Loy skrev:2580352Jag blev arg för att jag blev rädd när jag såg din avatar.![]()
Nursey skrev:2581524Inte helt imponerad över vädret själv. Hade ett ärende klockan åtta och blev helt dyngsur då jag cyklade dit och hann precis torka till 10 då jag skulle ut igen. Nu är jag ganska torr och måste ut igen..och inget av ställena har någon jäkla parkerinsgsplats för bilen..(som jag tänker betala för iallafall
)
Kia, fixa en frizon åt migPlis?
![]()
Kia skrev:2581559Vad får jag i utbyte av dig då????![]()
![]()
Kia skrev:2581486Snön såklart....
Klev upp i morse och såg snöhelvetet ligga på min fina bil. Insåg väldigt snabbt att jag inte hunnit slänga på vinterdäcken. Så vill jag ha vinterdäck på bilen får jag slaska runt ute i regnet och bli blöt.![]()
Gabor skrev:2581589
Eller vänta till i morgon å få dom utbytta...![]()
För att det inte ska spammas här så säger jag att vi kan väl byta tjänster..Kia skrev:2581596Är det ett erbjudande eller ett löfte från undertecknad..??![]()
duckie skrev:2578839Att varje dag är en aldrig sinande källa till ilska är vi nog alla överens om. Måndagar speciellt är ett ymnighetshorn ur vilket det fullständigt flödar försmädliga små och stora irritationsmoment.
Ur högen idag drar jag:
* Den där jävla kortavgiften!
Jag blir så förbannad på butiker och restauranger som envisas med att lägga på den där satans femkronan på "kortköp under hundra kronor".
Tuff skit att de har usla avtal med banken/kortföretaget/w h a t ä v a h .
Dagens restaurang, "Restaurang Tzatsiki" på Sveatorget i Borlänge, får inte besök av mig i fortsättningen.
Vad gjorde dig arg idag?
Har du volvo?sporTlovEr skrev:2581604Idag blev jag bara förbannad över att ha investerat för ett par veckor sedan 1000 kr i en trasig axel för att få bakrutetorkaren på bilen hel, idag rasade motorn till torkaren, 5000 kr kostar den...Nu blir det torkarlöst.
Mark skrev:2581609Har du volvo?
855?
Mossgrön?
![]()
Man ska inte sparka på den som ligger, men du köpte franskt och får därmed lida för det. Du har bara dig själv att skylla.sporTlovEr skrev:2581632Laguna..får eksam och utslag på tungan bara jag nämer det..Bilen går bra för övrigt, men inte lever den upp till någon premiuimklass inte. Man skulle insett sitt misstag redan förra året, då jag fick LIMMA upp dörrlister som släpper..
Samma sak med Italienska maskiner, dom ser ofta coola ut rent designmässigt men kvalitet och livslängd är tydligen inte så viktigt i södra EU.Thermal skrev:2581669Teknik, frankrike och kvalitet är ord som aldrig kommer att påträffas i kombination. Jag jobbar med franskkonstruerade och franskbyggda grejer varje dag, man blir liksom uppgiven efter ett tag.
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |