köpa dom där andra gardinerna som jag INTE har råd med:huvet

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Någon har snott min tvättid! Nu blir jag lite arg faktiskt.

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Datorjävlen havererade igår! Och jag är fortfarande irriterad över det idag! :mad:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke