Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Axeru skrev:
2580145 Jag kom på att jag inte har en enda vän, att alla hatar mig och att jag har självmordstankar. Förövrigt är jag skitdåligt på allt, det gjorde mig förbannad idag, men det kommer tyvärr en dag imorgon också, tack och hej, leverpastej.

Allvarligt talat killen, såna tankar är inte att leka med. Varför är det skit?

Axeru

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2004
Hoj
Nystulen korvomobil!
Bikerbitch skrev:
2580179 Allvarligt talat killen, såna tankar är inte att leka med. Varför är det skit?

Vet inte, har kännt så ett långt tag nu, Gör roliga grejor, men alltid ensam. Köper nya grejor hela tiden, vilket är roligt, tills man kommer på att det inte är roligt att spela xbox själv. Vet inte vad som hänt, har väl bara kommit på att det finns så många som lever sitt liv.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Axeru skrev:
2580217 Vet inte, har kännt så ett långt tag nu, Gör roliga grejor, men alltid ensam. Köper nya grejor hela tiden, vilket är roligt, tills man kommer på att det inte är roligt att spela xbox själv. Vet inte vad som hänt, har väl bara kommit på att det finns så många som lever sitt liv.

Jag skickade dig ett pm istället

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Ok, mitt bidrag.
Jag ingde just en kompis för att kolla läget och bestämma en tid då jag kan låna hans firma-lokal och polera bilen där som jag brukar göra. Jag har inte praatat med honom sedan slutet av augusti och det var ju ett tag sen. Det visade sig att han i september blev akut sjuk och fick diagnosen kronisk ledgångsreumatism. Nu efter mycket bassängträning och annat så kan han gå lite på slät mark, ta sig upp ur sängen och klä på sig. Han får cellgifter och smärtstillande blandat med cortison för att dämpa svullnaden och smärtan och för att bromsa sjukdomen vilket verkar funka, men han har ju jävligt ont och är stel. Han har i många år haft problem dels med sin egen hälsa med magoperstion som följd, äldsta dottern fick nån konstig allvarlig sjukdom som läkarna först trodde var leukemi, hans fru har förskingrat hans pengar och firman höll på att gå i konkurs. Nu i sommras kunde han äntligen köpa ett eget hus och livet såg ljust ut igen, vi skulle bygga ett stort garage vid huset dit firman skulle flytta och vi skulle dela på ytan som blev över där vi kunde skruva med bilarna och hojarna. Nu ska han sälja huset, troligen firman med, sälja hojen... Och aldrig nån gång under alla år jag har känt honom har han klagat, aldrig gnällt. Han ser alltid den lilla positiva ljusglimten, så även nu. Så när vi hade pratat om honom, rehabiliteringen, hur han mår och hur han ska göra framöver och han frågar hur jag mår så var svaret ganska självklart: Jag mår utmärkt, jag kan stå, gå och har inte ont. Vad kan jag begära mer?

Alltså, det som gjorde mig förbannad var att just han, som har haft så mycket skit i livet ska få detta. Det finns få personer som förtjänar det mindre.

Last edited:

*MACKE*

Madass är min idol :fakta
Gick med
4 Jan 2006
Hoj
mellan hoj på g
De jag vart arg på i da är alla tanter på gymet som bara klagar att dom inte blir starkare eller smalare men lixom vad tror dom om man tränar 1 gång i veckan 1 timme :confused: ..själv tränar man ju 5 ggr i veckan o de funkar prima :yoparty

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Kia skrev:
2580176 1000 spänn räcker inte ens till dagisavgiften...

Betalar 1300 bara där. Skor, kläder, ytterkläder, regnkläder, blöjor, mat, mediciner, leksaker osv osv listan kan göras hur lång som helst...

:tummenupp
Jag blev arg för att jag blev rädd när jag såg din avatar. :finger

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Jag är sur för att 500-lapparna var slut i bankomaten så jag fick ta ut i 1000-lappar. :mad: :mad: :mad:

Jag menar, vi lever på 2000-talet och sådant här tillåts. SKANDAL!!!!!!!11111oneoneone :4skrika

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Bärgren skrev:
2580360 Jag är sur för att 500-lapparna var slut i bankomaten så jag fick ta ut i 1000-lappar. :mad: :mad: :mad:

Jag menar, vi lever på 2000-talet och sådant här tillåts. SKANDAL!!!!!!!11111oneoneone :4skrika
Jag skulle ta ut pengar idag, 1000:- närmare bestämt. Men 500-lapparna var slut, så jag tog istället ut pengar två gånger, en gång 900:-, och en gång 100:- bara för att få så många hundralappar som möjligt. Dels för att jag trivs med att ha massa hundralappar, och dels för att försöka få slut på dem så andra personer ska bli irriterade på att det varken finns 100 eller 500-lappar. Lovely.

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
KalleNorton skrev:
2580405 Jag skulle ta ut pengar idag, 1000:- närmare bestämt. Men 500-lapparna var slut, så jag tog istället ut pengar två gånger, en gång 900:-, och en gång 100:- bara för att få så många hundralappar som möjligt. Dels för att jag trivs med att ha massa hundralappar, och dels för att försöka få slut på dem så andra personer ska bli irriterade på att det varken finns 100 eller 500-lappar. Lovely.

Sådana såm Dej bårde spärras in på livstid och få dödsstraff. Avskyvärt betéende. det är tack vare sådana som dig som flera hundra miljoner människor lever i svält och ännu mera lever i skräck runt om i värden. Typ:gnissla

Lillan

Sky is the limit
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
javisst,o rosa är den....
Detta har gjort mig SKITFÖRBANNAD!

*Mina kåpor till pärlan är borttappade under färden till Sverige...jiihhhaaa :6surkart ....har sökt med hjälp av kollinr-men det finns inte någonstans :gnissla ....NU är jag arg!

//Lillan

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Nu är jag förbannad igen. Det sitter massa pyttesmå äckliga kryp och mumsar på min nyinköpta Kristi Törnekrona från Hortus. Jag misstänkte det och hade ställt den i karantän på diskbänken. Fan ta Hortus om mina egenimporterade Israeliska Kristi Törnekronor blir angripna. Kastade ut skiten på balkongen. Hoppas det blir frost inatt.

Bushmyra

Först kliar det sen svider det
Gick med
24 Mar 2004
Hoj
GSX1000R K2
Kia skrev:
2578902 Att sitta och betala räkningarna och inse att pengarna räcker inte den här månaden heller... :mad:
det är lika vareeeeenda månad och det spelar ingen roll hur mycket man tjänar!!

En annan sur måndags pryl imorse vaknade jag med världens huvudvärk som jag kände skulle komma att bli migrän (jo man kan ha ont i en protes) och mina migrän tabletter är slut! suck får åka till jobbet ändå vänta på att apoteket ska öppna 09:30 springer in med receptet och nu kan jag andas ut.
nähhhää jag skulle ju till knotknackarn också har ont i nacken(det är nog för att jag åker kåplös hoj) han tog sköna 350 spänn för 25 minuter:tummenupp

fireblade

Mitt tjänstefordon är större än ditt...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR954RR -02, Qingqi 125cc scooter -06
Hmmm... har faktist int haft någonting att vara arg på idag... känns konstigt.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke