Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
GSXR1100R skrev:
2581706 Samma sak med Italienska maskiner, dom ser ofta coola ut rent designmässigt men kvalitet och livslängd är tydligen inte så viktigt i södra EU.
Jotack jag vet, jobbar på franskbyggd båt med italienska maskiner, en underbar kombination. Därför skulle jag kunna skriva i den här tråden dygnet runt om jag hade lust och ork. :huvet

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Thermal skrev:
2581669 Man ska inte sparka på den som ligger, men du köpte franskt och får därmed lida för det. Du har bara dig själv att skylla. :tungan
Teknik, frankrike och kvalitet är ord som aldrig kommer att påträffas i kombination. Jag jobbar med franskkonstruerade och franskbyggda grejer varje dag, man blir liksom uppgiven efter ett tag.

Man skulle helst vilja ha tysk bil nästa gång, då enbart mellan 2 märken, Bmw el Mercedes. Tyvärr så har man en fru som lägger sig i bilvalet...

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Jag blir förbannad på det förbaskade regnet och att jag lyckades fylla kängan med skiten på jobbet idag. Och gå med det i två timmar fram till lunch. Sen var det så förbaskat kallt också och regnet gjorde att schakthålet såg ut som ett jävla slagfält fyllt med skit och helvete.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Thermal skrev:
2581732 Jotack jag vet, jobbar på franskbyggd båt med italienska maskiner, en underbar kombination. Därför skulle jag kunna skriva i den här tråden dygnet runt om jag hade lust och ork. :huvet
Fy fan... fattas bara att ni har en Engelsk kock samt en Tysk personalchef :tungan

Nicotin

Guest
Alla miffochaffisar med sina tradare som faan inte håller avståndet med det rådande väglaget...:huvet :mad:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Malmö-motard skrev:
2582501 Alla idioter i stockholmstrafiken som prejjar mig när jag kör om dem i köerna med budhojen :huvet

Fan ta dem alla :mad:

Det var säkert mest killar, med dålig självkänsla och som var avundsjuka? :rolleyes:

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Idag blev jag förbannad på mig själv när jag låg på rygg framför passagerarsätet med huvet längst in i tåutrymmet och skruvade loss den sista av dom fyra skruvarna som håller fast fläkten och korkat nog hade munnen öppen för att jag snackade oväsentligheter med personen som höll i bygglampan. :näsblod

Nu har jag lärt mig att jag ska hålla käften.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Nej, jag har varit glad hela dagen idag också. Snart får jag be någon reta mig så jag också blir arg! :(

SheDevil

Våren är här och hojen på vägen!! :-)
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6-03
Väckarklocksjävulen!

Imorse ringde jävuelns klocka 06. Låg och tänkte på att nu på fredag, då är det jag som stannar hemma! Kom ut i kylan, höll på att frysa ihjäl. Busstur på en halvtimme till grannstaden. Ut i kylan igen. Kånka med alla jävla väskor upp på jobbet. :mad:

Äta frukost och ta en kopp the...Thekoppen och senaste inläggen på sporthoj, ungefär då brukar jag tina upp! Tittar ut genom fönstret, solen skiner och det är vitt överallt av snön. Nu känns det rätt bra. Bättre kommer det kännas kl fem :D

Alltid skönt att veta att man inte är den enda förbannade här i världen. Ha en bra dag i kylan sporthojsvänner! Känns det skit, skriv några rader på denna utomordentliga tråd. Duckie, skitbra initiativ, härlig dalkulla :tummenupp

/SheDevil

Mackz

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
-
Jag blev förbannad inatt på en idiot till yngling som stod utanför mitt sovrum nere på gatan och berättade med väldigt hög stämma om sitt senaste slagsmål för en annan idiot. Jag vaknade och kollade ner och mycket riktigt står det två stycken fuckon utanför och berättar om helgens handgemäng, dom var ganska påverkade av någonting märkte man rätt snabbt också. :mad:

Härliga typer dom kommer säkert att gå långt här i världen!

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
Bushojjen skrev:
2582521 Alla miffochaffisar med sina tradare som faan inte håller avståndet med det rådande väglaget...:huvet :mad:
Alla idioter som inte kan hålla sig ur vägen när man väl fått upp farten

Dufva

Guest
Förbannad på mig för att jag inte har bytt till vinterdäck då min bil beter sig som bambi på hal is så fort det är lite snö ute. Fick köra luuungt till jobbet idag. Japp jag kom för sent. :gnissla

Nicotin

Guest
Stefan skrev:
2583548 Alla idioter som inte kan hålla sig ur vägen när man väl fått upp farten

Hmm det märktes i dalarna igår och på kvällen...:D
Alla miffon som låg i diket och " hade just fått upp farten ":arsele

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Snön Som Låg På Min Fina Bil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke