Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Gottis skrev:
2579644 oj oj va du kommer att skämmas när du och killen får erat första samtal om lill killen lr ska du skylla på hans mamma då.....:rolleyes:
alla ungar som åker dit för snatteri hugger vi av händerna på precis som nere bland muslimerna och efter det så hugger vi kuken av pappan och syr igen mamman :tummenupp
Ps använd P-piller en olycka händer så lätt :näsblod

Eftersom jag inte har några barn så får jag väl skylla på uppfostran och den kommer från hans mamma eftersom vi ser lillkillen cirka 4 dagar i månaden.

Vad jag blir sur över att det finns barn med föräldrar som inte bryr sig om sina barn. Ta inte åt dig personligen för att du är kille. Det var bara för att det var tjejens pappa som kom ner och hämtade henne.

Vaknat på fel sida, har du pms eller blitt rumpnuppad igår?

Dominator-Rocks

Guest
Em bussjävel (och han skall vara yrkeschaffis) brände in i ett väggbygge/korsning i 70knyck där hastigheten var nesdsatt till 30km/h jag fick stå på gasen för att undvika att bli krossad, han missade väll med nån halvmeter jäcla IDIOT :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Bikerbitch skrev:
2579697
Vaknat på fel sida, har du pms eller blitt rumpnuppad igår?

Nej men jag blir irriterad på folk som tror att dom hade gjort ett så jävla mycket bättre jobb själva...efter att ha Jobbat på fritidsgård och vart stöd polare åt ungar och sen vart tillsammans med en Special Pedagog en längre tid så får sånna kommentarer som du uttrycker verkligen innebörden "jag vet inte ett skit om ämnet men jag hade iaf gjort det bättre "

Är ingen dans på rosor att uppfostra ungar det vet jag själv efter som jag absolut inte va någon dröm unge mellan 13-18 och mina föräldrar är det absolut inget fel på dom gjorde ett bra jobb men man gjorde iaf en massa misstag

Va vet du om den här tjejen varför hon Snattade,va det ett fall för grupp trycket,spänningen, är hon helt frisk kanske är kleptoman,osäker på sig själv på grund av mobbing, va hon påverkad efter som du skriver att hon skulle pissa sen,såg du om hon hade rökt något,hur såg puppilerna ut va dom stora lr små, om hon nu hade rökt nått vart fick hon det ifrån,va kanske din granne som hade sålt det som du tror är helt reko.

va tror du om det på vilket sätt dömde du den familjen allt är väl kört för dom nu hoppas dom hamnar på fattig huset och att tjejen inte får någon hjälp iställe

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Jag har känt mig ovanligt harmonisk och glad hela dagen. Det besvärar mig, ty måndag i kombination med detta väder och årstid borde borga för ett mycket hetlevrat temperament.

Men vi får väl se.

ettan

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
yamaha r6 2000
Spelade cs cup idag vann första matchen. Sen andra matchen så möter man sånna äckliga jävlar som nöter cs varje dag och blir nollade, det är fan så jävla störande. :arsele

Gabor

Guest
Thermal skrev:
2579668

Tro mig, jag har gått och drömt om dylika handlingar hela dagen. Tyvärr sitter han många tusen km härifrån. Dessutom dröjer det innan jag träffar på honom igen. Men jag har ringt och berättat precis vad jag tycker och tänker om honom så det känns lite bättre just nu.

Ta någon kollega i hans närhet, betala för en prygling...:tummenupp

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Drabbades av en håltimma på närmare tre timmar mitt på dan. Mellan två obligatoriska grejer. Jag hade varit ännu mer förbannad om jag inte haft träningsgrejerna med mig eller om det bara funnits kallvatten i sjukgymnasternas dusch.

På vägen hem kom inte bussen. Fick vänta på nästa i regnet.

Gabor

Guest
prulle skrev:
2579823 Att åka överfull fitttunelbana 4 timmar för att få jobba 8 timmar för slavlön och utsätas för ett rånförsök av en jävla kulturberikare och en fickstöld samt jobba med 2 rikspuckon plus att bli skit risig i kistan av en pizza på nått jävla jugge ställe. Och behöva ha små äkliga ungar runt mig. Och få vänta 29 minuter på anslutningsbussen för att buss chafiisen inte lärt sig köra efter tid tabel.

I övrigt har min dag varigt underbar..

vårda språket. det heter tunellbana....vördnad för det kvinnliga ...:tummenupp ...
så, nu har du blivit mästrad åxå...å jag har en underbar dag...:D

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
1. Läkaren fick mej att framstå som en tablettmissbrukare
2. Fanskapet gjorde mej illa som fan
3. Det skrivs massa skit i tidningarna om polarens hund
4. Fanskapet jag bor med har ADHD

/Carin

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Nån jävla pundare (valfritt skällsord passar) som försökt sig på att sno, eller iallafall göra inbrott i min Golph. Låscylindern var söndertrasad och resterna låg på marken. Han (ja, det var garanterat en han) kom inte in i bilen och kunde inte upptäcka att det inte fanns ett skit att sno.

Idiotjävel.

Edit: Jag borde ställa bilfan i garaget, men, där står en jävla hoj + sjuttiofem andra saker, såsom kåpset, däck och helvet. :mad:

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Hoj
zx10r -08
när jag bytte till vinterdäck på bilen idag upptäcker jag att nån jävla homokilletjuv har varit där å tagit mina ventilhattar!!!

va faan är problemet med dagens tjuvar? "Ha förfaan lite vett å sno hela bilen om ni ska sno något, jävla vandaler!"

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Gottis skrev:
2579774 Nej men jag blir irriterad på folk som tror att dom hade gjort ett så jävla mycket bättre jobb själva...efter att ha Jobbat på fritidsgård och vart stöd polare åt ungar och sen vart tillsammans med en Special Pedagog en längre tid så får sånna kommentarer som du uttrycker verkligen innebörden "jag vet inte ett skit om ämnet men jag hade iaf gjort det bättre "

Ledsen, men jag sa faktiskt aldrig nångång att jag själv kan uppfostra barn bättre. Tycker bara det är tragiskt att se att en tjej på 13 år och 10 äpplen hög går och snattar. Hon är inte välkänd hos oss, men väl hos polisen.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Jag gillar måndagar :tomten

Det är nya tag, men har vilat ut sig efter helgen och har hela veckan framför sig.

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
Att Finland vann över mig och tjejen i sudden i nhl2007(ps2)! :mad:

Men å andra sidan spöa vi dom typ 3-4 matcher på raken efter det så...:)

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Husa 650, kawwa 250
Faktiskt varit en ovanlig bra dag.
Bara bra saker har hänt.

Lite lite bensin i bilen kanske men inget akut.

Axeru

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2004
Hoj
Nystulen korvomobil!
Jag kom på att jag inte har en enda vän, att alla hatar mig och att jag har självmordstankar. Förövrigt är jag skitdåligt på allt, det gjorde mig förbannad idag, men det kommer tyvärr en dag imorgon också, tack och hej, leverpastej.

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
peteR1000 skrev:
2579419 tillförde absolut inget i denna arga-dagen-tråd, DET gör mig jävligt förbannad!!! :finger

:bjudapåiprén

-Hjälper bäst vid mensverk

Kia

Guest
Markus skrev:
2578952 Äh, ingen unge kostar mycket. Vad kostar egentligne en unge, maxtaxa på dagis, corn flakes och blöjor och leksaker. Typ en lax i månaden alltså.

1000 spänn räcker inte ens till dagisavgiften...

Betalar 1300 bara där. Skor, kläder, ytterkläder, regnkläder, blöjor, mat, mediciner, leksaker osv osv listan kan göras hur lång som helst...

:tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...