Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag blir dagligen irriterad på idioter som klagar på kortavgifter, vafan, ta ut pengar då, klipp betalkortet och du har ALDRIG MER bekymmer med just det i ditt liv.

Sen är jag jävligt less på min förkylning som aldrig går över.

brorzan

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
Hornet 600 -99
Helvetes domarjefflar som dömde DIF-HIV71. Jävla klåpare. Pajaspajsare :mad:

Å så ett gäng 12-åringar som står å dricker öl på Centralen en jela måndagskväll. Helvetes helvet.

Kia

Guest
Loy skrev:
2580352 Jag blev arg för att jag blev rädd när jag såg din avatar. :finger

:tråkad En stark tjej med attityd skrämmer många, jag vet... :pannkyss inget att skämmas för... *klappapåhuvetsmily*

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
Blev förbannad i morse när jag hörde att skolorna skulle förbjuda adventsfirande..:mad:
Vad blir nästa?? Ställa in julen för ungarna, pga att vissa inte firar jul.
Snart inga traditioner kvar här i sverige nu.

SheDevil

Våren är här och hojen på vägen!! :-)
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6-03
Snöhelvete!!!

Blev så jävla förbannad i morse på att jag fick cykla till bussen i vad som kändes som en halvmeter snö med ny blötsnö direkt i ansiktet. Tänkte på hur jag kunde vara så puckad att köpa min lägenhet strax utanför stan, när jag inte har ngn bil. Det tänkte jag förra vintern också. Väl på bussen var jag så anti att jag vägrade låta ngn sitta brevid mig, av hänsyn till dem! :mad:

/Humörsvängningarnas SheDevil

Kia

Guest
Snön såklart....
Klev upp i morse och såg snöhelvetet ligga på min fina bil. Insåg väldigt snabbt att jag inte hunnit slänga på vinterdäcken. Så vill jag ha vinterdäck på bilen får jag slaska runt ute i regnet och bli blöt. :mad:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Inte helt imponerad över vädret själv. Hade ett ärende klockan åtta och blev helt dyngsur då jag cyklade dit och hann precis torka till 10 då jag skulle ut igen. Nu är jag ganska torr och måste ut igen:mad: ..och inget av ställena har någon jäkla parkerinsgsplats för bilen..(som jag tänker betala för iallafall ;))
Kia, fixa en frizon åt mig ;) Plis?:D

Kia

Guest
Nursey skrev:
2581524 Inte helt imponerad över vädret själv. Hade ett ärende klockan åtta och blev helt dyngsur då jag cyklade dit och hann precis torka till 10 då jag skulle ut igen. Nu är jag ganska torr och måste ut igen:mad: ..och inget av ställena har någon jäkla parkerinsgsplats för bilen..(som jag tänker betala för iallafall ;))
Kia, fixa en frizon åt mig ;) Plis?:D

Vad får jag i utbyte av dig då???? ;) :D

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:5sure vaknar av att en av ungarna i huset står å ringer på min dörr, mamman står å skrattar när jag öppnar yrvaket. Trode fan de bran ju:6surkart

Gabor

Guest
Kia skrev:
2581559 Vad får jag i utbyte av dig då???? ;) :D

Be henne byta dina däck..:tummenupp

Kia skrev:
2581486 Snön såklart....
Klev upp i morse och såg snöhelvetet ligga på min fina bil. Insåg väldigt snabbt att jag inte hunnit slänga på vinterdäcken. Så vill jag ha vinterdäck på bilen får jag slaska runt ute i regnet och bli blöt. :mad:

Eller vänta till i morgon å få dom utbytta...:pannkyss

Last edited:

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
duckie skrev:
2578839 Att varje dag är en aldrig sinande källa till ilska är vi nog alla överens om. Måndagar speciellt är ett ymnighetshorn ur vilket det fullständigt flödar försmädliga små och stora irritationsmoment.

Ur högen idag drar jag:

* Den där jävla kortavgiften!

Jag blir så förbannad på butiker och restauranger som envisas med att lägga på den där satans femkronan på "kortköp under hundra kronor".
Tuff skit att de har usla avtal med banken/kortföretaget/w h a t ä v a h .

Dagens restaurang, "Restaurang Tzatsiki" på Sveatorget i Borlänge, får inte besök av mig i fortsättningen.

Vad gjorde dig arg idag?

Just nu är bilen den stora vreden i mitt liv...Idag blev jag bara förbannad över att ha investerat för ett par veckor sedan 1000 kr i en trasig axel för att få bakrutetorkaren på bilen hel, idag rasade motorn till torkaren, 5000 kr kostar den...Nu blir det torkarlöst. Och det blir den sista franska bilen också, skall man bara kunna nyttja dem medans garantitiden finns?

Andra fel o brister på skitbilen är att elhissen förardörr pajade för 2:a gången(1:A gången garanti)pinnen man sätter upp motorhuven under all kritik lossnar och har sig, ena spolningen till framlyktan fastnar o spolarläget, och man får trycka ner den manuellt, glappkontakter till instrumentbelysning över acc anläggningen, en kabel till oljenivåmängden så man kan se från instrumentpanelen skavd, den förbrukar vatten, ell rättare sagt så fuskar billverkstäderna och bara kryssar i ok, trots att vattnet säkert stått på minumun, så man höll på bli stående på motorvägen tack vare flackande motortemp. Det vibrerar och skakar i ratten vid inbromsning trots att jag bytt styrleder efter fått nedslag på 1.a besiktingen..

Jag förväntar mig inga underverk av en bil, men en som är 4 år gammal och bara gått 7000 mil skall erbjuda bättre upp.

Nu mår jag bättre då jag skrivit av mig!!:tummenupp Tur man har ett stort glädjeämne i stället, Honda cbr:tummenupp :tummenupp :yoparty

Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
sporTlovEr skrev:
2581604 Idag blev jag bara förbannad över att ha investerat för ett par veckor sedan 1000 kr i en trasig axel för att få bakrutetorkaren på bilen hel, idag rasade motorn till torkaren, 5000 kr kostar den...Nu blir det torkarlöst.
Har du volvo?

855?

Mossgrön?

:rolleyes:

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Mark skrev:
2581609 Har du volvo?

855?

Mossgrön?

:rolleyes:

Laguna..får eksam och utslag på tungan bara jag nämer det..Bilen går bra för övrigt, men inte lever den upp till någon premiuimklass inte. Man skulle insett sitt misstag redan förra året, då jag fick LIMMA upp dörrlister som släpper..

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
sporTlovEr skrev:
2581632 Laguna..får eksam och utslag på tungan bara jag nämer det..Bilen går bra för övrigt, men inte lever den upp till någon premiuimklass inte. Man skulle insett sitt misstag redan förra året, då jag fick LIMMA upp dörrlister som släpper..
Man ska inte sparka på den som ligger, men du köpte franskt och får därmed lida för det. Du har bara dig själv att skylla. :tungan
Teknik, frankrike och kvalitet är ord som aldrig kommer att påträffas i kombination. Jag jobbar med franskkonstruerade och franskbyggda grejer varje dag, man blir liksom uppgiven efter ett tag.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Thermal skrev:
2581669 Teknik, frankrike och kvalitet är ord som aldrig kommer att påträffas i kombination. Jag jobbar med franskkonstruerade och franskbyggda grejer varje dag, man blir liksom uppgiven efter ett tag.
Samma sak med Italienska maskiner, dom ser ofta coola ut rent designmässigt men kvalitet och livslängd är tydligen inte så viktigt i södra EU.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke