Dominator-Rocks
Guest
Freddola skrev:2587165Hellre död än röd!
Är inte det en slogan påhittad av Naziskins/EXtrEmHögern
Freddola skrev:2587165Hellre död än röd!
Dominator-Rocks skrev:2587065Huuuh en svartfot?![]()
Anledning till Övertidsstoppet?
Jessan skrev:2587345Slutet av året, antar att det är för att spara på slantarna...
honkiie skrev:2587363blev gode gud gud gudförbannat arg nu när jag packade upp skrivaren och ska installera den och så är tydligen skrivarkabeln "extra tillbehör" osm man köper separat. Ska den bara stå här och lysa och se snygg ut eller? Hp kan dra käpprätt åt helvete.
Det är ju som att sälja en bil utan växellåda eller ölflaskor utan botten.Dominator-Rocks skrev:Kan trösta dig med att dom inte skickar me kabe´len på de flesta märkena![]()
![]()
honkiie skrev:2587373Det är ju som att sälja en bil utan växellåda eller ölflaskor utan botten.
gabor2 skrev:2587150http://www.aftonbladet.se/vss/debatt/story/0,2789,922180,00.html
Det gör mig f-bannad att media inte kunde vara så här tydliga med vad de f-king blåa ville ställa till med så att till och med de dummaste förstod vad de lade sin röst på !Hoppas de darrar av rädsla för sin egen framtid med riktiga skitlöner och nyinrättade pig/dräng system för de flesta .hoppas dessa nu äntligen "vaknar" och gör det enda rätta !Visa curage och ställ upp den 15nde ! Det kan vara er sista chans !
duckie skrev:2578839Att varje dag är en aldrig sinande källa till ilska är vi nog alla överens om. Måndagar speciellt är ett ymnighetshorn ur vilket det fullständigt flödar försmädliga små och stora irritationsmoment.
Ur högen idag drar jag:
* Den där jävla kortavgiften!
Jag blir så förbannad på butiker och restauranger som envisas med att lägga på den där satans femkronan på "kortköp under hundra kronor".
Tuff skit att de har usla avtal med banken/kortföretaget/w h a t ä v a h .
Dagens restaurang, "Restaurang Tzatsiki" på Sveatorget i Borlänge, får inte besök av mig i fortsättningen.
Vad gjorde dig arg idag?
Matulda skrev:2588135
Hur kan man försvara dylikt![]()
AndreasNo skrev:2585175ah nej det är inga problem..det är ba just mitt ex som får mig totalt psyk..
Nursey skrev:2588301Inte förbannad men lack![]()
Tjejen jag hyr möblerat av kom o norpade gardinerna i vardagsrummet igår så jag åkte till IKEA och köpte ett par nya..som ser ut som SKITSå nu måste jag tillbaka till huset som Gud glömde o köa igen OCH åka till Mio och köpa dom där andra gardinerna som jag INTE har råd med
![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy