Bikerbitch
Stolt mamma
fy fan vilken bra måndag det har varit idag!
FreddaAbborre skrev:2579039Inte för att vara sån, men detta är nog en av de bättre måndagarna på VÄLDIGT länge.
Bikerbitch skrev:2579405fy fan vilken bra måndag det har varit idag!
Thermal skrev:2579410Jag är vansinnigt förbannad på min företrädare som tyckte att det var en bra idé att byta ut koderna på diverse teknisk utrustning till samma koder som har har till sin mail, bankkort osv. Idioten har ju gjort så att det har blivit generalstopp på en incenerator. Han vägrar ju lämna ut koderna så jag kan fixa problemet O vem är det som får ta all skit uppifrån? Jo jag naturligtvis.
Loy skrev:2579414Vad är en incenerator?
peteR1000 skrev:2579419tillförde absolut inget i denna arga-dagen-tråd, DET gör mig jävligt förbannad!!!
Bikerbitch skrev:2579600Kom faktiskt på en grej som gjorde mig lite arg idag. Var nere på jobbet en sväng och de hade precis tatt en snattare. Tjej på 13 år, tror hon gick på något också för hon hade sagt att hon skulle ta kissprov senare under dagen.
Hennes pappa kom sen efter att polisen pratat med henne.
En del borde kanske dra ut snorren innan det blir barn eftersom de tydligen inte klarar av uppgiften.
Bikerbitch skrev:2579426Sug min kewk
Bikerbitch skrev:2579600K
En del borde kanske dra ut snorren innan det blir barn eftersom de tydligen inte klarar av uppgiften.
Gottis skrev:2579613hmm okej och du va en riktigt Ängel som barn lr och gjorde inget dumt....och du lägger skulden på pappan..duktigt då säger jag att det är mammans fel är säkert värsta Crack pundaren och pappan får rädda dottern
Bikerbitch skrev:2579633Bådas ansvar över hur hon blir. Men det är bara killen som kan dra ur den. Lägger inte skulden på pappan, man är två om att skaffa barn.
Som redan sagts, den bränner man avfall i. Tyvärr är det en ganska viktig komponent som ställer till en massa problem när den inte fungerar.Loy skrev:2579414Vad är en incenerator?
Tro mig, jag har gått och drömt om dylika handlingar hela dagen. Tyvärr sitter han många tusen km härifrån. Dessutom dröjer det innan jag träffar på honom igen. Men jag har ringt och berättat precis vad jag tycker och tänker om honom så det känns lite bättre just nu.Gabor skrev:2579421Järnrör övertygar...använd den i en ökande takt å kraft tills koden kommer som ett rinnande vatten ur hans tandlösa mun....
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|