Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Jag är vansinnigt förbannad på min företrädare som tyckte att det var en bra idé att byta ut koderna på diverse teknisk utrustning till samma koder som har har till sin mail, bankkort osv. Idioten har ju gjort så att det har blivit generalstopp på en incenerator. Han vägrar ju lämna ut koderna så jag kan fixa problemet :huvet :mad: O vem är det som får ta all skit uppifrån? Jo jag naturligtvis. :mad:

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
FreddaAbborre skrev:
2579039 Inte för att vara sån, men detta är nog en av de bättre måndagarna på VÄLDIGT länge.

Bikerbitch skrev:
2579405 fy fan vilken bra måndag det har varit idag! :yoparty

tillförde absolut inget i denna arga-dagen-tråd, DET gör mig jävligt förbannad!!! :finger

Gabor

Guest
Thermal skrev:
2579410 Jag är vansinnigt förbannad på min företrädare som tyckte att det var en bra idé att byta ut koderna på diverse teknisk utrustning till samma koder som har har till sin mail, bankkort osv. Idioten har ju gjort så att det har blivit generalstopp på en incenerator. Han vägrar ju lämna ut koderna så jag kan fixa problemet :huvet :mad: O vem är det som får ta all skit uppifrån? Jo jag naturligtvis. :mad:

Järnrör övertygar...använd den i en ökande takt å kraft tills koden kommer som ett rinnande vatten ur hans tandlösa mun....:rolleyes:

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
1. Alla dryga otrevliga jääävla däcksgubbar som inte hade tid att byta hjul på min bil, & som dessutom har mage att vara otrevliga!!

2. Den diplomatbil som gjorde en u-sväng mitt framför näsan på mig..sen gjorde han FINGRET ...åt MIG?!?!?! :mad:

Satans måndagshelvetee....

Ponrus_J

Din räddare i nöden
Gick med
12 May 2006
Hoj
Honda
Jag hatar posten! När dom skickar ut en avi så tror man väl att paketet har kommit? Ne ihelve*e heller! Åkte 3mil för att få svaret: "Det kommer imorgon efter kl 16.00"

:huvet :huvet :huvet :mad: :mad: :mad: :mad:

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Alla moderater....höginkosttagaren jag pratade idag..min gamla chef som ska öppna en ny bygg firma och frågar om jag vill ha en massa ansvar för skiten och har manke att erbjuda min gamla lön på 120 spänn timmen....glöm det snickarar nog på för 130 iställe utan ansvar...

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Kom faktiskt på en grej som gjorde mig lite arg idag. Var nere på jobbet en sväng och de hade precis tatt en snattare. Tjej på 13 år, tror hon gick på något också för hon hade sagt att hon skulle ta kissprov senare under dagen.

Hennes pappa kom sen efter att polisen pratat med henne.
En del borde kanske dra ut snorren innan det blir barn eftersom de tydligen inte klarar av uppgiften.

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Bikerbitch skrev:
2579600 Kom faktiskt på en grej som gjorde mig lite arg idag. Var nere på jobbet en sväng och de hade precis tatt en snattare. Tjej på 13 år, tror hon gick på något också för hon hade sagt att hon skulle ta kissprov senare under dagen.

Hennes pappa kom sen efter att polisen pratat med henne.
En del borde kanske dra ut snorren innan det blir barn eftersom de tydligen inte klarar av uppgiften.

hmm okej och du va en riktigt Ängel som barn lr och gjorde inget dumt....och du lägger skulden på pappan..duktigt då säger jag att det är mammans fel är säkert värsta Crack pundaren och pappan får rädda dottern

Disasterpiece

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2005
Hoj
1000r k7
Ett stort :finger till alla på sjukhuset som verkar ha som sysselsättning att försvåra saker för en.
Jag skulle ha fått svar senast förra veckan, och idag får jag inte prata med min läkare för dom har telefontid på hjärtavdelningen 8.30-9.30. SKITSKALLAR! Hade jag inte tappat bort direktnumret till läkaren så hade jag inte behövt vänta, men nu kan dom OMÖJLIGT ge mig numret.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Gottis skrev:
2579613 hmm okej och du va en riktigt Ängel som barn lr och gjorde inget dumt....och du lägger skulden på pappan..duktigt då säger jag att det är mammans fel är säkert värsta Crack pundaren och pappan får rädda dottern

Bådas ansvar över hur hon blir. Men det är bara killen som kan dra ur den. Lägger inte skulden på pappan, man är två om att skaffa barn.

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Bikerbitch skrev:
2579633 Bådas ansvar över hur hon blir. Men det är bara killen som kan dra ur den. Lägger inte skulden på pappan, man är två om att skaffa barn.

oj oj va du kommer att skämmas när du och killen får erat första samtal om lill killen lr ska du skylla på hans mamma då.....:rolleyes:

alla ungar som åker dit för snatteri hugger vi av händerna på precis som nere bland muslimerna och efter det så hugger vi kuken av pappan och syr igen mamman :tummenupp

Ps använd P-piller en olycka händer så lätt :näsblod

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Loy skrev:
2579414 Vad är en incenerator? :)
Som redan sagts, den bränner man avfall i. Tyvärr är det en ganska viktig komponent som ställer till en massa problem när den inte fungerar.

Gabor skrev:
2579421 Järnrör övertygar...använd den i en ökande takt å kraft tills koden kommer som ett rinnande vatten ur hans tandlösa mun....:rolleyes:
Tro mig, jag har gått och drömt om dylika handlingar hela dagen. Tyvärr sitter han många tusen km härifrån. Dessutom dröjer det innan jag träffar på honom igen. Men jag har ringt och berättat precis vad jag tycker och tänker om honom så det känns lite bättre just nu.

Last edited:

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
1. Vaknade :mad:
2. Märker att jag fortfarande är bakfull :sjuk
3. Lampjäveln i badrummet har gått sönder, måste duscha i mörkret.
4. Missar bussjäveln till jobbet.
5. Måste sitta med på världens tråkigaste möte 13-16, håller på att nicka till ett antal gånger...
6. Ska hämta kaffe för att hålla mig vaken, glömmer att jag måste ställa dit en mugg själv :huvet
7. Börjar spöregna, hade planerat en tur med hojen :gnissla

MEN!!!!

Vinner bara AIK idag så blir jag glad :)
Matchstart om drygt 1 timma och då kommer jag vara där :yoparty

PS. Vad det gäller kortavgifter så ser jag det som att små butiker och affärer har det som en service till sina kunder. Passar det inte kan man handla kontant.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...